Toon posts:

Impromptu: Trial versie?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Weet iemand of er een trialversie van Impromptu bestaat? Wij gaan op ons werk Impromptu 6 gebruiken(om dingen te raadplegen uit een Oracle database), maar ik heb daar geen ervaring mee, wel met sqlplus. Bestaat er misschien een free- versie zoals met free TOAD?

Ik heb thuis Oracle 8i en wil impromptu thuis onder de knie krijgen omdat dat prettiger werkt dan in een (stress)werksituatie.

BVD

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Heeft impromptu geen website waar je zoiets op kan vinden?

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:21
http://www.cognos.com/products/impromptu/index.html

Volgens mij bestaat zo'n trial niet.

Mijn fotografie en videografie

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 03 februari 2002 11:41 schreef ACM het volgende:
Heeft impromptu geen website waar je zoiets op kan vinden?
Dat ik daar niet opgekomen ben! Zonder gein: natuurlijk heb ik daar gekeken en ik kon niets vinden. www.cognos.com. Je hebt wel gelijk dat als het daar niet te vinden is de kans klein is dat het er is.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 03 februari 2002 11:47 schreef k7of9 het volgende:
http://www.cognos.com/products/impromptu/index.html

Volgens mij bestaat zo'n trial niet.
Nee, je hebt waarschijnlijk gelijk. Moet ik maar op een "andere manier" zien aan te komen :) :) . Het is puur om er thuis mee te oefenen. Het is om gebruikers op mijn werk zelf dingen te laten opvragen, zelf ben ik meer een sqlplus fan en zal Impromptu alleen gebruiken om het anderen te leren. Ben ik een beetje van het "gezeur" om lijstjes en overzichten af. Het geeft wel gelikte overzichtjes moet ik toe geven.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op zondag 03 februari 2002 11:58 schreef rara het volgende:Het is puur om er thuis mee te oefenen.
Kennen ze daar geen speciale "thuisgebruik" licenties voor? Of kan je niet een licentie van je werk krijgen dan? :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 03 februari 2002 12:57 schreef ACM het volgende:

[..]

Kennen ze daar geen speciale "thuisgebruik" licenties voor? Of kan je niet een licentie van je werk krijgen dan? :)
Ja, dat is eigenlijk wel een idee. Zal het eens vragen.
Pagina: 1