Toon posts:

Post hier je PaysU vragen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien er nog geen PaysU draadje is, bij deze.
Ik ga van PaysU mijn "levenswerk" maken, aangezien ik ze als de beste aller tijden beschouw. Mocht je hier geen antwoord krijgen op eventuele kwesties, stuur me dan een mailtje. (Ik zit binnenkort twee weken met mijn luie reet op het strand in Turkije, dus ff geduld als je niet gelijk antwoord krijgt)

PaysU is een van oorsprong Brits bedrijf, maar wordt al langere tijd gezien als de opvolger van Number One, AllAdvantage. Sinds het gesodemieter bij AA hebben ook veel Amerikanen hun neus naar PaysU gericht.

Oorspronkelijk had PaysU een pay rate schema die gelijkwaardig is aan die van AA, ietsjes beter nog, maar ook bij PaysU is het doorgedrongen dat dit soort kippetjes niet altijd gouden eieren leggen. Op dit moment wordt er druk gewerkt aan een nieuw schema die stukken lager uit zal vallen.

Waarom dan toch kiezen voor PaysU?
- Ze zijn (lijken?) stukken professioneler dan welk ander bedrijf ook
- Hun Viewbar (de PaysStation) is het meest stabiele stukje software van alle bedrijven
- Ze gaan electronisch uitbetalen
- In Europa zijn ze nog lang niet zo succesvol als ze zelf gehoopt hadden: er vallen dus nogal wat referrals te halen.
- Vanaf juli zijn ze volledig aktief
- Ze doen het beter bij adverteerders dan de meeste andere bedrijven, en DAAR komt nou juist het geld vandaan.

Wat bieden ze:
- Betaald surfen
- Betaalde startpagina
- Cashback (centjes verdienen als je refs shoppen)

Huidige status:
- aktief in US, UK en Canada
- vanaf juli dus ook Europa
- Huidige maximum uren: 25
- Huidige payrate in Euro's:
Jij, refs, level2, lev3, lev4, lev5
0.5, 0.15, 0.08, 0.08, 0.08, 0.08
De nieuwe plannen zijn te talrijk en te ingewikkeld om uit te leggen.

Momenteel hebben ze wat problemen met het weergeven van de verdiensten over je referrals. Dat wil dus zeggen alleen de WEERGAVE ervan op je stats pagina. De werkelijke verdiensten worden wel degelijk goed in de gaten gehouden.

Hier kun je ze vinden (standaard link):
http://www.paysu.com

Mocht je je geroepen voelen om je via mij in te schrijven klik dan op de link hieronder.
Aangezien ik enorm veel tijd en moeite in PaysU ga steken wordt dat zeer gewaardeerd!
https://secure.guernsey.net/pays/signup.cfm?refid=JKR332

Meer updates volgen!

• elessar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-04-2024
Heb jij dat stabiele stukje software dan al getest? Hij is toch pas vanaf juli aktief, of was je een beta tester?
Ik ben benieuwd of het een succes wordt. Electronische betaling is natuurlijk wel een groot voordeel. Crew Design doet dat ook, heeft iemand daar al de software van mogen downloaden, of zelfs geld gekregen?

Förbjuden väg är ofta hårt sliten

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dat stabiele stukje software al twee maanden draaien en in die tijd heb ik geen enkel probleem gehad. De eerste maand had ik het beta-gevalletje. En de afgelopen maand de volledige release omdat ik er al vroeg ingeschreven stond.

Een enkele keer kon ie geen connectie maken, maar dat moet kunnen. Het is bij lange niet zo erg als andere bars die ik heb draaien.

Of ze succesvol worden lijkt me geen punt. Ik verbaas me er alleen over dat het zo lang duurt. Misschien dat dat verandert als het merendeel van de mensen een of meerdere betaald zijn. Meestal is dat een aardige stimulans voor de wat kritise medemens.

Ik krijg deze maand een cheque voor iets van 90 Euro. Vorig jaar heb ik een prijs gewonnen bij PaysU en die hebben ze uitbetaald in cash. Een aardige verrassing toen ik die envelop openmaakte.
De eerste keer krijg je trouwens altijd een cheque.

Wat Crew-Design betreft weet ik dat hun bar uitkomt op first come first served basis. Van een paar van de allereerste leden weet ik dat ze nog op hun barretje ziten te wachten.

• elessar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-04-2024
Of ze succesvol worden lijkt me geen punt. Ik verbaas me er alleen over dat het zo lang duurt. Misschien dat dat verandert als het merendeel van de mensen een of meerdere betaald zijn. Meestal is dat een aardige stimulans voor de wat kritise medemens.
Misschien is er ook wat veel concurrentie. Ik denk dat iedereen die aan dit soort programma's meedoet aan meerdere programma's meedoet, en op een gegeven moment heb je er een paar die je bevallen en dan heb je genoeg. Mensen zullen toch nog wel een tijdje trouw blijven aan alladvantage denk ik. Maar uiteindelijk moeten de besten overblijven.
Wat Crew-Design betreft weet ik dat hun bar uitkomt op first come first served
basis. Van een paar van de allereerste leden weet ik dat ze nog op hun barretje ziten te wachten.
damn :( dat schiet natuurlijk niet op.

