Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Het grote ' Wat vind ik van mijn Delta HP ' topic.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na veel denken heb ik toch laatst vrijdag een Delta HP 60 aangeschaft. En dan wel de 60x60x38 7000rpm versie, die je beter niet op je moederbord kunt aansluiten.

Nou heeft een kameraad van me ook zo'n delta en dat ding SCHREEUWDE het uit (maar wat een koeling!!!!). Dus ik wist wat ik kon verwachten, maar dit.... ONGELOOFLIJK wat een geluid :o .

Maar ik ben er wel erg tevreden over, het went wel (behalve als je hem weer aanzet, altijd ff schrikken!)

Nou wil ik dus weten wat de Delta eigenaars van hun fans vinden. Zijn ze er tevreden over, hebben ze em er acuut afgehaald, of willen ze meer! :)

De mijne houd ik dus wel :) (komen me ouders niet zo vaak meer in me buurt!!!) :P
Lekker rustig op zolder :) :)

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-11 11:02

Damian

Insane Obtrusion

ding op 7 volt knallen, en je hebt nergens meer last van

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 10:55
Ehm, ik heb er ook een, kan iemand mij ff goed uitleggen hoe ik hem op 7 volt laat draaien? volgens mij heb ik hem wel eens op dat voltage laten draaien, maar dan gaf hij geen rpm signaal meer. klopt dat?

Verwijderd

Op zondag 03 februari 2002 12:55 schreef Damian het volgende:
Dan heb je ook evenveel aan een langzamere fan voor minder geld.

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:11
Op zondag 03 februari 2002 12:58 schreef Un4GiveN het volgende:
maar dan gaf hij geen rpm signaal meer. klopt dat?
Mijn dragon orb loopt ook wel eens op 7V, en dan heb ik ook geen rpm meeting meer. Zal wel normaal zijn.

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:49

Epsilon

Op zondag 03 februari 2002 12:59 schreef iefje het volgende:

[..]

Dan heb je ook evenveel aan een langzamere fan voor minder geld.
nope, want die fan draait op zn top, en dan maakt hij altijd een hoger geluid als een snelle fan op de helft van zijn toeren ofzo.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 03 februari 2002 12:55 schreef Damian het volgende:
hoe moet dat? Misschien dat ik dat ook ooit nog doe (maar niet in de lente/zomer, is me veel te warm voor 7 volt :P )

Verwijderd

geluid overdag boeit me geen ruk , daar heb je winamp voor :P , ik ga binnenkort wel een baybus voor 's nachts maken...

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:25
Mijn Delta ruled :)

Verwijderd

Op zondag 03 februari 2002 13:05 schreef McD_Rulz het volgende:

[..]

hoe moet dat? Misschien dat ik dat ook ooit nog doe (maar niet in de lente/zomer, is me veel te warm voor 7 volt :P )
Als je goed kijkt op de connector zie je dat hij op zwart en geel zit. Dat betekend dat hij op 12v draait. Als je dat het pinnetje verplaats zodat hij op de rode komt. Dan draait hij op 7v.

(Over die RPM meter. Dat deed hij bij mij wel. En dat is +/- 2700 rpm voor een Delta HP 60 op 7v.)

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
heel simpel om op 7 volt te zetten !

hij draait rond de 4000 toeren op 7 volt, maar omdat de Delta groter is dan een normale fan (en dikker) is er veeeel meer CFM.

Ok, je hebt de Delta connector: blauw, rood en zwart.
Blauw is om de RPM te meten, dus daar kom je niet aan.

Dan pak je een vrije molex connector (HDD power) en dan stop je een draatje tussen de zwarte van de Delta en de rode van de molex. En dan de rode van de Delta naar de gele van de molex... en presto !

good luck

• stinger
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-11 08:48

stinger

RAG

I heb de delta 60mm HP 80mm MP en 2x120mm
zegt dat genoeg wat ik van delta vind?
:D

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 03 februari 2002 13:41 schreef stinger het volgende:
I heb de delta 60mm HP 80mm MP en 2x120mm
zegt dat genoeg wat ik van delta vind?
:D
Wat? Geen Delta 80 HP?????

