Post hier je Spedia vragen

Pagina: 1
Acties:
  • 167 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53
Om maar meteen met de deur in huis te vallen, ik heb de volgende vraag:

Op de website van Spedia staat dat je premier member kan worden door minstens 120 punten per dag te verdien. Dit haal ik met gemak op een dag, maar ik heb nog geen premier punten gehad. Wat doe ik verkeerd?

Oja ik ben net begonnen met Spedia en heb nog 0 refferals, dus wanneer je interesse hebt ;) : http://www.spedia.net/cgi-bin/tz.cgi?run=show_svc&fl=8&vid=1163901

Verwijderd

Je moet ook op banners klikken.

• waslijn
Ik heb nu op zo'n 38 banners geklikt is dat genoeg?

Verwijderd

Volgens mij moet je minimaal 2 uur per dag surfen via die banners in de viewer om een sterretje te verdienen. Als je 20 sterretjes per maand hebt, ben je een spedia premier member. :)
Dit staat ook onderaan bij je statistics.

• waslijn
Ja maar ik ontvang maar geen "sterretjes" en ik ben al een aantal keer meer dan 2 uur online geweest = 120 punten. :(

Verwijderd

Onlijn zijn is niet genoeg, je moet ook daadwerkelijk via de banners (= erop klikken) gaan surfen en daar wat rondkijken.
Dit hoeft niet aan een stuk door, maar moet wel minimaal 2 uur per dag.
Werkte bij mij wel hoor :)

Verwijderd

Daarbij moet je ook echt 120 punten per dag verdienen door surfen. Om dat te halen moet je minimaal 4 uur heel actief surfen. Binnen no time stopt Spedia met tellen

• Heintjo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-05-2025

Heintjo

Definitely not Swedish

Ik ben te lui om nu naar hun site te surfen, maar moest je niet ook een x-aantal referrers aanbrengen?

Ach, to hell with it, ik surf wel naar de site..

..paar minuten later..
ik lul weer uit m'n nek..
Je hebt 2 uur actieve surf-tijd per dag nodig.. oftewel, je balkje moet 2 uur per dag op groen staan.. da's best wel wat, aangezien spedia nogal neukerig is op wanneer je wel of niet surft (balkje is rood als je rustig gaat lezen enzo)..
verder moet je je ingeschreven hebben voor MINIMAAL 20 van die referral programs ofzo.. da's een hoop klikken :) en niet op 'n banner klikken, maar inschrijven dus he..

blah blah...

Verwijderd

Om spedia premier member te worden hoef je je helemaal niet voor 20 programma's in te schrijven. Ik ben al twee keer premier member geweest met alleen maar 2 uur per dag via de banners te surfen. (En ik heb me nergens voor ingeschreven)
Ok, sorry, ik heb net gekeken bij de FAQ en daar staat het nu wel bij.....je hebt gelijk heintjo.
(was vroeger niet zo namelijk, ben er een tijdje niet geweest :D)

Verwijderd

Keb het al een paar maanden maar keb er maar 1.
Dus : http://www.spedia.net/cgi-bin/tz.cgi?run=show_svc&fl=8&vid=111644

Verwijderd

Ik kan zo aktief surfen als wat, maar ik heb nog maar 1 keer 120 punten per dag gehaald. Ik haal het never nooit geen 20 dagen per maand. Hij staat bij mij toch de hele dag aan (minstens 8 uur).
Hoe doen jullie dat?

Verwijderd

Dan heb ik ook nog een vraagje:

Op de 8e van de maand wordt je account gecontrolleerd of je genoeg geld hebt om uitbetaalt te worden, maar wanneer heb je die cheque dan ook echt binnen?

Verwijderd

Zodra je genoeg geld hebt verdiend komt er een "Request Payment" button op je inlogpagina. Die is alleen maar de eerste twee weken na het processen van de vorige maand beschikbaar.
Je moet dus zelf je payment aanvragen. Gezien de kosten van een cheque (minimaal 20 piek) zou ik wachten tot die minimaal $50 (of liever meer) is. Wordt anders zo duur...

• waslijn
Ik zie inderdaad nu zelf ook dat je minsten ingeschreven moet zijn bij 20 bedrijven. Ik heb net geprobeerd me in te schrijven bij een aantal bedijven, maar de bevestiging naar Spedia toe dat je ingeschreven bent is een beetje traag, ik wacht nu al een paar uur.

Verwijderd

Waslijn, hou vol, want dat kan WEKEN duren. Die bedrijven moeten je namelijk eerst doorgeven aan Spedia dat je je aangemeld hebt, en daarna moeten ze je nog 'goedkeuren'.

Ik had de moed allang opgegeven, en toen ineens verschenen ze.

