Zo, de verf eindelijk gedroogd, dus ik wil m'n computer weer in elkaar monteren. Kom ik erachter dat ik raampje en suckhole aan de verkeerde kant heb uitgezaagd!!!
... Ik heb namelijk zo'n case waar het ijzeren gedeelte gewoon een deel is, dus niet dat je de zijkant en de bovenkant er apart af kunt halen.
En ik was er nog van overtuigd dat ze aan de goeie kant zaten, is me verder nooit opgevallen! Njah, ik heb al een oplossing bedacht, ik bedenk een manier om de kap achterstevoren op mijn case te kunnen monteren, en ik maak mijn raampje zo groot dat ie de hele diepte van de zijkant beslaat. Of gewoon een nieuwe case kopen, ik geil toch al maanden op die Chieftec dingen.
PS: Normaal ben ik niet zo dom hoor
En ik was er nog van overtuigd dat ze aan de goeie kant zaten, is me verder nooit opgevallen! Njah, ik heb al een oplossing bedacht, ik bedenk een manier om de kap achterstevoren op mijn case te kunnen monteren, en ik maak mijn raampje zo groot dat ie de hele diepte van de zijkant beslaat. Of gewoon een nieuwe case kopen, ik geil toch al maanden op die Chieftec dingen.
PS: Normaal ben ik niet zo dom hoor

volgende keer ff dubbelcheck uitvoeren