Zwak hoor :P :P :P :P

Nee, geintje. Zal wel lekker klinken in je kast :)

Verwijderd

perfect op 5 volt een kut ding op 12 volt

Verwijderd

Op zondag 03 februari 2002 14:55 schreef t-1o0oo0o het volgende:
perfect op 5 volt een kut ding op 12 volt
watje :+ of liep Damien te zeiken dattie niet kon slapen ?? :P

Verwijderd

Op zondag 03 februari 2002 14:57 schreef Alain het volgende:

[..]

:)

• Joeroenho
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik had er ook 1, maar die heb ik er maar weer afgehaald... Werd gek van de herrie en hij was ook niet in balans, waardoor de hele pc mee ging trillen. Op 7 volt was ie nog steeds in onbalans, zodat ik hem niet meer op mn heatsink wilde hebben. Kheb hem toen nog wel een tijdje als outtake fan op 7 volt gehad, maar daar heb ik nu een lekker stille papst-fan gemonteerd.

Amateurcoureur en fervent banktukker

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 03 februari 2002 15:00 schreef El_GringO het volgende:
Ik had er ook 1, maar die heb ik er maar weer afgehaald... Werd gek van de herrie en hij was ook niet in balans, waardoor de hele pc mee ging trillen. Op 7 volt was ie nog steeds in onbalans, zodat ik hem niet meer op mn heatsink wilde hebben. Kheb hem toen nog wel een tijdje als outtake fan op 7 volt gehad, maar daar heb ik nu een lekker stille papst-fan gemonteerd.
wat nou? zijn er mensen negatief over Delta fans??? :P

Verwijderd

Op zondag 03 februari 2002 13:10 schreef Phreak het volgende:
Mijn Delta ruled :)
goed gezegd, ruleD, verleden tijd :P

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 03 februari 2002 15:10 schreef The_YellowDog het volgende:

[..]

goed gezegd, ruleD, verleden tijd :P
Hoezo dat dan???
Ook al niet blij met het geluid ofzo?

Verwijderd

Sinds ik waterkoeling heb vind ik het geluid van een 15-euro-Coolermaster al niet meer om aan te horen. En zo'n Delta 120HP: als je nog niet doof bent voordat je 'm monteert, dan word je dat vanzelf wel. En daarna valt het geluid dus best mee.

Verwijderd

Ik hou van mijn HP80 80CFM...

Verwijderd

Delta's Rrrroelenn en vooral de FFB1212EHE de 120mm versie van de relaxte delta HP serie!!!

:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ >:)

Maarja na een tijdje draaien ze zichzelf kappot dus dan moet je ze weer reanimeren enzo das wel jammer!

maarverder Vette coooole Fan's ik wil ook nog eens een x 2 60mm-tjes varianten kopen want die zijn ook lekker!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 03 februari 2002 15:49 schreef twakker het volgende:
Delta's Rrrroelenn en vooral de FFB1212EHE de 120mm versie van de relaxte delta HP serie!!!

:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ >:)

Maarja na een tijdje draaien ze zichzelf kappot dus dan moet je ze weer reanimeren enzo das wel jammer!

maarverder Vette coooole Fan's ik wil ook nog eens een x 2 60mm-tjes varianten kopen want die zijn ook lekker!
Ik kan de 60mm aanraden >:)

• David
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11 17:54
Ja, wat moet ik van die 120mm zeggen? "The Big, The Bad & The Ugly". Hij kickt echt ass wat betreft airflow, herrie en looks.

Ik gebruik hem eigenlijk alleen maar voor noodgevallen en om te showen. Zo'n Delta 120HP in je kast valt zeker op.

Pa: "Wat is dat DiMension? Ben je aan het stofzuigen"
DiMension: "Nee, ik ben aan het compu-en en m'n Delta staat aan"

Dato DUO synth voor twee

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 03 februari 2002 15:52 schreef DiMension het volgende:
Ja, wat moet ik van die 120mm zeggen? "The Big, The Bad & The Ugly". Hij kickt echt ass wat betreft airflow, herrie en looks.

Ik gebruik hem eigenlijk alleen maar voor noodgevallen en om te showen. Zo'n Delta 120HP in je kast valt zeker op.

