Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[HK] Wat een oeverloos gezeik :r

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11 21:01

scorpionv

This space for rent

Topicstarter
Tsjah, dit moet er toch echt even uit. De laatste tijd is de sfeer in de HK echt gewoon kl*te. Niet dat ik er uberhaupt veel postte, maar lurken deed ik er des te meer.

Waar ik mezelf het meeste aan stoor: aan dat kinderachtige optreden tegen rages. Blabla, wordt niet op prijs gesteld dit en dat. En er staat nog geen half uur een nieuwe regel in de FAQ, of er is een nieuwe rage |:( 't Lijkt hier verdorie wel een kleuterschool, de juf probeert de klas stil te houden met allerlei regeltjes, en de lastige kindjes verzinnen toch steeds iets nieuws. Negeer rages gewoon, dat is de gemakkelijkste manier om ze dood te laten bloeden. Persoonlijk vond ik trouwens de plaatjesrage leuk en origineel. Iig zolang er mensen eigengemaakte en toepasselijke plaatjes postten.
* Hypes die duidelijk niet leuk meer zijn, zoals "This thread is gay" plaatjes en "Bobby the cat" plaatjes. Ook irritant ge-hoi onder elke post en 'grappige' GIF-plaatjes, de recentste 'hype', worden niet gewaardeerd.
Succes, ik wacht al op de volgende FAQ-update.

En voor de schreeuwers; dan blijf je toch weg uit de HK, be my guest, voorlopig ben ik er ook even weg.

Fun while it lasted: World Community Grid!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

Lees even dit:
[topic=399252/1/100]

Daar loopt die discussie al. Topics verpesten wordt door de grote meerderheid niet gewaardeerd.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.