• waslijn
Henny, je kunt Spedia wel een beetje helpen om op groen te blijven ;). Ik haal met een beetje doorzetten zo'n +200 punten per dag.

• Duffels
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-04-2019
waslijn, hoe doe je dat dan?
zo'n mousemover ontdekken ze wel, of niet?

Verwijderd

Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar. Want bij mij staat hij vaker op rood dan op groen.

• waslijn
Ik ben eigenlijk tegen cheaten, maar ik zie dit bij Spedia meer als helpen. Wanneer ik niet actief surf open ik een pagina vanaf mijn localhost, deze site laad automatisch tussen de 30 en 90 sec een nieuwe pagina. :)

Gr Waslijn

Verwijderd

Ik doe het toch maar niet.

Laatst had ik op notepad even wat links gegooit die ik naderhand nog wilde bekijken, schiet er van Spedia ineens een ding in beeld met "CHEAT ALERT" of zoiets, en dat ik probeerde te cheaten met het programma notepad.exe.
Ik heb Spedia effe een mailtje gestuurd om te vragen waar dat in hemelsnaam op sloeg, maar ik heb nogsteeds (weken later) geen antwoord van ze gehad.

• waslijn
Spedia is idd super ALERT met cheaten, ze detecteren bijna alles. Ze checken constant je geheugen, als je urls in notepad zet zouden ze deze dus in je geheugen (of clipboard) kunnen vinden.

Verwijderd

Voor de mensen die zo'n venstertje nog nooit gezien, zo ziet dat eruit:
Afbeeldingslocatie: http://www.casema.net/~joeburny/spedia-antifraude1.jpg

• waslijn
Yesssss, mijn eerste refferal bij Spedia. Heeft iemand zich hier aangemeld?

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:17

Halfkakkende

Vandring

Het schijnt dat je met spelletjes spelen ook punten kunt krijgen, maar dan moet je eerst inloggen. Als ik dan zo'n spel ga spelen heb ik niet echt het idee dat ik punten erbij krijg. Mijn spedia balkje staat namelijk constant op oranje. beetje vaag non?

MUZIEK!

• waslijn
Hoi Halfkakkende,

Bedankt voor het aanmelden als refferal :).

Als je spelletjes speelt, krijg je geen punten voor het balkje. Je krijgt punten voor het spelletje. Deze punten staan ook apart vermeld in je statics/balance. Je krijgt meestal 3 punten per spelletje.

• The hunting Hunter994
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-03-2023
Ik krijg plotseling deze melding als ik de bar wil runnen:

To use Spedia program, You must register as user of Spedia.net

Ik kan hem dus niet meer runnen. :( :( :(

Ook kan ik op de website niet meer inloggen en ik sta niet in de Hall of Shame. Wat nu??

Love is difficult to find, easy to lose and hard to forget.

• The hunting Hunter994
Ik heb een mail aangevraagd met login-info, ff kijken of dat wat oplevert.
Wanneer moet je die Reinstate account optie eigenlijk geruiken?? Nu??

Verwijderd

Hunter, ik heb exact hetzelfde probleem. Ik wacht het even af, en anders stuur ik zondag een mailtje. Hebben ze wat te doen als ze maandag weer aan het werk gaan :)

• waslijn
Zelfde probleem hier, ik schok me dood ik dacht even dat ze me door hadden ;)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
En ik ook. Mijn hele account foetsie? Ook kan ik mijn stats op spedia.net niet sjekken. Gelukkig hebben jullie dit ook... Server zal wel plat liggen ofsow.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• The hunting Hunter994
HIJ DOET HET WEER!!! :) Afbeeldingslocatie: http://members.tripod.lycos.nl/convertit/images/dollar.gif :) Afbeeldingslocatie: http://members.tripod.lycos.nl/convertit/images/dollar.gif :)

• waslijn
Even een TIP,

Ik vond dat mijn punten nooit zo opschoten bij Spedia. ik weet niet of iemand dit al wist, maar om de 30 punten (half uur) is het volgens mij de bedoeling dat je op een banner klikt. Mijn puntentelling stopte altijd rond de 30 nieuwe punten. Wanneer ik op een banner klik gaat spedia weer door met tellen !

Gr Waslijn

• Alkaline
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-04-2022

Alkaline

100% acid free

Tip van mij.

Open een venster met een zelfverversende pagina bij het surfen.

Nu hoef je niet meer zo actief te surfen.De Spedia bar is bij mij ruim van de tijd groen. Als hij geel wordt helpt het om de zelfverversende pagina even te openen.

Voordat ik dit toepaste werd ik gek van die bar.

The whole is always greater than the sum of it's parts.

Verwijderd

ik krijg nooit wat bij de spelletjes terwijl ik wel goede score neerzet :(
Pagina: 1