Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
verder van reclame op mijn website van datacom en adsdaq
Verwijderd
Ik verwacht een cheque van Getpaid4, Alladvantage, Adframe en Spedia.
Weet iemand trouwens hoe dit zit met belasting
Förbjuden väg är ofta hårt sliten
Als je als bijvoorbeeld scholier of student toch niet zoveel verdient en onder een bepaald bedrag blijft mag je bovendien de betaalde belasting weer terugvragen. Dus dan heeft aangeven weinig zin, al moet het officieel natuurlijk wel. Als je wel een inkomen hebt en belasting betaalt dan komt het gewoon bij je inkomen en moet je gewoon betalen.
Förbjuden väg är ofta hårt sliten
Zij rekenen nl. maar een tientje omzetkosten. Dat is het minste van alle banken
Verwijderd
BTW Postbank rekent FL21,51 per cheque. Verder moet je in principe belasting betalen. Banken melden echter alleen transacties boven FL25000,= de rest is bankgeheim, dus degene die vals willen spelen kunnen dat.
Verwijderd
Verwijderd
Eigenlijk is de discussie ook niet meer zo zeer of programma's wel betalen, maar meer hoe ze betalen, wanneer ze betalen en hoe hoog de kosten zijn.
De Friesland-bank schijnt erg goedkoop te zijn, maar zit niet te springen om bank-relaties die alleen maar cheques mee brengen.
Verwijderd
TheScape
Verwijderd
Zo heb ik een aantal hele grote referrals. Als je dus iemand kan vinden met een druk bezochte website die onder jou mee wil doen, dan kun je heel veel verdienen. Zoek in je kennissenkring of in het buitenland naar deze grote websites die misschien mee willen doen.
Verwijderd
Dus als ik hier wat meer tijd in zou stoppen zodat ik rond de 300 bezoekers per dag heb dan zou dat een goed begin zijn?
TheScape
Verwijderd
Je moet echter niet gewoon een banner plaatsen, want daar klikt bijna niemand op. Gewoon een stukje tekst met uitleg en dan beginnen met 1 of 2 programma's en gewoon eens kijken hoe het loopt. Momenteel beveel ik iedereen Surfingprizes (http://www.surfingprizes.com/go/?136245 of eventueel zonder dat laatste ID) aan, want die levert gemiddeld per referral bij de meeste mensen het meeste op. Tevens zijn ze wereldwijd en je hoeft het zelf niet te gebruiken.
Succes.
Verwijderd
Verwijderd
Mijn uitbetaling staat ook op mijn homepage.
Verwijderd
Zijn er nog meer mensen die bewijzen hebben van betalingen die hier nog niet te vinden zijn?
Verwijderd
Een cheque van Spedia had ik er op staan.
Ik hoorde dat er ook betalingen van PaysU, Surf2web en Cyberprofit ontvangen waren, maar ik heb nog geen bewijzen gezien die ik kan toevoegen met jouw referral-ID.
Verwijderd
Mocht je nou ook mee willen doen, zou ik het heel fijn vinden als je het via mijn referral doet op http://www.adframe.nl/index_lid.cfm?senderid=9udftl
Zoals je ziet betalen ze uit ..
Verwijderd
Hier staan betalingen van Alladvantage, Spedia, Getpaid4, Euroclix, Themail, Jackpot, Adframe, Spedia, Cashsurfers en Paidforsurf. Ook van Desktop Dollars heb ik een cheque ontvangen, die zal ik binnenkort toevoegen. Betalingen van ANDERE bedrijven kan ik toevoegen met jouw ID.
Verwijderd
Hier staan o.a. scans van Gotoworld, Utopiad, One & Only, PaysU en Epipo
Verwijderd
Link hem even hier naartoe....: http://www.casema.net/~joeburny/adframeuitbetaling.gif
...en het probleem is weer opgelost.
Verwijderd
Is er nu genoeg bewijs op de oorspronkelijke vraag?
Sjongejonge
Ik hoop dat dat binnenkort nog gaat komen.