Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Verdwenen vragen om hulp.

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren vroeg iemand om hulp voor een bepaald hardwareprobleem. Er stond al een rij antwoorden, met geen van die kon je wat en ik voegde het mijne, in gemakkelijke stappen uitgelegd, eraan toe. Vandaag wilde ik kijken of die persoon gereageerd had
(bijv. "Bedankt ..., het werkt. Het probleem is opgelost."). Maar heel de vraag was verdwenen (het ging over een modem, dat maar bleef krijsen). Zo weet je dus nooit of je die persoon hebt kunnen helpen. Of verwijderen jullie de opgeloste vragen en hoe weten julie dan of het probleem opgelost is? Ik ben gisteren pas op jullie site aangekomen en heb eerst bij de faqs gekeken, maar kwam daar niets hierover tegen.

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

[topic=400120]

Is verplaatst naar [IT]

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
waarschijnlijk is het topic verplaatst

edit: hm.. te laat :(

edit2: PetervanZommelgem, als je op je naam klikt zie je een lijst van topics waarin je hebt gereageerd van de laatste tijd. Zo kun je ze altijd terug vinden.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Klik eens op je eigen naam (ja, die hele lange :+ )

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
Pizzaman: perfect, direct de link erbij, bedankt.

Blue-eagle: te laat? Beter te laat dan niet, toch bedankt. Heb je edit-2 net nog gezien, maar weer was iemand je voor (Merely). Geeft niets, toch bedankt. Zou zonde zijn als je niet meer zou reageren, omdat iemand je misschien voor is, want dat weet je toch nooit!

Merely: hartstikke bedankt, perfect. Die lange naam: je moest eens weten, hoe lang ik heb geprobeerd me te registreren, telkens was de door mij gekozen naam al bezet. Toen koos ik voor de naam, waarvan ik eens hoorde dat ik zo door een bevriende bedrijfsleider wordt genoemd (een verbastering van mijn echte naam). Dan wist ik in ieder geval zeker, dat niemand onder die naam geregistreerd stond en kon ik naar binnen.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

Als je een andere naam wil, graag! Ik kan hem eenmalig aanpassen zodat-ie de lay-out niet verpest... Dit is soms een beetje storend.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• PCR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-11 11:22

PCR

Op zondag 03 februari 2002 16:34 schreef PetervanZommelgem het volgende:
Pizzaman: perfect, direct de link erbij, bedankt.

Blue-eagle: te laat? Beter te laat dan niet, toch bedankt. Heb je edit-2 net nog gezien, maar weer was iemand je voor (Merely). Geeft niets, toch bedankt. Zou zonde zijn als je niet meer zou reageren, omdat iemand je misschien voor is, want dat weet je toch nooit!

Merely: hartstikke bedankt, perfect. Die lange naam: je moest eens weten, hoe lang ik heb geprobeerd me te registreren, telkens was de door mij gekozen naam al bezet. Toen koos ik voor de naam, waarvan ik eens hoorde dat ik zo door een bevriende bedrijfsleider wordt genoemd (een verbastering van mijn echte naam). Dan wist ik in ieder geval zeker, dat niemand onder die naam geregistreerd stond en kon ik naar binnen.
Ga je ook op deze manier reageren als er 25 mensen hebben gereageerd op jouw vraag? >:)

Nee geintje hoor :P

Codedivision | Freedom Internet

Verwijderd

Topicstarter
Hoe pas ik hem aan? Ik kan de nieuwe naam toch wel zelf kiezen?

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op zondag 03 februari 2002 16:41 schreef PetervanZommelgem het volgende:
Lees dit maar even Nickchange : eenmalig wordt toegestaan. ik meende dat de naam Devil_2000 nog wel vrij was :+

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op zondag 03 februari 2002 16:41 schreef PetervanZommelgem het volgende:
zeg maar welke naam je wil, dan kunnen wij hem aanpassen :)

Verwijderd

Topicstarter
Zombie was al bezet, dus probeer AlienZombie dan maar. Ik heb eens iemand in een bedrijf zo gek gekregen, dat hij geloofde, dat ik een alien was.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Zombie kan, is een inactieve user. Zal ik die doen?

Verwijderd

Topicstarter
Ja, doe Zombie dan maar. Bedankt.

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op zondag 03 februari 2002 16:56 schreef AlienZombie het volgende:
Ja, doe Zombie dan maar. Bedankt.
Hey je hebt een andere naam :o

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie, dat PetervanZommelgem aangepast is naar AlienZombie. Vind ik mooier dan Zombie, laat AlienZombie dus maar staan, bedankt!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

afgehandeld

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.