Toon posts:

finlux dvd speler??

Pagina: 1
Acties:
  • 290 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
is dit een goed dingetje? iemand ervaring ermee?

http://www.wehkamp.nl/index.asp?Page=WIN&FrameTop=&ArtikelNummer=803585
Dolby Digital decoder
DTS decoder
Speelt naast CDs ook zelfgebrande CD-Recordable of ReWritables, zelfs als hierop muziek in MP3 is gebrand.
MP3 track menu
Volledige DVD navigatie
On Screen Display
Kinderslot
Weergave van PAL en NTSC
Zoom
2x, 4x en 8x versneld afspelen
Regio-instelbaar
Inclusief afstandsbediening
2x digitale uitgang
(1x optisch, 1x coax)
1x scart
1x audio-uit
Afm. (hxbxd): 9.5x43x31cm.
Kleur: zilver.
hij oogt wel mooi... >:)

• Boertje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:24
dat lijkt mij ook wel een leuk spelertje! kijk ook is op deze site [topic=400326/1/25]

bij de megapool is nu 170 € !! scheelt toch nog wat >:)

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-03 17:28
Op dinsdag 05 februari 2002 11:56 schreef boertje het volgende:
bij de megapool is nu 170 € !! scheelt toch nog wat >:)
we hebben er bij Megapool stapels van verkocht...
alleen ben ik er nu weg ivm afstuderen...
dus ik weet verder ook niet echt wat klanten er achteraf van vinden...

Leeg - Sinds 20180907

Verwijderd

hoi,

Ik heb een maandje of 3 geleden een Breedbeeld tv van dat merk gekocht en ben erg content over de kwaliteit en afwerking van dit ding..........

Als ze bij al hun producten deze eigenschappen hanteren dan zit ut wel snor........

ik hoop dat wat aan mijn Ervaring met dit merk hebt!!!!

groet,

of lees ander hier es verder

[topic=372208/1/25]

• taxman
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 26-12-2025
Dat hierboven genoemde topic heb ik opgestart. Inmiddels de Finlux gekocht. Heel veel mogelijkheden, eigenlijk enige nadeel dat mp3z alleen per directory afgespeeld kunnen worden.
Veel eleganter dan de Cyberhome. Heb horen zeggen dat de Cyberhome slechter beeld geeft.
Eenvoudig regio- en macrovisionvrij te maken mbv afstandsbediening.
Echt een aanrader!!!
Kijk anders eens bij de gebruikerservaringen op www.kieskeurig.nl :)

Verwijderd

Ik mis een RGB-uitgang voor het beeld, vind ik persoonlijk wel een pré voor een DVD-Speler.
Misschien dat die scart wel is uitgevoerd als RGB maar ziet het er niet echt bij staan.

Verwijderd

Ik verkoop DVD spelers op mij werk en geloof me, dat ding gebruikt hoogst waarschijnlijk een Zoran Vadis chip om het beeld/ geluid te decoderen en diesnie altijd even goe...serieus.

Heel veel 'niet merken' gebruiken die dingen en de kwaliteit is echt om te huilen(IMO)
Maar alle spelers die zon ding gebruiken hebben reuze veel features en daar kijken de mensen dan naar.
Wij verkopen er nu een voor €199.- en die heeft karaoke, mp3, ingebouwde AC3 decoder etc.

Hij ruist als een gek (signaal-ruisverhouding) en het beeld ziet er gewoon niet uit.

Een DVD speler is voor twee dingen bedoeld mensen:
Goede kwaliteit film en goed 6 kanaals geluid, de restis bullshit :)

Verwijderd

Oh en Finlux is ok...voor het geld dan ;)

Als ik jouw was kocht ik een Pioneer DV340...geen decoders....geen mp3....wel goed beeld en geluid en zeer goed getest.

Je moet immers je DVD speler toch niet als CD speler gebruiken en als je dat wel wil doen dan moet je bereid zijn er flink wat knaken extra tegenaan te gooien

(maar ik ben lichtelijk audiofiel, het is maar wat voor een eisen je er aan stelt ;) )

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 05 februari 2002 23:53 schreef dmmh het volgende:

(maar ik ben lichtelijk audiofiel, het is maar wat voor een eisen je er aan stelt ;) )
ehm, wat wil je hiermee zeggen? Dat de dd en dts decoder van finlux niet goed is?? heb je dan veel verschil in kwaliteit van het dd en dts geluid?

• RustyTank
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-01-2022
sorry voor het omhoog trappen van deze draad, maar ik heb het gevoel dat ik terug moet metm'n dvd speler.
Ik heb inhet weekend die Finlucx 510 speler gekocht en aangesloten op m'n stereo. Het geluid is echt een stuk beroerder dan bij m'n stereovideo!
Mijn vraag is dan ook komt dit door die decoder en kan ik beter een dvd zonder decoder kopen??
Ik moet m'n stereo op 75% zetten voor voldoende volume, maar dan krijg ik een onwijs blurrie sound. Het volume van de DVD staat dan op 16-16. Ik heb echt alle instellingen geprobeerd. M'n stereo is zo'n JVC torentje met dolby surround.

Intel Core 2 Duo E6300 || Asus P5B E-Plus || 2 x 512MB Corsair || Nvidia GeForce 7600GS Silent || |IIyama 17" TFT || Samsung 40" LCD!

Verwijderd

Ik heb ook de finlux 510, maar gebruik hem alleen voor mp3 / svcd's voor dvd's gebruik ik een echte 8-) dvd-speler: de DV-717 van Pioneer.

• twopack
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-01 13:43
Op zondag 03 februari 2002 13:59 schreef d_v_pelt het volgende:
is dit een goed dingetje? iemand ervaring ermee?

http://www.wehkamp.nl/index.asp?Page=WIN&FrameTop=&ArtikelNummer=803585
[..]

hij oogt wel mooi... >:)
Nou ik heb hem ook maar hij heeft dus geen DTS decoder :?
of ik ben gek geworden
Op de site van Finlux staat ook min of meer dat ie een dts decoder heeft, maar als je goed leest kan je het ook anders interpreteren.

hmm ze hebben het inmiddels veranderd op de site, geen DTS decoder dus
http://www.finlux.nl

:(

specs

Verwijderd

RustyTank,

speel es wat met de '3D' knop naast de 'eject', schijnt dat bij sommige spelers het geluid standaard zo staat alsof je een plaatje afdraait in een blikje sperziebonen. Ik heb ook zo'n ding maar was het geluid goed, m'n neef kocht er ook eentje maar een robot zat zijn audiocd's na te synchroniseren. ;) Ik geloof meteen de eerste keuze (nr 1) moet al een normaal stereobeeld opleveren; of het slechter of beter is dan je normale speler kan ik niet garanderen, ik gebruik hem niet als audiocd speler.

Verwijderd

Kijk ook is naar daewoo..

heb ik zelf ook besteld

[topic=490358/1/25]
Pagina: 1