Toon posts:

Hoe lang mag kabel van computer naar de tv zijn?

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb tv-out en die heb ik al op een tv aangesloten die bij mijn computers staat, maar dat is maar een kleintje. Ik wil de tv-out graag gebruiken voor de tv in de woonkamer. Das breedbeeld en kan ik dan lekker divx gaan kijken. Maar het is ongeveer 50m en wordt de beeld kwaliteit dan niet minder? En is dat ook niet heel erg duur? Ik wil trouwens s-vhs kabel gebruiken.

Verwijderd

Dat kan inderdaad erg duur worden, als je 50m s-video nodig hebt. Daarnaast heb je ook nog een audiokabel van 50m nodig.

Misschien heb je nog een oude vcr (scart in --> coax uit), waardoor je een coax kabel kan gebruiken.

Een stuk goedkoper. :)

Zoek anders is op TV-OUT of TV-OUT Coax of TV-OUT SVHS.

Misschien heb je aan deze wat:

[topic=319393/1/25]

• FoxzMan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-03 20:35
50m is wel errug veel.

Ik had eerst de tv 4 meter van de computer staan en de kwaliteit was duidelijk te merken, vage strepen door het beeld, dit was wel met een composite-kabel. Dit kwam vooral omdat de geluidskabel er dichtbij aan zat.

Ik denk dat wanneer de afstand tussen computer en teevee groot is, je het beste een kabel kan nemen die niet storingsgevoelig is. Ik weet eigenlijk niet of deze bestaan of hoe duur deze eventueel zijn. Een andere oplossing is dat je zo'n draadloze verbinding nemen.

Ik weet niet wat voor aansluitingen er bij jou mogelijk zijn, maar svhs-kabel bijv van 50 meter is wel reteduur.

Ik denk dat het beste is dat je zo'n draadloze verbinding neemt, omdat de afstand vrij groot is.

-

Verwijderd

[topic=285041/1/50] en als zoekwoord lengte invullen bij AVH en VB, dan vind je wel antwoord op je vraag, dit is al veel vaker voorgekomen namelijk :)

Dit topic is gesloten.