Toon posts:

Lite-on 17" TFT

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen,

Ik heb afgelopen vrijdag deze monitor bekeken bij Aci-computer te Zoetermeer en heb er Max Payne onder andere op zien spelen zag geen ghosting en specs zijn wel redelijk zie hieronder:
http://www.gemca.com/gl170l.html

40ms zou het minimum moeten zijn maar heb vrijdag gekeken en vond het niet slecht.
Maar wou weten of ernog meer mensen ervaring met deze Liteon monitor heeft.
Zelf ben ik van plan deze monitor te kopen voor 500 euro *D
Alvast bedankt voor jullie hulp

greetz >:)

Verwijderd

Ik heb er geen ervaring mee, maar ben intussen wel geinteresseerd.

Vraag me alleen af: Is die 500 € inclusief of exclusief BTW en heb je een linkje naar de toko waar je die monitor denkt te gaan halen?

edit: de link is nogal sim-pel te vinden door gewoon aci-computer.nl te copy-pasten... |:(

Edit 2: In hun prijslijst staat de monitor vrolijk voor 780€ (ongeveer), kan je mij vertellen hoe je deze voor 500 denkt te krijgen?

Verwijderd

Alleen jammer dat hij daar 765,- euro kost en geen 500,-

Verwijderd

hmm ja, dat bedoelde ik met 780€, toch bijna goed onthouden ;)

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
Op zondag 03 februari 2002 16:10 schreef Speedlaw het volgende:
hmm ja, dat bedoelde ik met 780€, toch bijna goed onthouden ;)
Mwah scheelt bijna nix ;)

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
Response Time Tr: 15ms Tf: 25ms , dus denk niet dat je ghosting heb, dat heb je boven de 40ms ongeveer..

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 03 februari 2002 15:39 schreef Speedlaw het volgende:
Ik heb er geen ervaring mee, maar ben intussen wel geinteresseerd.

Vraag me alleen af: Is die 500 € inclusief of exclusief BTW en heb je een linkje naar de toko waar je die monitor denkt te gaan halen?

edit: de link is nogal sim-pel te vinden door gewoon aci-computer.nl te copy-pasten... |:(

Edit 2: In hun prijslijst staat de monitor vrolijk voor 780€ (ongeveer), kan je mij vertellen hoe je deze voor 500 denkt te krijgen?
Ik heb via iemand te weten gehad dat er nog 2 monitoren waren >:) van dit type.
Ik maak morgen een afspraak met de beste man en ga er dan deze nog langs als alles goed gaat zal ik je wel ff berichie geven als ik hem heb

Greetz

Verwijderd

Lijkt me fijn :7

Wil ook wel een 17", 'k denk alleen niet dat ie voor zo weinig de deur uit gaat. Maar ik help je hopen.

maar dat greetz hoeft echt niet trouwens

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 19:55

silitek

Tubes Only

" no way " Mijn TFT heeft een response van 50ms. Geen ghosting speelt RTCW fijnloos. It's only Sony :Z
Op zondag 03 februari 2002 18:35 schreef Kev0867 het volgende:
Response Time Tr: 15ms Tf: 25ms , dus denk niet dat je ghosting heb, dat heb je boven de 40ms ongeveer..

Tubes....It's what make music music!

Verwijderd

Topicstarter
voor diegene die deze 17"monitor nog willen ik ga zelf namelijk voor de viewsonic Va800 is kwa specs toch beter en 17.4" *D ik heb onderstaand mailtje gehad:

Geachte heer,

Onder de volgende url kunt u alle informatie mbt genoemd TFT vinden.
http://www.gemca.com/gl170l.html
Op dit moment hebben we twee van deze genoemde TFT schermen nog over. U kunt ze komen bezichtigen in Rotterdam.
U kunt omtrent deze een afspraak maken met Dhr. Tarkan. 06-23247585 ze kosten 500 Euro de stuk. Nieuwprijs elders 811 Euro.

Hopende u voldoende te hebben geinformeerd.

Hun site is www.uydusat.com voor meer info
suc6 ermee en laat ff weten of t wat is B-)

greetingz
Pagina: 1