De meeste mensen deugen!
Verwijderd
Als welk merk/typenummer wordt hij dan herkent? Vul dat in op google.com en je weet wat je hebt
Das dus nie waar, het is gewoon een noname...en dat zou niet moeten boeien, cdr's hebben geen drivers nodig dusss...waarom doet ie het dan niet ???
De meeste mensen deugen!
says who? geen drivers nodig?Op zondag 03 februari 2002 15:46 schreef marzzman het volgende:
Das dus nie waar, het is gewoon een noname...en dat zou niet moeten boeien, cdr's hebben geen drivers nodig dusss...waarom doet ie het dan niet ???
Voor veel branders hoef je inderdaad geen drivers te installeren omdat die al bij XP zijn ingebakken... Maar als hij ze NIET heeft..... tja...
Ik vermoed dus dat (indien het dus wel een brander is, waar ik voor het gemak maar vanuit ga) windows XP niet de juiste drivers heeft. Hij ziet wel een CD-ROM-drive dus neemt hij maar standaard CD-ROM-drivers die WEL ingebakken zijn.....
Ik zeg toch, windows ziet hem wel correct (98se en xp), maar de brandprogramma's zeggen dat er geen IDE fikker isOp zondag 03 februari 2002 15:54 schreef wfvn het volgende:
[..]
says who? geen drivers nodig?
Voor veel branders hoef je inderdaad geen drivers te installeren omdat die al bij XP zijn ingebakken... Maar als hij ze NIET heeft..... tja...
Ik vermoed dus dat (indien het dus wel een brander is, waar ik voor het gemak maar vanuit ga) windows XP niet de juiste drivers heeft. Hij ziet wel een CD-ROM-drive dus neemt hij maar standaard CD-ROM-drivers die WEL ingebakken zijn.....
De meeste mensen deugen!
windows ziet hem wel correct: Dat wil zeggen dat je hem dus ziet in verkenner/deze computer/hardware apparaten....Op zondag 03 februari 2002 15:56 schreef marzzman het volgende:
[..]
Ik zeg toch, windows ziet hem wel correct (98se en xp), maar de brandprogramma's zeggen dat er geen IDE fikker is
maar HOE ziet hij hem: Met name in Hardware Apparaten: hoe staat hij daar aangegeven? staat daar ook Rewriter in de regel?
ik heb gisteren een nieuwe 24/10/40 fikker gekocht , WinXp herkend hem ook als cdrom
Gewoon NEro OPnieuw geinstalled dit keer met goede crack en voila
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
2x2x24 zegt hij RiRW noemt hij hem (CDR RW ook wel)....hij herkent hem echt, geen enkele GoT'er een oplossing?
De meeste mensen deugen!
post toch eens zoveel mogelijk gegevens over dat ding...
alle nummers/codes op de drive
alle gegevens die windows geeft (letterlijk overnemen)
alle nummers/codes op de drive
alle gegevens die windows geeft (letterlijk overnemen)
Een brander heeft idd geen driver nodig (tenminste niet een die apart geinstalleerd moet worden).Op zondag 03 februari 2002 15:54 schreef wfvn het volgende:
[..]
says who? geen drivers nodig?
Omdat deze net als DVDS, CDroms en diskdrive automatisch herkend worden.
er zijn natuurlijk wel drivers, maar deze zijn niet nodig te installeren.
(posten mislukt beetje)
IDE CD RRW 2x2x24
dat zegt windows
dit staat op de brander --> Groot bovenaan E118405 9305 046 20131
Made in Hungary 1999
Class B
Product nr: 4VO1920D109138
IDE CD RRW 2x2x24
dat zegt windows
dit staat op de brander --> Groot bovenaan E118405 9305 046 20131
Made in Hungary 1999
Class B
Product nr: 4VO1920D109138
De meeste mensen deugen!
Kijk eens onder de eigenschappen van de fikker welke firmware versie erop staat
Er zijn niet zo heel veel merken met een 2x2x24x dus dan zou je aan de hand van de firmware versie het merk kunnen achterhalen 
edit:
Wat research leverde de volgende 2x2x24x fikkers op met daarachter de nieuwste firmware versie:
JVC XR-W2080 2.06
Philips CDD3801 1.7e
Wat research leverde de volgende 2x2x24x fikkers op met daarachter de nieuwste firmware versie:
JVC XR-W2080 2.06
Philips CDD3801 1.7e
webOS all the way!
MEt dat nummer kan ik op google iig niets vinden.
indeed... genoeg drives met 2x2x24Op zondag 03 februari 2002 16:32 schreef Terw_Dan het volgende:
MEt dat nummer kan ik op google iig niets vinden.
maar die nummers leveren helaas niets op
kijk hier eens:
[url="http://groups.google.com/groups?q=118405+cd&hl=nl&selm=94s94p%24f3qr4%241%40ID-67504.news.dfncis.de&rnum=4""]www.deja.com[/url]
het is blijkbaar een lifetec.
edit: o,o als ik livetec.de invoer kom ik uit bij medion.de
die verkopen via de aldi in duitsland en staan heel slecht bekend om hun driver ondersteuning. vorige weer kwas er hier op tweakers al iemand met een webcam die geen drivers kon vinden
[url="http://groups.google.com/groups?q=118405+cd&hl=nl&selm=94s94p%24f3qr4%241%40ID-67504.news.dfncis.de&rnum=4""]www.deja.com[/url]
het is blijkbaar een lifetec.
edit: o,o als ik livetec.de invoer kom ik uit bij medion.de
die verkopen via de aldi in duitsland en staan heel slecht bekend om hun driver ondersteuning. vorige weer kwas er hier op tweakers al iemand met een webcam die geen drivers kon vinden
Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)
Ik heb al 3 2x2xX fikkers gehad, allemaal niet aan de gang gekregen onder winXP (waaronder ook hp7100 en philips cdrw 3610, schijnen dezelfde te zijn) Weet iemand dan toevallig drivers voor deze fikkers te vinden, want ik zou toch graag fikken onder winXP
Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output - 48kWh LiFePo4 op 15kVa Victron systeem
Die fikkers moeten gewoon met CDRWin, Nero, Easy CD Creator, CloneCD e.d. werken! Had je wel de ASPI-drivers geinstalleerd ?Op zondag 03 februari 2002 17:14 schreef ShereKahn het volgende:
Ik heb al 3 2x2xX fikkers gehad, allemaal niet aan de gang gekregen onder winXP (waaronder ook hp7100 en philips cdrw 3610, schijnen dezelfde te zijn) Weet iemand dan toevallig drivers voor deze fikkers te vinden, want ik zou toch graag fikken onder winXP
webOS all the way!
Dat zijn de HP7200 en de 3610 van Philips die gewoon hetzelfde zijn (beideOp zondag 03 februari 2002 17:14 schreef ShereKahn het volgende:
Pagina: 1