Toon posts:

P4B266 Sirene??? Wat nu

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb gisteren een P4b266 voor een vriend van me gekocht samen met een P4 Northwood 1.8a Ghz en 256 mb ddr en alles wat er nog bij kwam was een GF 3 Liteon 32*10*40 dvdrom segate hardeschijf 20gb soundblaster 5.1 nou na alles monteren geen problemen.. ik zet de pc voor het eerst aan ook geen problemen hij herkend alles dan begin ik met het installeren van windows xp pro ook nog geen probleem maar 5 min later begint een SIRENE te luiden ik schrok me dood en zette het uit liet ik het effe uit want ik vermoed dat het te warm werd (maar dat is vreemd een oficielle INTel cooler)nou na ongeveer 10 min probeerde ik het nog een keer aan te zetten hij gaat wel aan alles begint te draaien cpu cooler hardeschijf gF cooler draait ook extra pci cooler ook maar ik krijg geen beeld meer.... heb een andere video kaart er in gedaan .. hielp niet ... help tweakers jullie zijn mijn laatste redding....

tnx m8

• InSPiRE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-03 20:19
Ander geheugen proberen?

• ipsec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-08 13:13
ik denk je geheugen overleden?

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

Als de sirene gaat. Ramen en deuren sluiten. En de radio of tv aanzetten :+

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

Topicstarter
maar als je geheugen het niet meer doet krijg je dan helemaal geen beeld meer of zo... ik hoorde vandaag dat het aan de cpu zal liggen omdat die sirene gemaakt is om overhitting te opsporen

Verwijderd

Topicstarter
iemand nog... voordat ik terug naar de winkel ga

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:53

EXX

EXtended eXchange

Het is een gok, maar bij het good old P2B heb je het volgende:
Continuous ambulance alarm: incorrect monitored hardware status such as Vcore or mainboard voltages
Misschien heeft het P4B dezelfde voorziening. Is er geen hardware monitoring in BIOS waar je even kan kijken?

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Als je geheugen er niet in zit kan de sirene ook afgaan d8 ik hoor!

Iig gaan sommige borden dan piepen.
Het TaTuTaTu is eigenlijk altijd het hitte alarm.

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:30
Is een P4B266 wel out-of-the-box Northwood compatible?
Pagina: 1