Pa: "Wat is dat DiMension? Ben je aan het stofzuigen"
DiMension: "Nee, ik ben aan het compu-en en m'n Delta staat aan"
Daar doe je het voor hé! :) :)

(offtopic)

Hé Dimension, ga je ook naar Campzone!!!
verrek ik kan me nu al inschrijven, lijp!!!!!

(/offtopic)

• David
Op zondag 03 februari 2002 15:54 schreef McD_Rulz het volgende:

[..]

Daar doe je het voor hé! :) :)

(offtopic)

Hé Dimension, ga je ook naar Campzone!!!
verrek ik kan me nu al inschrijven, lijp!!!!!

(/offtopic)
Tuuurlijk ga ik naar CAMPZONE!!! Stomme vraag eigenlijk. Als iedereen zou weten hoe het daar was zou iedereen gaan.

Ik ga trouwens aan Madshark (=organisator v. Campzone) vragen of ik samen met de rest van de AntWorks de casemoddag mag organiseren of mee mag helpen te organiseren.

En als wij het mogen organiseren is het net als vorige keer: gratis Delta's voor iedereen die meedoet!

Dato DUO synth voor twee

Verwijderd

Topicstarter
Ik sta geregistreerd onder de naam Ronald McD (zo noemt iedereen me! :) )

Ik ben wel in voor die casemod-dag (en de gratis delta's!)

edit: ga jij de volle 11 dagen? En ben je vorige keer ook geweest???

(sorry voor dit offtopic gedoe, Phreak, maar ik wil het ff weten)

/edit

Verwijderd

ik was blij met mijn delta;s 2 x 80 mp 1 x 120 hp enkel de herrie is onderhand niet meer om aan te horen dus ga ik binnen kort maar weer aan de slag

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

als mijn kast af is heb ik er 4x delta 120hp in, 6x delta 80hp en 1 delta 80hp op de proc. Heb ook maar ff een 2e voeding in mijn kast gedremeld omdat die fans samen zo'n 18A vreten (op 12v) en dat kan 1 voeding niet leveren (of er blijft niks voor de pc over)

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• bobo1on1
  • Laatst online: 19-10 00:17
* bobo1on1 vind die delta hp 60mm op 7 volt nog teveel lawaai maken :(

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

• David
Op zondag 03 februari 2002 16:03 schreef McD_Rulz het volgende:
Ik sta geregistreerd onder de naam Ronald McD (zo noemt iedereen me! :) )

Ik ben wel in voor die casemod-dag (en de gratis delta's!)

edit: ga jij de volle 11 dagen? En ben je vorige keer ook geweest???

(sorry voor dit offtopic gedoe, Phreak, maar ik wil het ff weten)

/edit
[dik offtopic, maar het gaat over campzone]
'Tuurlijk, anders had ik het allemaal niet geweten. Dat van die gratis Delta's is allemaal niet zeker, maar als het vorig jaar kon, kunnen wij het dit jaar ook >:)
[/dik offtopic, maar het gaat over campzone]

Dato DUO synth voor twee

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:58
het kabaal suckt :(

heb m'n delta op m'n fop38 daarom op 5 volt lopen, kan er mee door

• Nikel
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik heb ook een hp 60, met voltageregeling, hij is nu best stil omdat ie ook niet erg hard draait. Ik weet wel dat ik niet snel weer een dergelijk lawaaige fan zou kopen.

Verwijderd

Helemaaaaaaaal gek van geworden, vandaar dat ik nu weer mn simpele coolermaster heb, maar wel lekker stil ipv lekker chill.

Verwijderd

Toen ik mijn 2 delta's 60 hp voor het eerst aanzette in mijn kast, toen dacht ik dat mijn kast zou weg vliegen. :o
Sindsdien draaien ze beide op 5 volt. Heerlijk stil, en nog koel genoeg voor mijn Athlonnetje :)

Verwijderd

ik heb in mijn kast:
2x delta 120mm HP >:)
1x delta 60mm HP
:+

man, toen ik die alledrie voor het eerst aanzette, op 12V, DAMN wat een herrie :P echt stofzuiger++ wat er in je kast zit, maar nu alledrie op 5V heb ik nergens last van, ik heb er ook nog wat rubberen kraanringetjes tussen gezet, zodat mijn kast niet mee gaat resoneren :)

Maar over de resultaten ben ik zeer tevreden, mijn systeem is nu, oc'ed 24C koeler dan non-oc'ed :o *D (op 12V dan, op 5V is het 9C, maar wel 200 Mhz meer...)

