[Cs] Brakke fps drop naar 50.1 ;(

Pagina: 1
Acties:

• 7ouis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-10 19:28
Ik heb dus het probleem dat ik steeds als ik een server join dat als ik dan ga spelen gaat alles nog vlot maar als ik dan iemand tegen kom een smoke of een player maakt niet uit dat me fps dropt naar 50.1 een vriend van mij had precies hetzelfde maar bij hem dropte het naar 42.5 constant.

Specs:

win98se
512ddram
Amd athlon 1333ghz
Directx 8.1
Detonator drivers niet de nieuwe beta maar die daar voor!
Geforce 2 pro 64ddram

Ik had dit probleem nooit onder win2000 of xp en wou nou eens 98se testen.... (ik hoef geen reply's met stap dan over naar 2000 of xp ik wil het gewooon laten draaien onder 98se) en vsync aan en uit helpt niet ;(

• 7ouis
Kan iemand voor mij een cs config.cfg online zetten. Die ook onder 98se speelt. die niet een Fps drop heeft alvast dank!
(dit is geen schop)

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

het is al vrij laat. Ik denk dat je overdag meer kans maakt. Of iedereen slaapt of iedereen zit in de kroeg.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-11 23:45

Klippy

Still Game

Op zondag 03 februari 2002 03:26 schreef silentsnow het volgende:
het is al vrij laat. Ik denk dat je overdag meer kans maakt. Of iedereen slaapt of iedereen zit in de kroeg.
:+

Draai je trouwens OpenGL of D3D?
Kom zelf in D3D ok niet meet boven de 40FPS opeens...

In OpenGL gaat 't beter na uitzetten VSync.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• 7ouis
Op zondag 03 februari 2002 03:28 schreef LiquidSilver het volgende:

[..]

:+

Draai je trouwens OpenGL of D3D?
Kom zelf in D3D ok niet meet boven de 40FPS opeens...

In OpenGL gaat 't beter na uitzetten VSync.
Check me specs :Y) ik heb 160 fps in quake3 constant ;( Ik draai in opengl btw d3d ziet er niet uit en heb nog steeds dezelfde bug ;(

• Rudeboy
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-10-2021
Hmm ik heb hetzelfde sinds me format. :(
Is best wel irri.
Ik post nog wel als ik het opgelost heb.

• 7ouis
ff een klein schopje ;(

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

inXs

known as inXs

blijft je fps laag als als je de smoke grenade gehad hebt, of gaat ie daarna weer omhoog.. Ik heb ook een fps drop als ik een smoke grenade zie (zonder vsync) van fps van 100 naar 70 ofzow.. Maar als de smoke weg is dan issie weer normaal.

superB

• 7ouis
Op zondag 03 februari 2002 16:51 schreef deadline het volgende:
blijft je fps laag als als je de smoke grenade gehad hebt, of gaat ie daarna weer omhoog.. Ik heb ook een fps drop als ik een smoke grenade zie (zonder vsync) van fps van 100 naar 70 ofzow.. Maar als de smoke weg is dan issie weer normaal.
Ja dat bedoel ik dat als je iets tegen komt een smoke of tegenstander dat ie naar 50.1 dropt en dan als ie weer weg is weer naar 100fps ;(

• inXs
  • Nu online

inXs

known as inXs

ja dat is normaal, vooral met de GeForce2 kaarten.. Ik heb een p4 1,8@2,2 Ghz en bij mij dus ook, maar ik heb evt nog wel ergens iets om dat een beetje tegen te gaan.. En ook nog een config voor w98SE.

superB

• 7ouis
Op zondag 03 februari 2002 16:56 schreef deadline het volgende:
ja dat is normaal, vooral met de GeForce2 kaarten.. Ik heb een p4 1,8@2,2 Ghz en bij mij dus ook, maar ik heb evt nog wel ergens iets om dat een beetje tegen te gaan.. En ook nog een config voor w98SE.
Kan je daar misschien ff een linkje van maken dat ik dat kan downloaden want cs nu is geen bal aan ;(

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
wat ook wel es wil helpen: Met ALT+CTRL+DEL alle proggies vantevoren sluiten, behalve Explorer en Systray.

• inXs
  • Nu online

inXs

known as inXs

nouwja zovaak worden er geen smokes gogooid :) en een fps van 50 is goed speelbaar :P maarehh me meel adres is: blikje@wanadoo.nl meel maar ff dan zal ik ondertussen ff opzoek gaan en je terugmailen.. Je kan ook de smoke kwaliteit lelijker zetten :) maar meel maar ff..

superB

Verwijderd

Op zondag 03 februari 2002 17:06 schreef NOxie het volgende:

[..]

Kan je daar misschien ff een linkje van maken dat ik dat kan downloaden want cs nu is geen bal aan ;(
50 fps is zeer goed speelbaar man!

CS geen bal aan.... tsss er zijn mensen die met 14 fps constant spelen (not me gelukkig)

edit:

de deadline was er sneller :P

• inXs
  • Nu online

inXs

known as inXs

Op zondag 03 februari 2002 17:15 schreef robgee het volgende:

[..]

edit:

de deadline was er sneller :P
Tja een deadline is een deadline :D maar nogmaals 50fps is perfect! ik heb op me oude pc ook vaak met een fps van 20-25 gespeeld.. Ging prima :) zolang je maar niet lagt (datgene wat ik met casema altijd doe)

superB

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hij kan niet spelen met 50 fps :) Daar is ie te geflift voor :P Maar ik heb ook dat hij precies naar de helft springt als er iets inbeeld komt. Bij mij van 60 naar 30 en heb een geforce256.

En ik zeg het je toch, stap over op w2k op XP :) Ik ga je niet helpen als we weer eens bij mij gaan lannen met je netwerk istellen enz onder w98 :r

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-11 15:37
Op zondag 03 februari 2002 17:30 schreef Peertje het volgende:
Hij kan niet spelen met 50 fps :) Daar is ie te geflift voor :P Maar ik heb ook dat hij precies naar de helft springt als er iets inbeeld komt. Bij mij van 60 naar 30 en heb een geforce256.

En ik zeg het je toch, stap over op w2k op XP :) Ik ga je niet helpen als we weer eens bij mij gaan lannen met je netwerk istellen enz onder w98 :r
Voel je je weer l337?
Pagina: 1