Toon posts:

Hoe hex-edit een .exe?

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij vertellen wat ik precies moet veranderen als ik alladvantage wil laten geloven dat bv. NOTEPAD.exe IEXPLORE.exe heet? Ik wil de everlasting green light!!! ;)
Renamen alleen is niet voldoende, ik heb ook al geprobeerd met hexedit alles wat notepad heet te veranderen naar iexplore maar dan werkt het helemaal niet meer.

Alvast bedankt!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Alles renamen naar notepad is een beetje zoals fietsbanden onder een auto zetten. Dat werkt natuurlijk niet. Volgens mij is er Voor AllAdvantage een cheatproggie, zoek maar even bij AltaVista.com op 'cheat alladvantage'.
Misschien dat je dan verder komt.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Klont
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07-2021

Klont

Destroyer of words

AllAdvantage checkt de naam de van executable van het prog op de voorgrond (IEXPLORE.EXE of NETSCAPE.EXE) en de caption ervan ("* - Microsoft Internet Explorer" of "* - Netscape"). Hij checkt ook nog op iets anders waar ik nog niet achter ben.

Ik heb al een prog geschreven dat netscape.exe heette en "Netscape" als caption had, maar dat werkte niet.
Typisch trouwens als je via de Registry de caption van MSIE verandert dat de Viewbar hem dan niet meer herkent als MSIE :(

O ja, de meeste cheat progs werken alleen op de ouwe versie van de Viewbar. Zeker degene die jij bedoelt :)

Verwijderd

dit is een dat werkt met Alladv. doet net of het aan het surfen is!!Het werkt echt!!! Voor vragen moet je maar effe mailen

http://home.hetnet.nl/~l-a-d-u-c/software/myadvantage.zip

• Klont
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07-2021

Klont

Destroyer of words

Zeker AllCheat3? O ja die werkt nog, hij staat nog niet op de AA blacklist :) (op die van Spedia wel btw)

• Alkaline
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-04-2022

Alkaline

100% acid free

Je bent wel erg zielig als je niet eens 27 uur per maand met die bar kan surfen. Wil je geen reclame zien gebruik dan Atguard of Webwasher.

En als je echt wil cheaten, kan je het best zoeken op de progenic site. Daar is deze vraag al zeer vaak behandeld. Tevens zijn daar nog links te vinden naar andere cheats.

The whole is always greater than the sum of it's parts.

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 17:16

admiral866

The King Personality Disorder

Pagina: 1