Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Netscape opent forum niet?

Pagina: 1
Acties:

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-11 23:29
Ik kan met Netscape 6.2 het GoT forum niet meer openen nadat de GoT servers een tijdje plat lagen enkele dagen geleden.
Ik heb de search gebruikt om te kijken of hier meer mensen last van hebben maar ik kan niks vinden (ik gebruik nu IE 6 met een open-in-new-window bug erin :r )
Als ik met Netscape het forum wil openen krijg ik gewoon een blanco pagina te zien, met in de statusbar "document: done".
Ik heb de cashes enz. al geleegd maar het helpt niet :?

• Engineer
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

.

[ Voor 98% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 12:34 ]

• Vimana
Op zondag 03 februari 2002 15:11 schreef hdd het volgende:
Wie gebruikt er dan ook netschaap :z

Dat open-in-nieuw-window gedoe kun je uitzetten in je prefs .. (hoewel bij mij IE nergens last van heeft)
Dat open-in-new-window bug, daarmee bedoel ik dat als er iets in een nieuw window word geopend de pagina blanco blijft. (en ja, ik heb al heel lang geprobeerd dat eruit te krijgen maar dat lukt niet).

Wat is dat trouwens voor een antwoord "wie gebruikt er dan ook netschaap"? Werk je bij de NS ofzo? NOFI

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-11 10:39
Werk je bij de NS ofzo?
LOL. In de nieuwste mozilla gaat het bij mij goed, en daar is NS 6.2 toch op gebaseerd. Umm, ff denken hoor, een lege pagina, dan kan het volgens mij alleen de gzip compressie zijn die fout gaat. Zit er daarvoor niet een instelling in NS?

• Kjev
  • Laatst online: 02-01-2024
Ik heb hier (naast IE) ook Netscape 6.1 draaien, en ik heb nergens last van.

Dit is trouwens niet echt LA, maar meer WOS of SA o.i.d. (weet niet precies welke, want daar kom ik niet zo vaak :P).

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Netscape? Waarom zou je die gebruiken als je ook IE kunt downloaden? :?

Verwijderd

Op zondag 03 februari 2002 15:53 schreef Blue-eagle het volgende:
Netscape? Waarom zou je die gebruiken als je ook IE kunt downloaden? :?
Misschien wel omdat Mozilla (netscape) een minstens zo goede (zo niet betere) browser is als IE :?

Overigens hoort deze vraag wel degelijk in La te staan.
Het gaat om het feit dat iemand het forum niet kan zien ;)

Vimana: Heb je wel dingen als javascript aan? Gebruik je verder iets van een proxy ofzo?

• Vimana
Op zondag 03 februari 2002 15:57 schreef nelske het volgende:

[..]

Misschien wel omdat Mozilla (netscape) een minstens zo goede (zo niet betere) browser is als IE :?

Overigens hoort deze vraag wel degelijk in La te staan.
Het gaat om het feit dat iemand het forum niet kan zien ;)

Vimana: Heb je wel dingen als javascript aan? Gebruik je verder iets van een proxy ofzo?
Javascipt staat aan, en ik gebruik geen proxy.
Ik gebruik btw ook liever IE6 maar om die opnieuw te instaleren moet ik eerst weer mn hdd formateren :( (XP)
Volgens mij is het niet mogelijk om IE 5.5 naast 6 te installeren.

[edit]
Als dit topic naar WOS of SA moet, is dat OK, ik dacht dat het probleem mischien bij GoT lag aangezien ik andere site's /forums (zoals FOK!) wel kan openen.

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

Op zondag 03 februari 2002 17:11 schreef SuperSucker het volgende:
http://www.windowsupdate.microsoft.com
voor netscape?
*niet snapt* :?

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• ipsec
  • Laatst online: 23-11 16:44
hij had het toch over IE :)

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
hier doettie het perfect met netscape!

weet zo ff niet welke versie, maar iig een linux versie :P

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-11 10:39
Hmm, hij kan wel Fokforum openen?
Dan weet ik het ook niet meer....

Koekjes weggegooid? Cache leeg?

• AkaXakA
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-12-2021

AkaXakA

Just Kidding...

Het is idd zo dat ik Netscape 6.2.x het niet goed opent, maar de oplossing hiervoor is gewoon de nieuwste Mozilla nightly downen.

Het probleem is een beetje vaag, aangezien hij ook in de November builds van Mozilla was, daarna niet meer maar het kwam weer terug in een paar Januari builds, en nu (in Februari) werkt Mozilla weer perfect met GoT....

* AkaXakA vindt dat ook het leuke van Netscape/Mozilla, je weet precies waar je aan toe bent..;)

8-)

http://www.akaxaka.tk/ - "Knowledge is power. Power corrupts. Study hard, be evil." - 4 Jaar GoT en nog steeds niet evil: er moet een verband zijn...

• Engineer
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

.

[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 12:34 ]

Pagina: 1