Tsjah, dit moet er toch echt even uit. De laatste tijd is de sfeer in de HK echt gewoon kl*te. Niet dat ik er uberhaupt veel postte, maar lurken deed ik er des te meer.
Waar ik mezelf het meeste aan stoor: aan dat kinderachtige optreden tegen rages. Blabla, wordt niet op prijs gesteld dit en dat. En er staat nog geen half uur een nieuwe regel in de FAQ, of er is een nieuwe rage
't Lijkt hier verdorie wel een kleuterschool, de juf probeert de klas stil te houden met allerlei regeltjes, en de lastige kindjes verzinnen toch steeds iets nieuws. Negeer rages gewoon, dat is de gemakkelijkste manier om ze dood te laten bloeden. Persoonlijk vond ik trouwens de plaatjesrage leuk en origineel. Iig zolang er mensen eigengemaakte en toepasselijke plaatjes postten.
En voor de schreeuwers; dan blijf je toch weg uit de HK, be my guest, voorlopig ben ik er ook even weg.
Waar ik mezelf het meeste aan stoor: aan dat kinderachtige optreden tegen rages. Blabla, wordt niet op prijs gesteld dit en dat. En er staat nog geen half uur een nieuwe regel in de FAQ, of er is een nieuwe rage
Succes, ik wacht al op de volgende FAQ-update.* Hypes die duidelijk niet leuk meer zijn, zoals "This thread is gay" plaatjes en "Bobby the cat" plaatjes. Ook irritant ge-hoi onder elke post en 'grappige' GIF-plaatjes, de recentste 'hype', worden niet gewaardeerd.
En voor de schreeuwers; dan blijf je toch weg uit de HK, be my guest, voorlopig ben ik er ook even weg.
Fun while it lasted: World Community Grid!