Nou,
Mijn broer heeft via een groot postoderbedrijf een DVD-speler gekocht merk Home Electronics (zelf heb ik precies dezelfde model gezien, maar dan als een Lenco). Er staat dat er een Dolby Digital decoder ingebouwd is.
Nu is mijn vraag, hoeft hij alleen maar een paar speakers (5.1 setje) te kopen en op de uitgangen te pluggen, of moet hij alsnog een aparte DD-decoder kopen om DD 5.1 geluid te krijgen. Er zit wel een optische uitgang op de dvd.
Dit zijn de specs van de DVD:
Met o.a.:
Dolby Digital decoder
DTS decoder
Weergave van CD, CD-r/rw, VCD, S-VCD en VCD 2.0
Volledige DVD-navigatie
Speelt MP3 op CD af
On Screen Display
MP3 track menu
Weergave van PAL en NTSC
Zoom
Versneld afspelen: 2x, 4x en 8x
Rnclusief afstandsbediening
Optische digitale uitgang
Aansluiting: 1x scart.
Afm.(hxbxd) 9.5x43x31cm.
Kleur: zilver.
Kan hij bijvoorbeeld zo'n Creative setje aansluiten. Bijvoorbeeld de 5300 of de 3500.
BVD.
Mijn broer heeft via een groot postoderbedrijf een DVD-speler gekocht merk Home Electronics (zelf heb ik precies dezelfde model gezien, maar dan als een Lenco). Er staat dat er een Dolby Digital decoder ingebouwd is.
Nu is mijn vraag, hoeft hij alleen maar een paar speakers (5.1 setje) te kopen en op de uitgangen te pluggen, of moet hij alsnog een aparte DD-decoder kopen om DD 5.1 geluid te krijgen. Er zit wel een optische uitgang op de dvd.
Dit zijn de specs van de DVD:
Met o.a.:
Dolby Digital decoder
DTS decoder
Weergave van CD, CD-r/rw, VCD, S-VCD en VCD 2.0
Volledige DVD-navigatie
Speelt MP3 op CD af
On Screen Display
MP3 track menu
Weergave van PAL en NTSC
Zoom
Versneld afspelen: 2x, 4x en 8x
Rnclusief afstandsbediening
Optische digitale uitgang
Aansluiting: 1x scart.
Afm.(hxbxd) 9.5x43x31cm.
Kleur: zilver.
Kan hij bijvoorbeeld zo'n Creative setje aansluiten. Bijvoorbeeld de 5300 of de 3500.
BVD.