Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Telefoon internet niet snel :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand een prog of zo een dat mijn speed iets beter word zo jah thx :9~

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
http://www.speedguide.net/ Tweak ze :)

Wat voor een snelheid haal je trouwens ?, het kan ook best zijn dat je ISP niet snel is.
In dat geval zal het tweaken voor een snellere internet verbinding niet mega veel effect hebben.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

www.speedguide.net

[edit]sh*t net te laat!

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
Dr zijn wel proggies maar die blijken achteraf toch nooit te werken .. Als je het toch wel zoek dan ff op [url="htp://www.google.com"]Google[/url] naar internet accelerator of Internet Speed up ofzow ..

Veel suc6

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
'Telefoon internet', zoals jij het noemt, is sowieso nooit snel. Wil je een beetje snelheid, dan moet je kabel of ADSL nemen.

Dit soort programmaatjes zeggen wel dat ze werken, maar compenseren dat meestal met de grote hoeveelheid banners die ze binnenhalen om te laten zien ;). Ook zijn er bepaalde tweaks voor het TCP Receive Window enzo, maar dat is volgens mij alleen maar psychologisch (nog nooit iets van gemerkt iig).

Verwijderd

meestal haal je met je modem wel de hoogste snelheid die je modem verbinding kan hebben. dus echt veel te tweaken valt er denk ik niet

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10 13:54

dreeke

outdated icon

Op zondag 03 februari 2002 15:09 schreef DvKooyk het volgende:
Heeft iemand een prog of zo een dat mijn speed iets beter word zo jah thx :9~
geen prog, misschien een glasvezel kabel ?

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Even naar de Universiteit Twente en daar internetten wil ook wel eens hebben >:)

Verwijderd

wat voor tweak shit kun je van die site halen?

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
Op zondag 03 februari 2002 16:54 schreef The_ROCK het volgende:
wat voor tweak shit kun je van die site halen?
Kijk zelf ff zou ik zeggen ...

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

Verwijderd

ja ik heb ook gekekenen |:( maar ik word er ook nie wijzer van
Pagina: 1