[CM] Front cooler help niet echt veel??

Pagina: 1
Acties:

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-04 21:40

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Topicstarter
Heej,

Ik heb een 2 80x80 fans uit een voeding gehaalt... eentje heb ik gewoon laten liggen en met de andere ben ik even aan het klooien geweest.

Ik heb hem voor in me kast gedaan, waar precies zon cooler past... Mischien ken je ze wel van die soort fan houders die voor in een kast zitten, een bakje lijkt het wel... die heb ik er af gehaalt... heb die fan er opgeschroeft...

Nu zit er voor in mijn case eigenlijk maar 2 kleine kiertjes, dat is zeker wat teweinig voor de cooler?

Hij is voor in take... Kan ik maar beter een groot gat in de voor kant maken zeker? Ik kan geen fotos maken helaas want ik heb geen digi cam... Maar mischien dat jullie mij zo kunnen helpen?

in iedergeval bedankt alvast ! :)

EDIT : De air flow is wel goed heb ff getest met vuur aansteker... voor gas er in laten lopen en ruiken boven in (daar zitten 2 coolers voor out take >:))

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Verwijderd

Ja, je moet in ieder geval een suck-hole hebben dat ong. even groot is als je fan. (zie ook OC en CM FAQ door Phreak) maak je een te kleine suck-hole, maakt de fan teveel lawaai (weet ik uit ervaring), veel suc6!