Als ik hier in Microsoft Windows 2000 Advanced Server Unreal Tournament start dan is het wel eens dat na een tijd HDD gerammel het hele systeem FREEZED.
De HDD LED blijft branden, maar b.v. de numlock reageert niet meer en de muiscursor reageert iij niet, en dus blijf ik de introplaatje van UT zien.
Dus ik dan op RESET drukken en de computer opnieuw opstarten, maar als dan de HighPoint370 BIOS de HDD's gaat detecteren dan vindt ie ineens de 8GB HDD niet meer, waar dus Unreal Tournament op staat geinstalleerd.
Dan MOET ik de computer voor enkele seconden uit zetten voordat de HPT370 BIOS de HDD weer vindt.
Ik snap er werkelijk geen kont van
-beetje specs-
p.s. mijn sig klopt niet helemaal
Glide komt door -> Dual Diamond Monster 3D II Voodoo2 SLI 12MB
De HDD LED blijft branden, maar b.v. de numlock reageert niet meer en de muiscursor reageert iij niet, en dus blijf ik de introplaatje van UT zien.
Dus ik dan op RESET drukken en de computer opnieuw opstarten, maar als dan de HighPoint370 BIOS de HDD's gaat detecteren dan vindt ie ineens de 8GB HDD niet meer, waar dus Unreal Tournament op staat geinstalleerd.
Dan MOET ik de computer voor enkele seconden uit zetten voordat de HPT370 BIOS de HDD weer vindt.
Ik snap er werkelijk geen kont van
-beetje specs-
code:
1
2
3
4
5
| OS : Microsoft Windows 2000 Advanced Server HDD0 : 30GB Maxtor ATA-100 @ Prim. M. HPT HDD1 : 8GB Maxtor ATA-66 @ Sec. M. HPT UT : Unreal Tournament - Game of the year edition UT mode : 3dfx Glide for Windows |
p.s. mijn sig klopt niet helemaal
Glide komt door -> Dual Diamond Monster 3D II Voodoo2 SLI 12MB
C:\>_