Toon posts:

Voeding & CPU cooling

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net m'n nieuwe enermax voeding in de kast gezet (moet zeggen dat ie wel een hoog frequent geluid maakt), maar nu moest ik 'm d'r wel zo in zetten:
Afbeeldingslocatie: http://jaawa.tmfweb.nl/voeding.bmp
Is het zo wel goed, want de 2 intakes die zuigen nu alle lucht van elkaar op.....
Op zich niet echt een probleem als er genoeg lucht in de kast is, maar anders...nou ja.
Hij kan trouwens niet op een andere manier in de kast, dus dan zou ik een andere kast moeten kopen tot mijn grote spijt, want ik heb deze net leuk gemod (decepticon-logo erop gespoten).

Ik moet trouwens sowieso een andere kast, want ik wil deze dusdanig upgraden dat alles er niet meer in past, maar daar wou ik nog ff mee wachten totdat ik weer meer geld had :) Ook zit dit ding nu vol met kabels aangezien het zo'n midi kastje is en er dus niet veel ruimte beschikbaar is :(

Verwijderd

tsja, dit is niet echt ideaal. Hij moet eigenlijk andersom zitten. Ik zou maar snel zorgen dat ik geld had om een nieuwe kast te halen..
Maar zolang het werkt, zonder grote probs, werkt het natuurlijk wel :)

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-03 07:21
Als je een goede Enermax hebt is ie temperatuurgeregeld, en zelfs dan zal ie nooit echt veel harder dan 1500 toeren draaien. Valt dus wel mee.

XBO: Michaël#3318

Verwijderd

Topicstarter
Tis dus niet dat ik te weinig geld heb, maar ik wou de rest van m'n nieuwe comp allemaal in 1 keer kopen (na de zomervakantie)
Nou ja ik zie dus wel of dit stand houd, want de voeding past er ook niet zo mooi in (net 2 mm te breed). Hij kon trouwens niet andersom, behalve dat dan de intake tegen het omhulsel zoog, paste dat ook niet met de uitgecarvde vormen aan de achterkant van de kast.