Ben ik de enige hier?

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• eenTurk
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-02-2025

eenTurk

Intel Inside = *** outside

Topicstarter
Hallo,

Ik wil via deze topic kennis maken met mensen die Pro-Intel zijn en het niet zo hebben met AMD. Soms krijg ik de neiging dat ik hier de enige ben.

Aub. Als je PRO-AMD bent ga dan weg, kijk niet achterom en go away! Ik wil geen flame-topic starten, maar gewoon kennis maken met andere mensen op GoT die Pro-Intel zijn.
Als je niets te melden hebt hou dan aub. je vingers van de toetstenbord. Ik wil nl. misschien een nieuwe web-site a la Tweakers.net idee voor deze mensen. Ik vindt het nl. hier niet meer leuk. Altijd als ik iets negatief over AMD overkom wordt:

a: Ik overspoeld met "attack" berichten
b: Krijg ik een meelbom. Dit is heel zielig imho
c: Wordt je reactie weggemoderrereerd.

Dus voor de mensen die Pro-AMD zijn:
Ik heb respect voor jullie mening (€)!!! Waarom jullie niet voor mijn mening?

Audi C5 3.0 + Audi C4 2.3 nog 2 ringen te gaan :)

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
Op zondag 03 februari 2002 12:49 schreef eenTurk het volgende:
Hallo,

Ik wil via deze topic kennis maken met mensen die Pro-Intel zijn en het niet zo hebben met AMD. Soms krijg ik de neiging dat ik hier de enige ben.

Aub. Als je PRO-AMD bent ga dan weg, kijk niet achterom en go away! Ik wil geen flame-topic starten, maar gewoon kennis maken met andere mensen op GoT die Pro-Intel zijn.
Als je niets te melden hebt hou dan aub. je vingers van de toetstenbord. Ik wil nl. misschien een nieuwe web-site a la Tweakers.net idee voor deze mensen. Ik vindt het nl. hier niet meer leuk. Altijd als ik iets negatief over AMD overkom wordt:

a: Ik overspoeld met "attack" berichten
b: Krijg ik een meelbom. Dit is heel zielig imho
c: Wordt je reactie weggemoderrereerd.

Dus voor de mensen die Pro-AMD zijn:
Ik heb respect voor jullie mening (€)!!!Waarom jullie niet voor mijn mening?
Je wil niet dat ze hier posten maar je vraagt ze wel iets in het vet gedrukte gedeelte .. :?

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

Verwijderd

tja er is niet ziets als amd of intel is beter het hangt van de gene af die er achter zit en of ie er mee kan om gaan
en das voor de meeste mensen hier dus niet zo
die kankere alles af als iets niet goed werkt en dat komt gewoon omdat ze er niet mee kunnen
werken

amd en intel zijn alle 2 prima dingen

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik ben pro Cyrix, mag dat ook? ;)
Ik moet zeggen dat ik dat geflame tussen intel en AMD niet snap.
Zelf heb ik zowel intel als AMD machines en beide ben ik tevreden over, maar ik ben niet pro-intel of pro-AMD.
Het is gewoon toeval dat ik hier meer intels heb staan dan AMDS (5 intels t.o. 2 AMDS).
Ik kies dus gewoon voor de middenweg.

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Intel heeft nog steeds een streepje voor bij mij.
Ik vind Intel proccesoren gewoon degelijker en stabieler. Ik kan niet ontkennen dat AMD slecht is, AMD wordt zelfs steeds beter.

Verwijderd

... veel succes met je nieuwe pro intel website . ik lig er iig niet van wakker ;)....

Verwijderd

goh, je wil weer een flamewar ontketenen??? deze topic slaat dus nergens op....

Verwijderd

-Dit hoort in PMG
-Je topictitel is TE fout
-dit loopt toch weer uit op een flame
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.