Draai jij nog een andere adbar naast PaysU trouwens?

Förbjuden väg är ofta hårt sliten

Verwijderd

Topicstarter
De barretjes die ik draai zijn:
AllAdvantage & PaysU
Dat zijn echt de programma's die van mij alle aandacht krijgen. AllAdvantage omdat ik daar grof geld mee verdien, PaysU omdat ik die eigenlijk nog steeds als nummer 1 zie. Geloof het of niet, maar een bescheiden deel van de nieuwe plannen van PaysU komt van ondergetekende af. Tenminste, daar begint het wel op te lijken...

Daarnaast draai ik:
* AdFrame - als er wat te zien is...
* ValuePay - pas mee begonnen
* DesktopDollars - makkelijke bar als extraatje
* Spedia - is tegenwoordig weer stukken beter, maar het blijft veel werk om dat ding "groen" te houden. Sinds deze maand betalen ze uit over 5 lagen referrals, of was het nou 4? Ik heb wel zo'n donkerbruin vermoeden dat hun payrate daardoor omlaag zal gaan. Ik gok dat de waarde van een punt zal zakken van 0,0079 naar iets van 0,0035, maar wie weet...

Ik heb nog wat andere dingen rondslingeren die ik alleen draai als ik ze toevallig een keer tegenkom.
Nog een tip: SurfingPrizes is een van nieuwste programma's. Ze zijn opgericht door een ex-medewerker van AllAdvantage. Hun site is baggertraag en hun payrate is laag, maar hun barretje is niet zo achterlijk groot als anderen en ze kunnen aardig wat bereiken. Nu zijn ze nog wat primitief dus.

Verwijderd

Nou, als dit geen reklame is...
Volgens mij hoor je hier dus vragen en problemen te posten en geen reklame om refs te verkrijgen.
Maar als iedereen het doet...

Maar als ik die plannen van paysu in hun newsletter bekijk...dan valt er straks nauwelijks iets te halen.
En voor referrals krijg je nu ook maar voor 10 uur per stuk betaald. En dan nog zo'n hoge minimum uitbetaling(€70,-). Ik hoop dat ze die plannen laten varen en gewoon naar 80 uur per maand gaan. Dan worden ze wel goed.
Nou ja, we zien wel.

Surfingprizes ziet er inderdaad goed uit zoals ik hier al eerder zei. Gewoon over adframe heenzetten. Alleen zo'n trage website...
mijn link: http://www.surfingprizes.com/go/?147441

Verder denk ik dat cashfiesta ook heel leuk is, als hun software wat beter wordt ($0,60/uur, ongelimiteerd) http://www.cashfiesta.com/php/join.php?ref=zoelk

Allcommunity ziet er ook veelbelovend uit maar moet nog beginnen met hun adbar ($0,50/uur, 40 uur), weet iemand wanneer?

Verwijderd

Topicstarter
Maar als ik die plannen van paysu in hun newsletter bekijk...dan valt er straks nauwelijks iets te halen.
Dat is nou precies de reden waarom ik dit draadje gestart heb. Ik krijg zelf al vragen over die nieuwe plannen. Het is alleen maar een kwestie van tijd voor die hier opduiken.

De plannen van PaysU staan helemaal nog niet vast. De plannen zoals die in de nieuwsbrief vermeldt staan zijn ondertussen ook al weer achterhaald.. In het oorspronkelijke plan verdienen Europeanen zo goed als de helft minder als Amerikanen en Engelsen. Dat is al weer bijgesteld. Op dit moment zijn zelfs de Engelsen de lul :-)
Voorlopig wordt er gekeken of er niet een global payrate moet worden gehandhaafd.
Behalve dat richt de aandacht zich nu het meest op optie 3 van de voorgesteld payrates. Met een aantal opties extra die slecht nieuws zijn voor cheaters, maar goed nieuws voor oprechte surfers. Oprechte surfers kunnen (veel) hogere payrates verdienen dan sukkels die met shit als fakesurf werken. "Active" surfers verdienen die hogere rate door onder andere click throughs, reageren op ads en nog wat andere leuke geintjes. Allemaal dingen die fakesurf niet kan. Uiteindelijk kan dat er toe leiden dat fakesurfers altijd minder verdienen als echte mensen.
Maar goed, die plannen zijn dus nog volop in ontwikkeling.

AllCommunity's adbar komt voorlopig nog niet uit. Wat wel uitkomt binnenkort (hoe lang dat dan weer moge zijn) is hun Get Paid To Be Online programma. Hier verdien je alleen maar mee als je referrals hebt die gebruik maken van AC's ISP services. En dan alleen nog maar als je zelf ook van die services gebruik maakt of een Premium Member bent. Kortom, weinig mee te verdienen hier in Nederland ben ik bang.

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
't is wel goed
Pagina: 1