Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage
Voor Terminal Services Server heb je Win2k Server nodig of hoger. Daar zit het ingebakken, er is afaik geen losse Terminal Services Server die je kan installeren.
Citrix is wel los te installeren. Mocht je dat te uitgebreid vinden dan volstaat XP ook, alleen neem je met XP je huidige sessie altijd over.
Citrix is wel los te installeren. Mocht je dat te uitgebreid vinden dan volstaat XP ook, alleen neem je met XP je huidige sessie altijd over.
Zoals genoemd.. Win2k server en hoger hebben terminal server erbij inzitte.
Alleen is die puur bedoeld voor een beetje remote beheer. Wil je m echt gaan gebruiken moet je extra terminal licenties kopen/hebben. Anders kun je maar 3 connecties maken geloof ik.
Van Win NT is iig een speciale versie, Windows NT Terminal Server.
Citrix is veel gebruikt, is iets sneller dan Terminal Services.
Alleen is die puur bedoeld voor een beetje remote beheer. Wil je m echt gaan gebruiken moet je extra terminal licenties kopen/hebben. Anders kun je maar 3 connecties maken geloof ik.
Van Win NT is iig een speciale versie, Windows NT Terminal Server.
Ligt aan de beschikbare bandbreedte, heb je daar genoeg van dan maakt de snelheid niet uit.Op zondag 03 februari 2002 14:30 schreef DJSmiley het volgende:
Donec eris felix, multos numerabis amicos
Maar, kan ik hiermee ook een DOS client gebruiken? Op een 386 draait namelijk niet veel anders.
Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage
Onder Citrix wel, met alleen terminal server niet.Op zondag 03 februari 2002 15:26 schreef DGTL_Magician het volgende:
Maar, kan ik hiermee ook een DOS client gebruiken? Op een 386 draait namelijk niet veel anders.
Donec eris felix, multos numerabis amicos
het kan met windows 3.1(1) en die draait op dos...Op zondag 03 februari 2002 15:54 schreef seq_uence het volgende:
[..]
Onder Citrix wel, met alleen terminal server niet.
ergo: het kan dus op een 386..
A wise man's life is based around fuck you
Ik heb nu de DOS client al, alleen nog geen server, kan ik nu met deze client ook aan WinXP gaan hangen? Of moet ik daadwerkelijk een Citrix Terminal Server hebben?
Pagina: 1