Toon posts:

msn berichten komen terug.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heb sinds weekje dat als ik met bepaalde mensen op msn chat dat ik soms eerst een bericht moet krijgen van de andere persoon voordat mijn eigen berichten die ik verstuur aan komenbij die persoon.
mijn eigen berichten krijg ik anders terug in de vorm na 5 a 10 minuten:
het volgende bericht konniet word afgeleverd aan..........

heeft iemand anders hier ook last van en wat is eraan te doen.

heb dit slecht bij paar gebruikers van me lijst.
ik gebruik versie 4.5 ( 4.6 ook geprobeerd maar was het nog erger mee) en ik gebruik een smc breedbandrouter. zelfs al zet ik de firewall van dit kastje uit heb ik nog hetzelfde probleeem. ligt het gewoon aan msn of is dit een instelling/bug?

heb de search al helemaal doorgelezen maar nix gevonden erover waaree het opgelost werd.

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:58

Klippy

Still Game

ik vind het wel eens handig als mensen wat hoofdletters en volledige niet al te lange zinnen in hun post gebruiken want zo is het niet goed te volgen vind ik hoor, heb geen zin om dat 3x te lezen voordat ik het snap.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Een aantal mogelijkheden:
1) De persoon in kwestie is inmiddels offline of heeft je geblockt, maar dat is nog niet doorgekomen
2) Er is een storing bij MSN oid
3) Je firewall houdt poort 1863 tegen
4) Je verbinding is ouderwetse kabel-kwaliteit
5) ???
Op zondag 03 februari 2002 05:00 schreef LiquidSilver het volgende:
ik vind het wel eens handig als mensen wat hoofdletters en volledige niet al te lange zinnen in hun post gebruiken want zo is het niet goed te volgen vind ik hoor, heb geen zin om dat 3x te lezen voordat ik het snap.
Dit is grappig bedoeld, hoop ik :P?

Verwijderd

Op zondag 03 februari 2002 09:49 schreef Kjev het volgende:
1) De persoon in kwestie is inmiddels offline of heeft je geblockt, maar dat is nog niet doorgekomen
5) ???
[..]

6) Zie 1,2,3,4,5 ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 03 februari 2002 09:49 schreef Kjev het volgende:
5) ???
[..]

poort 1863 heb ik al ingestteld onder de special aplicaties.
ik sta niet geblocked of diegen is nie offline. want op het moment dat diegen wat tegen mij heeft gezegd kan ik wel blijven sturen, en als ik geblocked stond zou diegene voor mij offline zichtbaar zijn.
ouderwetse kabel kwaliteit? kan natuurlijk niet altijd upc de schuld geven he :+

maar msn storing zou dan kunnen alleen heb nieman danders er een topic over zien openen.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Heb ik hier ook wel es, heeft tot nu toe altijd aan mijn slechte verbinding gelegen of die van hun

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Pagina: 1