Direct CD formatteren

Pagina: 1
Acties:

• Nutcaze
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 02-04 22:58
Ik heb een vraag over het formatteren van een direct-cd. Ik heb momenteel een 2-speed brander die ik van een vriend van mij gekregen heb ooit. Dit brandt natuurlijk niet echt snel en is dus wel eens frustrerend. Nou ben ik toevallig nu een direct-cd aan het formatteren. Dit duurt echter verschrikkelijk lang. Wordt deze tijd korter als ik bijv. een 24 speed brander er in prop? Ik heb namelijk wel eens gehoord dat dat geen reet uitmaakt?

Not all chemicals are bad. Without hydrogen or oxygen, for example, there would be no way to make water, a vital ingredient in beer.

Verwijderd

/me hoort een tweaker die direct cd gebruikt!

Schaam je!!!!!!!!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-04 23:53

Smarron

The bend

Een DirectCD is dus een RW-CDtje.

Als je een 24x brander koopt, dan deze waarschijnlijk op 10x of 12x rewriten, dus ook formatteren.

Dan is het alleen nog even kijken hoe snel dat DirectCDtje kan rewriten en dus ook formatteren.

Zo snel gaat het dan.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Nutcaze
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 02-04 22:58
Dit ding van mij kan op 2 speed rewriten......maar hij doet er wel iets van 1,5 uur over om die cd te formatteren.....gaat dus niet op lijkt me.

Not all chemicals are bad. Without hydrogen or oxygen, for example, there would be no way to make water, a vital ingredient in beer.