<edit: reactie op Wouter> Ok Wouter, thanx voor de uitleg. Het ging dus gelukkig niet echt om de inhoud, het was gewoon off-topic en is dus niet verwijderd vanwege mijn -door anderen negatief opgevatte- opmerking... </edit>
Ik heb gisteren in de shopsurvey van TweakShop onderstaand berichtje geplaatst:
Nou vraag ik me dus af: waarom?
1) Ik beledig TweakShop niet, scheld niet, etc.
2) Het is gewoon een normale vraag, TweakShop bestaat al lang en nog steeds zijn er geen on-site bestelmogelijkheden...
Waarom is dus mijn berichtje verwijderd?
Begrijp me niet verkeerd, ik vind TweakShop echt een perfecte shop. Ze zouden alleen nog nèt dat beetje beter zijn met on-site bestelmogelijkheden...
En nou ik hier toch aan het tikken ben: ik heb bij de shopsurvey gereplied op die twee negatieve reacties met een mooie, nette uitleg. Helaas haperde m'n Internetverbinding even waardoor er nu 3x hetzelfde staat... wellicht dat iemand even die twee extra postjes weg kan halen...
Ik heb gisteren in de shopsurvey van TweakShop onderstaand berichtje geplaatst:
Vandaag zie ik dat er twee negatieve reacties op zijn èn dat het berichtje zelf is verwijderd.Ik vraag me trouwens af wanneer hun bestelsysteem uiteindelijk eens af is. Al sinds het begin moet je ze e-mailen om te bestellen...
Nou vraag ik me dus af: waarom?
1) Ik beledig TweakShop niet, scheld niet, etc.
2) Het is gewoon een normale vraag, TweakShop bestaat al lang en nog steeds zijn er geen on-site bestelmogelijkheden...
Waarom is dus mijn berichtje verwijderd?
Begrijp me niet verkeerd, ik vind TweakShop echt een perfecte shop. Ze zouden alleen nog nèt dat beetje beter zijn met on-site bestelmogelijkheden...
En nou ik hier toch aan het tikken ben: ik heb bij de shopsurvey gereplied op die twee negatieve reacties met een mooie, nette uitleg. Helaas haperde m'n Internetverbinding even waardoor er nu 3x hetzelfde staat... wellicht dat iemand even die twee extra postjes weg kan halen...