Verwijderd

Op zondag 03 februari 2002 19:59 schreef m.m het volgende:
als mijn kast af is heb ik er 4x delta 120hp in, 6x delta 80hp en 1 delta 80hp op de proc. Heb ook maar ff een 2e voeding in mijn kast gedremeld omdat die fans samen zo'n 18A vreten (op 12v) en dat kan 1 voeding niet leveren (of er blijft niks voor de pc over)
jij gaat ruzie met de buren krijgen dat gaat echt een bak herrie worden

• [NUT]
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-11 16:40

[NUT]

Heppiedepeppie

Op zondag 03 februari 2002 12:58 schreef Un4GiveN het volgende:
Ehm, ik heb er ook een, kan iemand mij ff goed uitleggen hoe ik hem op 7 volt laat draaien? volgens mij heb ik hem wel eens op dat voltage laten draaien, maar dan gaf hij geen rpm signaal meer. klopt dat?
Aller eerst:

ik heb een FFB80hp op m'n proc, op 5 volt (2500rpm) en een FFB120HP ligt te wachten op mijn case-mod >:)

love them O+ >:)

Over de bovenstaande quote:

Als je je delta op 7 volt zet, is het NUL punt geen 0v maar 5v, de RPM meting zit intern in de delta's op de NUL en de meeste mobo's kunnen dat niet hebben... (ook die van mij niet dus, vandaar dat ik ben gaan zoeken naar de reden) meet de RPM draad maar eens met een multimeter :D

Verwijderd

Op zondag 03 februari 2002 19:59 schreef m.m het volgende:
Even rekenen, 120 mm delta = 190 cfm, dat keer 4 is 760 cfm.
80 HP = 80 cfm dat keer 7 is 560 cfm. Opgeteld 1310 cfm.

Dat is overkill. Dan maakt drie fannetjes meer of minder echt niet meer uit. Dat ding stijgt straks op. Voor dat geld moet je waterkoeling kopen. Jij wordt doof.Verder een interresant initiatief. Houd ons op de hoogte. })

Verwijderd

Ik ga naar Campzone en ik neem mee....

4 Delta's (60, 2x80, 120) :)

• David
Als wij de casemoddagen (mede) mogen organiseren nemen we er wel een hele hoop meer mee!

Ik neem er sowiezo 2 mee (120mm HP en een 80mm SH)

Dato DUO synth voor twee

• Aike
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op zondag 03 februari 2002 15:58 schreef DiMension het volgende:

[..]

Tuuurlijk ga ik naar CAMPZONE!!! Stomme vraag eigenlijk. Als iedereen zou weten hoe het daar was zou iedereen gaan.

Ik ga trouwens aan Madshark (=organisator v. Campzone) vragen of ik samen met de rest van de AntWorks de casemoddag mag organiseren of mee mag helpen te organiseren.

En als wij het mogen organiseren is het net als vorige keer: gratis Delta's voor iedereen die meedoet!
[extreeeeeem offtopic] Wat is Campzone ?? [/nieuwsgierig]

Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com

• David
[het wordt eigenlijk tijd voor een campzone topic]

Campzone is een 11 dagen durende outdoor lanparty. <- eigenlijk meer dan dat.

Kijk maar op www.campzone.nl

[/het wordt eigenlijk tijd voor een campzone topic]

Dato DUO synth voor twee

• AproK
  • Laatst online: 14-03-2024
wat ik over delta's vind:

heerlijke dingen!
als het aan mij lag had ik m'n kast er vol mee gehangen >:)

maarja, ze kosten dan ook wat...

Check mijn knowledge base!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-11 11:02

Damian

Insane Obtrusion

Op zondag 03 februari 2002 14:57 schreef Alain het volgende:

[..]

