Wie weet welke van deze videokaarten het beste is, ze zijn beide al even oud maar het is ook voor een oud systeempje.
1 Trident 9440 PCI
2 S3 Vision 868 PCI
1 Trident 9440 PCI
2 S3 Vision 868 PCI
Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Toen waren beige computers heel gewoon.
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
.
net zoiets als IMO in mijn ogen ofzo... en wat betekent ROFL???read our faq lijer ofzo??Op zondag 03 februari 2002 10:31 schreef AkroBatik het volgende:
Misschien een beetje heel erg oftopic maareh wat betekent imho?
Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
-
niceOp zondag 03 februari 2002 10:35 schreef FoxzMan het volgende:
offtopic:
IMHO = In My Honest(Humble) Opinion
ROFL = Rolling On the Floor Laughing
Kijk anders hier effe [topic=278033/1/25]
Verwijderd
Ik heb nu de Virge erin zitten, als 2e video kaart. Het leekS3 Trio
S3 Virge DX/GX
Verwijderd
Op zondag 03 februari 2002 11:23 schreef _JGC_ het volgende:
Trio en Virge zijn qua 2D gebeuren ongeveer gelijk. De Virge heeft echter nog iets speciaals: een onbruikbare 3D decellerator. Er zijn enkele DOS spellen die er gebruik van kunnen maken, verwacht er niet veel van.
Het is voor windows, volgens mij allebij 2mb.Op zondag 03 februari 2002 09:58 schreef Predator het volgende:
Hebben ze allebei 1 of 2MB videoram ?
Is het voor windows of voor linux ?
Als het voor windows kijk gewoon eens welke een driver standaard heeft en kijk naar de refreshrates/resoluties