Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Verwijderd
Vind zelf het snipen wel leuk , er moeten dan niet meer dan 8 spelers in de map zitten , anders word het echt een complete chaos.
De rl gebruik ik eigenlijk alleen soms voor de gein bij 1vs1 potjes.
De rl gebruik ik eigenlijk alleen soms voor de gein bij 1vs1 potjes.
Verwijderd
snipen op zich vind ik wel cool. k doe t zelf ook namelijk vrij veel
. maar met meer dan 15 spelers heb je als sniper toch niet veel kans, aangezien je dan vrij gauw van achter wordt neergeknald.
op zich is 32 spelers in 1 map wel cool.. maar k heb t idee dat de meeste servers dit qua rekenkracht domweg niet aan kunnen. k zit regelmatig op een 32 player server met een ping <100, en dan nog haperen, en dat ligt zeker niet aan me pc.
op zich is 32 spelers in 1 map wel cool.. maar k heb t idee dat de meeste servers dit qua rekenkracht domweg niet aan kunnen. k zit regelmatig op een 32 player server met een ping <100, en dan nog haperen, en dat ligt zeker niet aan me pc.
Verwijderd
klopt, bij te weinig spelers krijg je elkaar niet gevonden dus is er niet genoeg actie.
Bij teveel spelers lig je de hele tijd dood, zonder dat je fatsoenlijk op kunt staan
Bij teveel spelers lig je de hele tijd dood, zonder dat je fatsoenlijk op kunt staan
Verwijderd
Je respawned ook vaak weer dicht bij de plek waar je dood bent gegaanOp zondag 03 februari 2002 14:26 schreef Mini-bad het volgende:
klopt, bij te weinig spelers krijg je elkaar niet gevonden dus is er niet genoeg actie.
Verwijderd
DIe granaten mogen echt wel ff wat minder.
Iedereen zit flink te spammen altijd met die dingen.
2 is echt genoeg.
Maarja door hoeveelheid spelers krijg je wel oldschool deathmatch scores als deze
Iedereen zit flink te spammen altijd met die dingen.
2 is echt genoeg.
Maarja door hoeveelheid spelers krijg je wel oldschool deathmatch scores als deze
Verwijderd
klopt wor je meteen weer neergerostOp zondag 03 februari 2002 14:27 schreef Shaggy het volgende:
[..]
Je respawned ook vaak weer dicht bij de plek waar je dood bent gegaan, das echt klote....
Pagina: 1