• Jackbq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-03 20:37
Ik sta op het punt een canon powershot 350 van iemand over te nemen, nu verkoopt deze persoon dit speelgoedje omdat het niet zou werken onder windows XP. De meest logische oplossing lijkt mij, koop een USB flash reader waar je de compact flash indoet en gaan :+

Klopt mijn idee wel of werkt het niet helemaal zo?
en iemand ervaring met de canon powershot 350?
zitten er zware nadelen aan de camera? ik koop hem voor 75 euro en verwacht ook echt geen 2.1 megapixel foto's
de camera zou 640*480 zijn met flitser etc erop

En als laatste vraag, kan er ook een grotere compact flash in? BV 64 MB?

Alle advies is welkom :P

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:45

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Move HA->GT

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Als het maximaal 640*480 aankan is het maar een 0.3mpix camera, 75 euro is nog wel redelijk, maar je moet als ik je goed begrijp ook nog een reader kopen a euro 50.
Alleen voor niet te grote internetfoto's is deze camera voldoende, anders heb je toch echt meer nodig.

• Jackbq
echt niemand die me er meer over kan vertellen?
Iemand moet toch zo'n dink hebben :)

• Jackbq
nog steeds niemand damn :( ik ben ongeduldig oke.. maar ik moet het weten want ik moet vanavond beslissen of ik em koop .....

Verwijderd

Het is afhankelijk waarvoor je 'm wilt gebruiken. Ik zou het persoonlijk niet doen

• Jackbq
Niet echt super fijn werk ofzo hoor, keer een foto van me mod enz en voor op vakantie van het een en ander, just for fun.... ennuh jah dat was het wel...

en foto's voor op sites te maken

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:31
ik ken hem, hij werkt wel onder xp, maar dat het nu geweldig werkt :?, nee niet echt,hij is zoals gezegd 640x480, en niet een van de beste in zijn soort, er zijn vele betere,.. de phillips esp2 60 is een voorbeeld van een degelijke goed kwaliteit pics(voor zover dat toelaat op 640x480)

Nadeel 2:

niet realtime verversende info op dat waardelose schermpje

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Jackbq
dus een afrader ook al is het maar voor 75 euro en is het maar om paar webshots te maken....?

en dat realtime nee oke dat kan niet ook lijkt me voor 4 jaar oud, maar hoesnel ververst het dan ongeveer?

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:31
Op maandag 04 februari 2002 01:09 schreef jackel7007 het volgende:
dus een afrader ook al is het maar voor 75 euro en is het maar om paar webshots te maken....?

en dat realtime nee oke dat kan niet ook lijkt me voor 4 jaar oud, maar hoesnel ververst het dan ongeveer?
kijk voor een keer zoveel, en een beetje meer :) heb je de al om geprezen finepix 1300. das 1,3mpix En veel beter, zoals je zegt is dat ding al bijna of al 4 jaar oud.

Afrader :? hmm hangt van jezelf af. Als je nooit het geld bijeenkrijgt voor een goeie, of betere in dit geval, dan zou ik hem nemen, maar heb je het geld voor een betere, en je denkt het leuk te gaan vinden (en dat is al gauw :) ) dan zou ik PERSOONIJK door sparen.

Dat niet realtime , moet je zien in ongeveer 5 frames/s, maar dat is niet echt een nadeel, wel verschrikkelijk irri, persoonlijk dan...

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Pagina: 1