ISDN pakken voor Superneb?

Pagina: 1
Acties:

• Ivke
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-01-2003
Ik heb al een aantal maanden superweb, maar ik heb nooit goed kunnen inbellen.
Maar sinds 2 maanden heb ik helemaal niet meer kunnen inbellen(ik vind dat ik na 500 keer inbellen toch wel verbinding mag hebben, niet?)

Zou het zich (nog)lonen om ISDN te pakken?

Essent zou in november komen met kabel maar ik denk dat ik zeker nog tot volgend jaar moet wachten aangezien dat ze overal achter liggen op schema.

"I'd change the world but God won't give me the source code"

• xxxMaverick
  • Laatst online: 11-08 17:57
Ik heb superweb en ISDN.........heerlijk, minstens 6 uur per dag online (soms ben ik niet achter mijn comp, maar goed ;) )

Echt de moeite waard.........alleen zou ik uitkijken als ik jou was. Superweb kan wel eens een smerig spelletje spelen met die nieuwe regels

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Ivke --> neem kabel. Punt (.)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• xxxMaverick
  • Laatst online: 11-08 17:57
Pervert> als dat tot de mogelijkheden behoorde deed elke supernepper dat neem ik aan..........laat ik nou eens in een gehucht wonen :( :(

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Of in zeeland, de prijzen zijn hier gewoon veelste hoog voor de kabel.

Dus dan maar superweb, het is wel te doen met ISDN, maar ja, 't blijft shit.

En ik denk, aangezien ze deze abonnementsvorm niet meer aanbieden, dat ze volgend jaar gaan stoppen met deze abonnee's.

Er zijn teveel zware gebruikers dus het is gewoon 1 grote kostenpost voor superweb.

Maar je kan het als overbrugging nemen, 't kost wel veel geld om het te installeren en alles maar ik weet niet hoe je thuis situatie is maar als je met meerdere mensen woont kunnen 2 lijnen vaak verrekte goed uitkomen.

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:16

admiral866

The King Personality Disorder

ik had dit probleem dus ook, maar dan een maand of twee terug.
ik ben al lid vanaf het begin van oktober.
Bij mij is er dit jaar ook geen kabel te verwachten.

Dus ik ben toch maar voor 500 gulden overgegaan op isdn: Man een hemel ging open, echt waar.
en aangezien jij nog een abbonement van de oude groep hebt (dwz geen uren limiet), zou ik het je haast bevelen om het te doen.

Je hebt nergens meer last van: hoge tel-rekeningen, je met moeite verkregen connectie verbreken omdat een gezinslid moet bellen waardoor je weer een uur kan inbellen.
etc.

En je inbeltijd wordt erg verkleind: naar gemiddel onder het kwartier.

Dus: Doen!!!

heb je nog vragen mail dan ff <A HREF="mailto:floris@superweb.nl">floris@superweb.nl</A>
Pagina: 1