Post hier je PDAfn vragen - GRATIS PALM V

Pagina: 1
Acties:

• schijndel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:31
Pdafn geeft PALM V's weg. Het enige dat je moet doen is je laten registreren op hun site en vervolgens 25 mensen referren. Op het moment dat je er 25 hebt gereferred sturen ze je een (3Com?) Palm V op.
Zelfs als je zo'n ding niet nodig hebt, zou ik het gewoon doen. Kan hem altijd verkopen :)
Het is dus geen pay to surf site. Ergo geen banners of werkbalken in je scherm. ook geen maandelijkse cheques natuurlijk

Als je zo vriendelijk zou willen zijn je onder mijn naam in te schrijven volg dan de volgende link http://www.pdafn.com/register.shtml?referrer_id=42738

En voor de mensen die mij geen plezier willen doen, schrijf je dan hier in
http://www.pdafn.com/register.shtm

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
WTF is dat voor site? wat bieden ze aan?

Verwijderd

Ik krijg never nooit geen 25 referrals bij elkaar. Ik ben al hartstikke blij dat ik bij Adframe maarliefst 8 referrals heb!!!
Sorry.

• Duffels
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-04-2019
eerst zien, dan geloven.
Als iemand hier een Palm V heeft ontvangen wil ik me wel aanmelden, maar eerder niet. lees hun regeltjes maar eens door, zal je zien dat het niet zo simpel is om die Palm V te krijgen.

• mrFreeZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-05-2025
Sjongejonge, wat een ged00 :(
Just as a reminder, please note that final Referral Credits (as stated in the promotion rules) for the "Get a Five for Twenty-Five Giveaway" will only be awarded to members who are engaged in financial professions and who refer people who are actively engaged in one of the four vertical markets covered by PDA Verticals: Healthcare, Law, Finance, or Real Estate. Users that do not meet these criteria are not eligible for this promotion and subsequently their registration will not result in the accumulation of Referral Credits

Like this yall...

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
Dat is echt onzin!

Verwijderd

Datzelfde geintje hebben ze ook uitgehaald met een "gratis Erickson WAP telefoon" als je maar forward naar 25 mensen.

Grotere onzin dan dit kun je niet bedenken. Dit soort kettingbrieven doen al jaren de ronde op het Internet en toch blijft iedereen er weer in trappen.
Pagina: 1