Ik heb mijn Yamaha PSR-550 keyboard op de MIDI aansluiting van mijn SBlive value (ja ik weet dat dit niks is voor de toepassingen die ik wil gebruiken, maar wegens geldgebrek moet het voorlopig toch maar even) en probeer nu in sequencer programma's als Cubase en Cakewalk op te nemen wat ik op m'n keyboard speel. Maar dit gaat niet helemaal goed: zowel Cubase als Cakewalk halen de instrumenten door elkaar: als ik op de linkerhelft van het keyboard een accoord speel gaat hij dit bijvoorbeeld met het instrument dat ik voor de rechterhelft uitgekozen heb, of andersom. Soms doet hij het weer even goed, om het dan helemaal af te laten weten. Ik heb zowel gewone drivers voor m'n live geprobeerd en de ASIO drivers van come.to/sblive
Ik heb trouwens de Local Control op m'n keyboard hiervoor uitgezet, en de linkerhelft en rechterhelft zijn op het keyboard op verschillende midikanalen gemapt.
Ik heb trouwens de Local Control op m'n keyboard hiervoor uitgezet, en de linkerhelft en rechterhelft zijn op het keyboard op verschillende midikanalen gemapt.