Post hier je vragen over downline-clubs

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• elessar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-04-2024
Henny noemde het al: http://gathering.tweakers.net/Forum14/HTML/000702.html de downline clubs. Zijn er hier al veel mensen lid bij die dingen? Ik ben een paar weken lid bij MyEcom, maar ik weet niet zeker of ik er nou echt referrals aan over heb gehouden. Het is wel leuk, o.a. omdat je een beetje in contact komt met mensen die net als jij proberen geld te verdienen, en misschien dezelfde vragen hebben. Bovendien is het een goede manier om elkaar aan referrals te helpen.

Mijn favoriet is MyEcom, en downline club vind ik ook goed, die hebben een goed forum. Myecom heeft de meeste programma's, en een duidelijke site. Iemand goede ervaringen met een van de anderen?

Voor links zie de topic over DesktopDollars of mijn of henny's homepage.

Förbjuden väg är ofta hårt sliten

Verwijderd

Elessar, goed plan om hier een apart topic voor te openen. En alvast bedankt dat je ook naar mijn homepage doorverwijst :D

Ik vind (zoals in in de andere thread ook al zei) BrightIdeas ook erg goed.

Referalcentral vindt ik een beetje typisch. Je moet erg zoeken voor je door hebt waar en hoe je je ID's kunt invullen.

Ghostsurfer ziet er niet uit, maar als je door hebt hoe het werkt, is het heel simpel.

Downlineclub heb ik nog maar net, dus daar kan ik niet veel over vertellen.

• elessar
Hm, over brightideas had ik geloof ik iets gelezen dat het niet zo denderend was... maar dat zou ik moeten nazoeken, heb nu niet zoveel tijd (ben aan het meten) maar volgens mij stond het in het forum van Downline Club.
ReferCentral vind ik ook een beetje vaag ja. Ghostsurfers ben ik nog niet zo lang mee bezig, daar weet ik nog niet zoveel van.

update:
Hier in het forum van Downline Partnership:
http://www.downlineclub.org/scripts/wwwthreads/postlist.pl?Cat=&Board=downlineclubs staat wat over Brightideas:
6. BrightIdeas is good at build you downline in their site (3 week and I have 380). It is a forced 5X6 matrix. Weak on listing the site and I have no Idea if I have any referral from it.
Niet zo negatief als ik dacht dus.

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
Hey daar ga ik ook bij lijkt me wel tof

• elessar
In het forum van Myecom vond ik een goede beschrijving van wat het nu eigenlijk inhoudt:
Definitions:
Downline: Anyone signed up under MyECom under you.

Upline: Person you were signed up under in the MyECom list. Sometimes refers to
anyone above you in the MyECom tree.

'free' downline member: When people sign up for MyECom without specifying
someone to sign up under, this person becomes a 'free' downline member for
someone who signed up for MyECom during the previous cycle.

Cycle: Period of time necessary for everyone signed up from the previous cycle to
get their 'free' downline member.

So here's what happens:
1) You sign up for MyECom either under someone of your choice, or under the next
person signed up before the end of the last cycle. If you sign up without specifying
someone, you become a 'free' downline member for someone signed up to MyECom
from the previous cycle.

2) You sign up for Pay-to-whatever sites using the MyECom Listing. Instructions for
how to do this are elsewhere. As you do this, you will be given the first person in your
upline who is signed up for that site as your referal. So if no one in the first 3 levels
above you has signed up for a site, the person in the 4th level will get you as a direct
refeal FOR THAT PAY-TO-WHATEVER site.

3) Get people to sign up to MyECom under you. This is an optional step. If people sign
up under you, you'll get the benifit of a larger downline for the pay-to-whatever
sites of your choice. This will also increase the number of 'free' referals you will get
in the next cycle.

4) During the next cycle, you will get 1 'free' referal for each person under you at
the end of the current cycle plus one for yourself. So if at the end of the current
cycle you have 4 people under you, each one of them will get a 'free' referal and you
will get one too for a total of 5 for you.

Exactly when you (and your downline) get your 'free' referals is determined by your
location in the Forced Matrix. If there are 15,000 people in MyECom at the end of
the last cycle and you are number 11,000, then 4,000 people will get a 'free' referal
before you get yours. Of course, if you are number 11,000 and you have 4 referals
with numbers 12,000, 13,000, 14,000, and 14,500 each of them will get their 'free'
referal before you get yours.

This is a VERY over simplified explaination of what goes on here at MyECom, and is is
bias by the way that I use MyECom, but I hope it clears things up enough that you
can go read the other postings in these Forums and learn the details on your own.
Good luck!

Verwijderd

Heeft alleen Mastermind interesse in meer referrals? Dat lijkt me toch sterk, gezien het aantal geldbanner topics.

