VGA Kabel genereert slecht beeld

Pagina: 1
Acties:

• Trazer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-08 17:00
Ik heb het volgende probleem.

Ik heb een tijd terug een VGA verlengkabel gekocht. Zo'n extra dikke en afgeschermde. (andere gaven strepen in het beeld) Deze heeft tijden goed gewerkt alleen nu heb ik windows opnieuw geinstalleerd en zodra ik mijn videokaart drivers (MSI Geforce2 MX400) installeer dan wordt het beeld
niet vaag maar helemaal verstoord. Ik krijg alleen de achtergrond van windows en verder niks allemaal strepen op het scherm. geen icons, wallpaper, etc. Iemand een idee waar dit aan kan liggen. Het is niet de kabel want die heb ik getest bij een vriend van mij.

Oh ja kon dit probleem niet vinden in de search. Alleen problemen met een vaag beeld.

I regret.... things i should have said

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
En als je die verlengkabel er weer uit haalt, heb je dan wel goed beeld?

• Trazer
  • Laatst online: 15-08 17:00
Ja als ik die kabel eruit haal en doe er een andere "simpele" kabel tussen of zet mij monitor direct op de VGA kaart dan is het probleem er niet. Alleen bij de "simpele" kabel heb ik dan strepen op het scherm.

De dikke kabel doet het bij een vriend van me dus wel.

I regret.... things i should have said

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

heb je wel exact dezelfde drivers geinstalleerd?

nieuwste direct X?
Anders ff andere drivers proberen

iStockphoto

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
breuk in de kabel?

• Coppertop
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Probeer eens een andere monitor driver/type te installeren. Misschien dat die verlengkabel het DDC signaal niet doorgeeft.

• LG_Greenman
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 07:36
probeer eens hoe het is als je die kabel niet tussen al je andere door laat lopen zodat het niet op de een of andere manier stoort.

HX45/300w/Epox 8KHA+/XP1800@1620/768mb@2x143mhz Apacer/17"@Asus V6600 GF1/17"@ S3trio64V/SB1024 Live player/Kingston 110TX/20gig@7200rpm Maxtor/40gig@5400rpm Maxtor/27gig@5400 WD/JustCool CPUcooler/2x120mm en 3x80mm casefans/Plextor 40x/DVDR4x

Pagina: 1