Controleerd chello nou op MAC adres of niet

Pagina: 1
Acties:

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-08 00:58
zoals 't topic al aangeeft, als ik een andere netwerkkaart in mijn pc wil, werkt dit dan?
ik weet dus niet of chello op MAC controleerd of niet. ik weet wel dat ze dat met de oude lancity modems wel deden.

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

bij @home controleren ze het mac adres van de com 21 modem en de naam van de pc

aangezien chello in sommige plaatsen com 21 heeft denk ik dat ze dan naar de mac van de com 21 kijken

Jsunnyreports

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

bij chello controleren ze daar dus niet op hoor.. Want die knurften hadden mij een PCI kaart willen geven, maar ik wilde een ISA kaart en dat was geen enkel probleem :)

• WarMaster
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

WarMaster

Nosce te ipsum

Hmmmm nou... Nee Chello kijkt niet naar een MAC van de netwerkkaart. Want je mag je eigen netwerkkaart gebruiken. En waarom zou je die niet mogen verwisselen of zo... Dat maakt geen ruk uit.

Als ze wel zouden gaan lopen zeiken over een MAC adres van de netwerkkaart zou het kunnen zijn dat je een Netwerkkaart van hen hebt gekregen. Maar wat dan nog.. Het is toch van jou nu?

Naar het MAC adres van het modem kijken ze NATUUUURLIJK naar. Je krijgt bij het MAC adres van het modem rechten op een bepaald IP. Dus ze moeten hier wel naar kijken.

BTW: Controleerd is toch wel met een T. Want het is toekomstige tijd.

We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.

• $tranger
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-07 01:19
Hmm, ik zou bij een kennis een nw aan gaan leggen, toen hebben we ff een andere netwerk kaart in z'n comp gezet en dat was mooi ff het einde. Geen i'net meer dus. Dus meteen z'n "oude" kaart weer terug gezet, maar nogsteeds niks. Toen maar de helpdesk gebeld. Moest helemaal via hen worden geregeld!!

Dat was best kut, maar is inmiddels alweer een jaar geleden.