Hier ook nog even mijn ID's. Kunnen jullie kiezen of je je via Elessar aanmelden of via mij. Verdelen mag natuurlijk ook. De ene van Elessar en de andere van mij :)

http://www.refercentral.com/hennymer

http://www.myecom.net/?hennymer

http://www.brightideas.org/?hennymer

http://www.ghostsurfers.com/hennymer

http://downlineclub.org/getpaid/surf/4811

http://www.reapin.com/join.php?refid=3051

En zo blijft deze topic ook weer even actueel :)

(edit: ik zit altijd te klooien met die urls. ZUCHT....nu staan ze weer goed)

• elessar
Myecom werkt nu (als ik het goed begrijp) met drie matrixes tegelijk, de normale, referral-based matrix, een midway-matrix voor de mensen die al een tijdje lid zijn, en een newcomers matrix voor de nieuwe mensen.

Nieuwe mensen worden in de new-comers-matrix bovenaan gezet, zodat ze meteen vanaf het begin al referrals voor hun getpaid2 progjes kunnen krijgen. Klinkt als een erg goed systeem!!
http://www.myecom.net/?elessar

• Arnold|IA
  • Laatst online: 03-02 19:12
Ik heb me aangemeld met henny zijn link wie meld zich aan met mijn link http://www.myecom.net/?arnold99

• mister2x
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-10-2024
Persoonlijk geef ik de voorkeur aan maxref
Zij geven nl. een uitgebreidere beschrijving dan myecom (waar ik overigens ook lid van ben myecom ), o.a. ook hoeveel ze betalen, dat mis ik bij myecom, daar moet je eerst appart al die sites langs en daar heb ik ff geen zin in! Verder ben ik nog lid van downlineclub , maar dat vind ik de minste van allen.
Nog een vraag: wanneer krijg je bij myecom nou een gratis referral, ik heb er 1, maar die was niet gratis omdat ik die zelf gereferrd had!

Verwijderd

Arnold, bedankt! :)

Bij MyEcom weet ik niet wanneer je er een referral bij krijgt. Bij refercentral ( http://www.refercentral.com/hennymer ) krijg je voor iedere zelf aangeleverde refferral er een extra referral bij.
Ik heb er zelf 2 aangebracht, en ik heb er nu dus totaal 4.

Op de website van MyEcom staat alleen:
"Your down line will be built for you even if you choose not to expedite your growth by referring anyone"
Het hoe en waarom staat misschien ergens in een FAQ.

• elessar
Het duurt wel ff voor je een freebie krijgt. Ze werken een cylce af die terugtelt. Op dit moment staat ie ergens op de 15400 denk ik. Zoveel mensen die niet door iemand anders zijn aangebracht moeten nog lid worden voor de cycle afgelopen is. Mijn cycle nummer zit ergens in de 9000 dus voor mij duurt het nog even. Ik heb ook maar 1 iemand in m'n downline die er binnenkort eentje gaat krijgen. De meesten zijn pas de volgende cylce aan de beurt. Maar het aantal leden groeit wel snel.
http://www.myecom.net/?elessar

Verwijderd

Ik zit op Cycle Position 14378.

• elessar
ff geduld dus nog...

Verwijderd

ZZZZZZZZ...... huh? Zei iemand wat? ....ZZZZZZZZZZ

• -= Kloppie =-
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-11-2010
Ik heb iedereen onderhand al geholpen aan ref's, maar ik heb zelf nog nooit gezien dat er iemand via mijn ref zich aanmeld.
Bij deze verzoek ik naar mijn downline club te gaan:

/spam
www.refercentral.com/kloppie
/spam

CU,

Kloppie

CU, Kloppie

• elessar
Sorry ik ben al lid, maar misschien heb je wat anders in de aanbieding?

Verwijderd

Helaas, Kloppie, heb ik ook al.
Wat heb je nog meer in de aanbieding?

• -= Kloppie =-
Alles wat op deze pagina staat.
Ik gebruik zelf Adframe, Alladvantage, CashFiesta & WaveVU.

In ieder geval bedankt dat jullie de moeite hebben genomen om te reageren.

CU,

Kloppie.

CU, Kloppie

Verwijderd

En je hebt geen andere downlineclubs?
Nog een andere dan ik hierboven heb staan, anders kan ik nog je referral niet worden.

• elessar
OK ik zal ff kijken, ik heb waarschijnlijk morgenavond pas weer tijd om thuis achter de computer te zitten, hier met linux vallen er weinig bannertjes te draaien. WaveVU heb ik nog niet. Is dat wat...?

• -= Kloppie =-
WaveVU is een screensaver die offline draait en zijn nieuwe reclames ophaalt als je verbonden met het internet. Alleen het is nog wel in de test fase, volgens mij. Dus of je hier iets aan hebt?

