Ik heb gisteren me asus a7v266 vervangen door een msi Pro2, nadat ik het boord vervangen had start ik me computer op. Windows Xp was al reeds geinstaleerd.
toen hij in windows kwam vond hij natuurlijk allemaal nieuwe dingen en tijdens het instaleren ervan verscheen er een blauw scherm. nadat ik mij Pc opnieuw opstarten vond hij dat blijkbaar zo leuk en bleef iedere keer bij het punt dat windows gestart moet worden, me systeem resete. (en dat kon uren doorgaan). Ik heb daarna maar ff me asus boord terug gezet, en tot mij schrik deed hij hetzelfde. ik heb dus de cd van windows Xp gepakt en kwam er achter dat al mij partitie's weg waren. AL MIJ GEGEVENS WEG
ik kon er alleen maar met die cd bij komen want het waren van die (...) NTFS partitie's. ik heb toen weer nieuwe partitie's gemaakt en die MSI weer terug gezet. de eerste keer waren weer alle partitie's weg, maar de tweede keer stonden ze er nog wel.(met me MSI boord kon ik geen partitie's (???) ) maken hij is toen begonnen met instaleren van windows Xp. hij begint eerst met bepaalde bestanden naar je harde schijf te schrijven en aan het einde daarvan verscheen weer zo'n blauw scherm. opnieuw opgestart, en weer hetzelfde gezeik. Ik snap er echt geen kloot van. met mijn asus boord is er niks aan de hand en met die MSI geburen en hele rare dingen. Ook kreeg ik vaak een zwart beeld met onderin een lachende smile (????)
ik heb uren zitten kutten, maar ben geen stap verder gekomen, dus zit ik nu weer op me asus. op het boord zit ook een raid, maar die gebruik ik niet ik gebruik gewoon me ide (dit moet toch gewoon kunne neem ik aan) ik heb een maxtor 40Gb. is dit voor iemand een bekend probleem of kan ik beter dat MSI boord weer met dezelfde vaart terug brengen.
pffff, ik hoop dat dit zo duidelijk is, zo niet dan lees ik het wel.
toen hij in windows kwam vond hij natuurlijk allemaal nieuwe dingen en tijdens het instaleren ervan verscheen er een blauw scherm. nadat ik mij Pc opnieuw opstarten vond hij dat blijkbaar zo leuk en bleef iedere keer bij het punt dat windows gestart moet worden, me systeem resete. (en dat kon uren doorgaan). Ik heb daarna maar ff me asus boord terug gezet, en tot mij schrik deed hij hetzelfde. ik heb dus de cd van windows Xp gepakt en kwam er achter dat al mij partitie's weg waren. AL MIJ GEGEVENS WEG
ik heb uren zitten kutten, maar ben geen stap verder gekomen, dus zit ik nu weer op me asus. op het boord zit ook een raid, maar die gebruik ik niet ik gebruik gewoon me ide (dit moet toch gewoon kunne neem ik aan) ik heb een maxtor 40Gb. is dit voor iemand een bekend probleem of kan ik beter dat MSI boord weer met dezelfde vaart terug brengen.
pffff, ik hoop dat dit zo duidelijk is, zo niet dan lees ik het wel.