Op vrijdag 22 februari 2002 09:42 schreef limoentje het volgende:

zeker als je tegelijk (met het geluid) ook het VGA en joystick gedeelte gaat gebruiken

Gaat de geluidskwaliteit daar zo hard door achteruit? Ik heb het geluid idd alleen getest in combinatie met het vga gedeelte en ik vond het echt kut klinken, zelfs op goedkope pcspeakers hoord ik duidelijk verschil met een sb16
Op vrijdag 22 februari 2002 10:58 schreef _JGC_ het volgende:
Ik heb zo'n ding gekregen, en ook daadwerkelijk in mn PC gestouwd (K6/3+ 550). Hier mijn resultaten:
- Geluid klonk stukken beter dan een SoundBlaster 16 Vibra
Is de vibra een grote isa kaart of een kleintje?
Ik heb nl 2 sb16 geluidkaarten, de een is een kleine/korte die heel veel ruis geeft een geen midiuitbreidingsconnector heeft daarnaast heb ik een grote/lange sb16 uit een discovery pakket (combinatie met 8x cdrom) met ide onboard en een midiuitbreidingconnector, deze geeft een mooi helder geluid en heeft bijna geen ruis
Verder worden die gamepads gewoon ondersteund als een normaal joystick in Windows. Vergelijk het maar met USB joysticks: alle windows programma's werken ermee, DOS programma's verrekken het.
Ik had een microsoft sidewinder dualstrike USB, maar die werkte wel met duke nukem 3d onder dos (wel vanuit windows gestart) dus de vergelijking met usb gaat niet helemaal op