Weet je hoeveel lawaai die shit maakt op 12 volt!!

kheb ook 7 andere fans in mijn bak zitten, en daar kwam die fan 40 keer boven uit man, dus lekker op 7 volt, en je hoort hem niet meer...

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• -=MOL=-
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Alles wat ik te zeggen heb is dat ik erg tevreden ben met mij delta 120mm hp :)

WOOOOOOEEEEEEEEEEIIII

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

• Whuzz
  • Laatst online: 24-11 18:07

Whuzz

Dodgeball!

Heb een 120 MM Delta HP die mijn radiator van koele lucht vooerziet. Ding draait op iets van 4 volt ofzo en je hoort hem vrijwel niet. Op 12 volt maakt ie inderdaad een onganse herrie. Maar voor ik hem op die snelheid moet laten draaien moet het in mijn kamer toch wel 50+ graden zijn hoor...

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Verwijderd

die delta 80 hp fans he ik heb die op zo'n voedingskabel zitten net zo als je op je cddrive moet aansluiten.
maar er zit ook zo'n 7 of 12 volt ding aan, als ik em daar op aansluit maakt ie dan veeel minder lawaai??want normaal maakt herrie bij mij niks uit maar hier kan ik niet eens rustig nadenken!!! zoveel lawaai maakt da ding dus heeft het echt veel zin om em op 7 volt te zetten?? en word de temp er veeeeel hoger van??

• swipe
  • Niet online
hmz

heb 3 delta 80HP's draaien op 12 volt
in het begin vond ik ze ehh.... opvallend :)

maar na een tijdje wen je eraan en merk je het niet eens meer

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Tja ik vind die delta 120 hp eigenlijk best vet eruit zien, maar de prijs en de herrie houden mij tegen

iStockphoto

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:46
Ik heb na een half jaar waterkoeling gebruikt te hebben weer eens m'n Alpha + Delta 60mm HP combinatie op m'n moederbord gezet. Wat een pokkeherrie! Er meteen een potmeter tussen gezet en nu kan ik er weer mee leven :).

• Vinny_B
  • Laatst online: 10-11 19:40
Ik kan nog steeds niet leven met de herrie van mn alpha pal 8045 met HP 6000 RPM fan. Kheb een rheobus besteld maar die wilt maar niet komen...:(

Verwijderd

Ik heb zelf een Delta 38cfm gehad, die met 7000rpm. Niet te verdragen, dat ding.... Ik heb mijn pc zelf samengesteld en gebouwd, behalve dit ding: ik vroeg voor een fan die 'aardig koelt'. Maar DIT had ik toen niet verwacht. |:(

Ik heb hem vervangen door een Papst 19 db fan; de intake en exhaust fans zijn Papst 12db fans, en nu ga ik ook mijn voeding nog vervangen. Ik wil RUST!

Verwijderd

Ik heb ook zo'n delta van 60mm die 7000 rpm haalt op 12v. Ik draai hem lekker via me baybussie op 5v en dan maakt me voeding nog meer geluid maar me duron700@800 is stressed dan 42C.

Als ik hem samen met 2 80mm system fans op 12v zet zakt de temp meteen naar 25/28 (ligt aan kamertemp) en me kamer is altijd lekker koud dus :)

ach hij doet het prima maar het maakt wel een tering geluid net alsof je een stofzuiger aan heb staan. :(

ben benieuwd wat ie gaat doen in de zomer :)

• Snipisnap
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-10 13:51
Wat ik vind van Delta? Hehehe...
Nou... Kijk...
Ik kreeg bij mijn HHC-001 van CoolerMaster een Delta-kloon. (38CFM, 6800RPM en te veel dB(A) )
Dat ding lag er binnen 2 dagen af. Zelfs op 5V kon ik dat geratel van die dubbele kogellagers niet aanhoren.
Ik heb nu op een of andere vage manier een
PAPST 19 dB(A) met potmeter op mun HHC-001 en daaronder een TB1400. Dit bevalt me toch iets beter als ik ga slapen :D

"It certainly appears so..."