/spam
www.wavevu.com/REFID=F18345
/spam

CU,

Kloppie.

CU, Kloppie

Verwijderd

Daar waren we ook al achter, rienstra.
De vraag was welke downlineclubs Kloppie nog meer had.

Verwijderd

Ik vind al die downline clubs maar vaag hoor. Dat duurt wel effe voordat je daar profijt van hebt.

Ummmm Kloppie, Wavevu is alleen nog maar voor US (en canada?), je moet het dus nog maar niet zelf gebruiken want je krijgt toch niet betaald.
Wanneer dat wel gebeurt is niet te zeggen, de meeste van die bedrijfjes zeggen iets van: "over een paar maanden gaan we internationaal, meld je maar vast aan en haal veel refs binnen!".
En een half jaar later zeggen ze dat dan nog, maar heb jij hun ondertussen aan leden geholpen :(

Verwijderd

Die downlineclubs werken inderdaad niet super snel, maar ze werken wel. Ik heb zelf de grootste moeite met referrals krijgen (zie topic "Hoeveel referrals heeft u") en via deze clubs heb ik er toch een paar gekregen.
En iedere is referral mooi meegenomen :)

Verwijderd

Ohja, mochten jullie nog meer downlineclubs nodig hebben, ik heb ook deze nog: http://www.refmaker.com/members/hennymer.shtml
http://www.maxref.com/mrp/top.cgi/paid-players/MX423221

• -= Kloppie =-
Nee, ik heb geen andere downline clubs.
Ik wil wel graag weten met welke downline club jullie de beste ervaring hebben. Dus waar je de meeste ref's van hebt gekregen, en evt. hoe.

Alvast bedankt :)

CU,

Kloppie.

CU, Kloppie

Verwijderd

Da's simpel:
Refercentral (4), MyEcom (3) en Ghostsurfers (2).(zie voor mijn id's ergens hierboven :) )

Edit:
MyEcom heeft er nu 4 :D
Thanks Kloppie!

• -= Kloppie =-
Arnold, ik heb me via jou aangemeld bij MyECom.

Ok, de volgende kan zich aanmelden via mij.

/spam
mycom.net/?Kloppie
/spam

CU,

Kloppie.

CU, Kloppie

Verwijderd

Kloppie, je hebt waarschijnlijk de verkeerde link aangeklikt, want je heb jezelf via mij aangemeld bij MyEcom.
Misschien kun je je ook bij een andere aanmelden via Arnold.

• -= Kloppie =-
Er stond toch Arnold99 bij het ref veld..
Mocht het toch via Henny zijn, ok dan heeft zij geluk :)

CU,

Kloppie.

CU, Kloppie

Verwijderd

Kloppie, je hebt helemaal gelijk! Je bent bij mij een referral in de extended tier.

Ik kreeg een emailtje binnen met:
"A new MyECom member has signed up under you in your extended tiers." Ik las alleen 'a new MyECom member has signed up...' en was toen zo blij, dat ik effe vergat verder te lezen dan m'n neus lang is. :D :D :D :D

• elessar
Als henny al 6 mensen in haar eerste tier heeft dan zal de eerstvolgende die onder haar lid wordt onder een van die 6 mensen terechtkomen. Zo krijg je vanzelf referrals van je upline!

Verwijderd

'Helaas' heb ik er pas 3 in mijn eerste tier.
Kloppie valt in de 2e tier.
Maar wie zich geroepen voelt mag zich best onder mij aanmelden hoor :) Hoe eerder ik er 6 heb, hoe eerder die 6 personen weer hun referrals krijgen.

• elessar
Ik heb mijn eerste tier al wel vol, maar er is nog maar een iemand in mijn tweede tier die al referrals heeft. Als het goed is worden ze wel eerlijk verdeeld onder de mensen die onder je staan. Dus het maakt dan niet uit of je lid wordt via mij of iemand onder me.

• -= Kloppie =-
Wie is de volgende die zich aanmeld voor MyECom.net. Ik heb me als laatste aangemeld via Arnold99.
En zoals het meestal gaat, meld zich niemand via mij aan. Ik heb dus nog steeds, bij welk get paid proggie dan ook, 0 ref's SNIK...SNIK....
Maar ja, misschien breken er nog betere tijden uit :)
Keep on dreaming...

/spam
myecom.net/?Kloppie
/spam

CU,

Kloppie.

CU, Kloppie

• elessar
Die pagina's van referralcentral die laden steeds niet hier dus ik kan nog niet kijken wat je verder voor progjes hebt! WaveVU lijkt me niet handig - als m'n comp aanstaat ben ik erook mee aan het werk dus screensavers zie ik bijna niet. En hier ga ik geen screensavers met reclame draaien..... bovendien zalhet wel niet werken met linux?

Pagina: 1