Screw you guys, I'm goin' home! >_>
PIII 800@804 Mhz
Je zou er Windows 95 op kunnen zetten. Maar misschien leuker is Linux. Dan kan je hem als klootbak gaan gebruiken
Celeron(cd0) 1000@1000,1.80V ASUS P2B-S Rev 1.03 BIOS 1014 beta 1a, 256@222,100Mhz/AMD k6-III+ 450@550,2.0V ASUS P5A-B rev 1.03 BIOS 1010, 256Mb@222,100Mhz
Klopt stond ook in de C't ,maar voor de prijs van de onderdelen koop je nu al een hele leuke standalonde MP3 speler die dan nog kleiner makkelijker te bedienen is en al inelkaar zit, terwijl je anders nog een heleboel moet solderen etc etcOp zondag 03 februari 2002 15:37 schreef bugs het volgende:
Ik heb wel eens op internet en in de electuur een paralelle poort mp3 decoder gezien. een 286 was al genoeg, mischien kan je zoiets er voor maken.
als je het mij zou vragen dan zou ik zeggen pleur hem weg .. want wat moet je nou in hemelsnaam nog met een 386 ?
Ik zou het niet weten in iedergeval
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...
Inderdaad, daarom ligt ie ook een beetje weg te rotten..Op zondag 03 februari 2002 16:16 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
Klopt stond ook in de C't ,maar voor de prijs van de onderdelen koop je nu al een hele leuke standalonde MP3 speler die dan nog kleiner makkelijker te bedienen is en al inelkaar zit, terwijl je anders nog een heleboel moet solderen etc etc
als je het mij zou vragen dan zou ik zeggen pleur hem weg .. want wat moet je nou in hemelsnaam nog met een 386 ?
Ik zou het niet weten in iedergeval
M'n pa deed er nog wel eens de überheerschende WP5.1 op maar dat is ook wel verleden tijd geloof ik..
Ik wil wel graag mp3 op m'n hifi hebben op m'n kamer maar wil er niet teveel apparatuur naast hebben staan, zo'n laptop kun je dichtklappen en in je audio meubel smijten, weg
Maarjah, audio is niet echt mogelijk dus denk ik..
Anders nog iedeeën voor IR ofzo?!
He who controls the Spice, controls the Universe.
Haha, doe normaalOp zondag 03 februari 2002 16:26 schreef MST_Morpheus het volgende:
Als virusscanner bak?
Ik heb een week een virusscanner nu, de 3 jaar dat ik deze bak heb (466@525...) heeft er nooit 1tje opgezeten, en ik heb geen virussen..
Of de batterij moet het nog goed doen.
Meh!
Met MS dos 5.0 en hem dan vol zetten met oude spelletjes
Hem weer inrichten als vroeger, voordat ik Windows 3.0 had
Met games van Apogee
commander keen, cats, warcraft 1 en 2, C&C die goede oude tijd nostalgieOp zondag 03 februari 2002 16:45 schreef OProg het volgende:
Ik zou er zelf Office 3.0 op zetten als GUI
Met games van ApogeeEn Commander Keen en zo
Verwijderd
me...
C&C draaide niet op mijn 386je helaas.Op zondag 03 februari 2002 16:48 schreef koeskoesappelmoes het volgende:
[..]
commander keen, cats, warcraft 1 en 2, C&C die goede oude tijd nostalgie
Maar om even verder te gaan: Paratrooper, out-run, pac-man, stunts en space invaders lukt nog wel op dat laptopje
Meh!
Kan je toch nog 20 euro voor krijgen
Sex is like hacking. You get in, you get out, and you hope you didn't leave something behind that can be traced
Gewoon die oude platform gamesOp zondag 03 februari 2002 16:48 schreef koeskoesappelmoes het volgende:
[..]
commander keen, cats, warcraft 1 en 2, C&C die goede oude tijd nostalgie
En het lijkt me kewel om weer een met WP office 3,0 te werken
Menutjes maken en zo
Dat vind ik echt zonde, met zo'n ding zijn er nog genoeg mogelijk heden, net als met de verstofte bakken die op zolder staan.Op zondag 03 februari 2002 19:42 deed Terw_Dan iest vreselijks
[afbeelding]
sorry, kon het niet laten
Je zou hem nog kunnen gebruiken als tekstverwerker.... dan gooi je windows 3.11 erop met word 6.0 -> volgens mij zal dit nog wel aardig draaien maar voor de rest kun je zeer weinig op een 386. Een laptop als server lijkt me ook niet zo'n fantastisch idee.... daar is een desktop veel beter geschikt voor (en bovendien een laptop is ontworpen om mobiel te zijn)
Conclusie: Leuk hebbedingetje.. zou het zelf wel grappig vinden om te hebben om bijvoorbeeld op school wat simpele dingetjes op uit te typen, maar voor applicaties als mp3decoders etc. is het toch echt te minimaal, er nog investeren is zonde van je geld.
Dit heb ik ook niet gedaan hoor. HlpDsK kwam ermee (maar je kunt de HK nog niet in, dus dit heb je niet meegekregen).Op zondag 03 februari 2002 20:35 schreef erkens het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zonde, met zo'n ding zijn er nog genoeg mogelijk heden, net als met de verstofte bakken die op zolder staan.
En ik ga 'r nog een keer minix op zetten en op koninginnedag er ff een netwerkkaartje voor zoeken.
Een radio-modem zou ook leuk zijn, heb wel 's een stuk gelezen hoe je gratis internet kon krijgen via een radio modem
Verder gebruik ik 'm ook om wat BASIC te coden, maar voor 't programma waar ik laatst mee bezig was, was ie toch wel een stuk te traag...
Nou is het een complete desktop PC
Alleen wel helemaal vergeeld
Saved by the buoyancy of citrus
waarom niet, die dingen (zeker als de accu het nog een beetje doet) hebben een ingebouwde noodstroom voorzieningOp zondag 03 februari 2002 21:31 schreef Wizzing het volgende:
Een laptop als server lijkt me ook niet zo'n fantastisch idee.... daar is een desktop veel beter geschikt voor (en bovendien een laptop is ontworpen om mobiel te zijn)
Dat vind ik persoonlijk wel een goed ideeOp zondag 03 februari 2002 16:45 schreef OProg het volgende:
Ik zou er zelf Office 3.0 op zetten als GUI
Met games van ApogeeEn Commander Keen en zo
Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Ik heb er nog over gedacht om er een wekker van te maken of anders misschien het beeldscherm te gebruiken in mijn vanmiddag afgemaakte case-mod, kzie wel ff nog.