• Peertje NL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:35
ik vind mijn voeding fan veel geluid maken, mijn GPU fan maakt een tering herrie, en mijn Delta 120 HP maakt een achterlijk herrie, maar wat een airflow :9~

Reality beats fiction by far!

Verwijderd

Topicstarter
toch weer redelijk actief...

heb ondertussen mijn Delta nog wel, maar dan met een zalman fan mate 1 ertussen hangen...

draait op zo'n 7 volt, lekker stil en toch koel...

Verwijderd

delta 120hp @ 7 - 5 volt, hoeveel herrie maakt dat dan nog? weet iemand hoeveel cfm / dbA dat is?

• TDLofCC
  • Laatst online: 02-02-2024
Siq toch ...

Stalin heeft nog gereplied in dit topic >:)

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

Verwijderd

Op woensdag 03 juli 2002 13:48 schreef TheDarkLord666 het volgende:
Siq toch ...

Stalin heeft nog gereplied in dit topic >:)
hehe, ja kmoet ff weten hoeveel herrie 4x delta 120hp maakt @ 5 volt ofzo >:)

sinds ik gebanned ben op irc moet ik hier al mn n00b vragen stellen :+

• TDLofCC
Banned ?

WTF ?

Hoezo ?

Hmm ... ik geloof dat het aantal Dba's / 100 x aantal volts = overgebleven Dba

Zelfde geldt voor cfm.

Kan niet HELEMAAL kloppen, maar is ongeveer.

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

Verwijderd

Wie weet waar je in Nederland de delta FFB0612EHE kan kopen ,voor de duidelijkheid 60*60 ,50 Cfm.
Oc-shop heeft m niet :'(

Maar deze is het dus:
http://www.deltaww.com/products/dcfans/pdf/FFB606038.pdf

Verwijderd

Op woensdag 03 juli 2002 14:22 schreef TheDarkLord666 het volgende:
Banned ?

WTF ?

Hoezo ?

Hmm ... ik geloof dat het aantal Dba's / 100 x aantal volts = overgebleven Dba

Zelfde geldt voor cfm.

Kan niet HELEMAAL kloppen, maar is ongeveer.
ah ok, ff berekenen

[off topic]
je simcity2k komt er nog aan btw :+
[/off topic]

Verwijderd

Een delta 60HP is niks bij mijn 80x38 extreme.

Een kameraad draait zijn 60hp altijd op 12 volt en dat is op zich best te doen. Het enige nadeel is dat hoge geluid.

Delta 80 extreme maakt nog weer een slagje meer geluid alleen het is wat lager, dus minder irritant. Toch draai ik em liever op 7 volt :)

Verwijderd

Godverr ik heb mijn delta 120mm moeten reanimeren omdat hij zichzelf door de zoooooo!! ontzettend harde toerental kapot draait.

Nu doet hij het weer, alleen ben ik nu mijn witte borgringetje kwijt.. :'(

weet iemand waar ik zo'n ringetje weer kan halen?

het gaat dus om zo'n ringetje die je op het eind, na de kogellager om de as doet om hem zo vast te houden.

Zonder durf ik het niet aan, omdat hij anders mij hele pc van binnen op vreed >:)

• TDLofCC
Op woensdag 03 juli 2002 15:49 schreef SiQDiZ het volgende:

[..]

ah ok, ff berekenen

[off topic]
je simcity2k komt er nog aan btw :+
[/off topic]
offtopic:
hehehehe ... owja ... LOL
Upload em maar naar Nostra zijn FTP ... gaat denk ik sneller.

Maar waarom ben je nou gebanned ?

Verwijderd

:( lang verhaal :(

• TDLofCC
TOCH wil ik het weten ... mail me anders ff ...

Mail addy staat in me profiel ;)

Verwijderd

Ik zoek een krachtige fan voor op een Thermalright SLK-948U. Geluid is niet echt een probleem. Ik kan een Delta Fan FFB-80 kopen voor 34€. Hij draait maximum aan 5700rpm en produceert hierbij 80CFM. Is het de moeite waard, of kan ik beter bv. een Thermaltake Smartfan II kopen voor de helft van de prijs?

De datasheet van de FFB serie: http://www.delta.com.tw/products/dcfans/pdf/FFBseries.pdf
Pagina: 1