verkeerde inktpatroon geinstaleerd??

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05:52
Hi

Ik heb een Hp psc 950

Nu is mijn zwarte inktpatroon op dus heb ik een Webcare inktpatroon gekocht, maar als ik deze in heb gedaan dan geeft die een foutmelding.

Op het display staat dan: Verkeerde zwarte inktpatroon geinstaleerd.

Hoe kan dit??

Inktpatroon ziet het wel precies hetzelfde uit alleen staat er op de doos: voor 700, 800 serie

iemand die mij kan helpen :)

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik had dat ook met een patroon voor mijn Epson. Had mijn pa voor mij gekocht, nagevraagd of dat in mijn printer kan, ja zou kunnen. Niet dus, paste helemaal niet ook al stond het op het doosje :(
dus waarschijnlijk is je inktpatroon niet helemaal goed.

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 21:33

DarkSide

theres no place like ::1

Als er staat dat hij voor de 700 en 800 serie is, en jij hebt een 900 serie, dan lijkt het me logish dat hij niet werkt. De 900 serie zal wel iets anders aangestuurd worden en de printer zal dus wel herkennen dat dit het goede patroon is.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• B.A. Baracus
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

B.A. Baracus

Fool!

Aan de achterkant van je inktpatroon zitten contactjes. Deze moeten goed passen op de inktpatroon-houder van je printer, anders herkent deze de patroon niet, en denkt dat er niks inzit of iets wat er niet in hoort.

• the_dgc
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-11-2022

the_dgc

raar he..... leven!!

Op zondag 03 februari 2002 13:54 schreef ken het volgende:
Hi

Ik heb een Hp psc 950

Nu is mijn zwarte inktpatroon op dus heb ik een Webcare inktpatroon gekocht, maar als ik deze in heb gedaan dan geeft die een foutmelding.

Op het display staat dan: Verkeerde zwarte inktpatroon geinstaleerd.

Hoe kan dit??

Inktpatroon ziet het wel precies hetzelfde uit alleen staat er op de doos: voor 700, 800 serie

iemand die mij kan helpen :)
sommige hp series hebben patronen die er het zelfde uitzien maar blijk baar zit er toch een afwijking in. dus je moet acht er op letten dat jouw printer type op het doosje staat bij de ondersteunde printers. want soms is er binnen een serie ook weer een afwijking in een patroon.

een wereld zonder vrede.. raar?? kijk om je heen dan merkje dat het heel normaal is...
neeeh ik ben niet druk, jij bent gewoon te rustig !!
dual xeon 2.4, 1024 intern, gf3 ti200, maxtor 60 gb 7200 rpm en nog wat opvulling