Hoe mijn niet-onboard sound kaart uitzetten?

Pagina: 1
Acties:

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Topicstarter
Ik heb hier een standaard PCI geluidskaart. Hoe kan ik deze uitzetten, zonder hem uit mijn PC moeten te halen?
Mijn PC mag er dus geen gebruik van maken :) (Dit om te testen)
Kan ik gewoon in Aparaatbeheer hem uitschakelen? Hoe kan ik em zo uitzetten, maar dat ik wel mijn gameport kan gebruiken?

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
Op zondag 03 februari 2002 11:03 schreef ND het volgende:
Ik heb hier een standaard PCI geluidskaart. Hoe kan ik deze uitzetten, zonder hem uit mijn PC moeten te halen?
Mijn PC mag er dus geen gebruik van maken :) (Dit om te testen)
Kan ik gewoon in Aparaatbeheer hem uitschakelen? Hoe kan ik em zo uitzetten, maar dat ik wel mijn gameport kan gebruiken?
Dat gaat niet ;) je kan m idd uitschakelen in apparaatbeheer maar dan gaat die gameport ook mee |:( Wat je wel kan doen natuurlijk is voor het kaartje zelf geen drivers installen maar voor de gameport wel ;) Zou leuk zijn om es mee te expirimenteren.

Verwijderd

Als je in de devicemanager klikt op "view devices by connection", krijg je iets meer afzonderlijke onderdelen te zien, en bv de gameport staat daar gewoon los tussen. Bij de properties daarvan kun alles los uitzetten, misschien dat het daarmee lukt?

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Topicstarter
Op zondag 03 februari 2002 11:45 schreef MrShaggy het volgende:
Als je in de devicemanager klikt op "view devices by connection", krijg je iets meer afzonderlijke onderdelen te zien, en bv de gameport staat daar gewoon los tussen. Bij de properties daarvan kun alles los uitzetten, misschien dat het daarmee lukt?
Ga ik ff proberen :)

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??