Post hier je Desktopdollars vragen!

Pagina: 1
Acties:
  • 206 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:04

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Naar meerde topics over GETPAID2SURF open ik deze maar.. ;)

Wie hebben er vragen over Desktopdollars?

Persoonlijk heb ik geen problemen met Desktopdollars. :D

Whatever.

• elessar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-04-2024
waarom maak je dan een topic aan??

Förbjuden väg är ofta hårt sliten

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Euh, intresse in probs van andere GOT'ers.

Whatever.

Verwijderd

Het is 1 van de beste banner programma's die ik draai, alleen jammer dat ze maar 0,25 dollar per uur betalen toch?

Verwijderd

ikke heb een probleem:
ik heb desktop dollars nou al 1,5 maand, maar iedere keer als ik ga kijken hoe veel punten ik al heb zegt ie dat ik niks o,o

wat kan ik nou doen
waar precies op die site van desktop dollars moet ik klikken als ik ben ingelogd om te zien hoeveel punten ik heb?????????????

alvast bedankt :) :) :) :)

• elessar
Meendering -> het lijkt mij dat als er vragen zijn die vanzelf wel gepost worden? Ik bedoel er zijn zoveel van die progjes dat je beter een topic kunt aanmaken als er ook wat aan de hand is anders zitten we straks met 50 topics waar niks in gebeurt.

Maar goed, daar is de eerste vraag dan toch :)

tracer -> je moet op current PZ stats klikken, maar dat lijkt me toch logisch? Past PZ stats is dan van vorige maand.

Verwijderd

elessar: bedankt en als ik wil bekijken hoeveel punten ik heb moet ik dan desktop dollars zelf uitzetten???

• The hunting Hunter994
  • Laatst online: 22-03-2023
Nee, dat hoeft niet, kan altijd, alleen worden die punten nogal weinig upgedate, dus het kan wel ff duren voordat ze erbij staan. :(

Love is difficult to find, easy to lose and hard to forget.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Nee natuurlijk niet, tracer, waarom zou dat nodig zijn?

DesktopDollars vind ik wel okee. Stabiele banner,geeft geen probs op mijn Win2k. Irritant is wel dat je steeds opnieuw handmatig moet inloggen. Bij Spedia en PaidToSurf gaat dat automatisch.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• elessar
tracer -> als je nog steeds op 0 staat na 1.5 maand zou ik toch maar eens een mailtje naar hun helpdesk sturen! Kennelijk gaat er ergens iets fout.

Verwijderd

ok bedankt allemaal :) :) :) :) :) :)

Verwijderd

o das mooi hij doet het nou ineens wel
maar waar slaat dat level1 t/m level 5 op of zo
o ja en ik heb 143 punten wat houdt dat in???

Verwijderd

enne betalen die gasten nog uit in nederland?

• The hunting Hunter994
tracer:
143 punten betekent dan je 143 reclames (ad views) hebt gezien.
Level 1 t/m 5 zijn je referrals. Stel ik meld mij aan en gebruik jouw username als referrer, dan krijg jij een bepaald percentage van wat ik verdien. Ik ben dan een level 1 referral en jij krijgt dan dus 15% van wat ik verdien (zie mijn en de DesktopDollars site voor die percentages).
Meld er dan iemand aan via mij, dan is dat voor jou een level 2 referral en daarvan krijg jij dan 5%.
Jou referrals verdienen niets minder hierdoor, alleen jij verdient meer. :) :)

• elessar
tracer, dat houdt in dat je 143 advertenties gezien hebt. Die levels zijn je referrals: level 1 gaat over je directe referrals en de rest gaat over de indirecte. Jij krijgt 15% van de punten die je directe referrals verdienen.

Flashpoint, ja ze betalen in NL uit. Ik heb nog niets van ze ontvangen maar ik ben dan ook nog niet zolang bezig. Naast betaling per cheque kun je ook kiezen voor hun zgn. debit card, een soort pinpasje waarmee je het geld gewoon uit een pin-automaat kunt halen. Scheelt de kosten van het verzilveren van een cheque...

• The hunting Hunter994
Dat pin-pasje lijkt mij eigenlijk wel handig. Lekker makkelijk je geld uit de muur, geen cheques inwisselen. En elke keer wordt je 'rekening' aangevuld.

• The hunting Hunter994
chello doet raar (sloom hiero - GelreVision)

• Duffels
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-04-2019
Deel je puntenaantal door 120, en je hebt het aantal uren dat je Desktopdollars hebt gebruikt.

Verwijderd

Hoe is de verhouding ads/uur/punten/$ ?
Bijv. hoeveel punten/ads krijg je per uur, en hoeveel $ is dat ?

Verwijderd

ok bedankt allemaal!!!!!!
:) :) :) :)

Verwijderd

wat betaald dat eigenlijk desktopdollars?????
hoeveel per hoeveel punten???

• elessar
Volgens mij bepalen ze dat steeds achteraf. Ligt eraan hoeveel ze zelf verdiend hebben. Maar ze betalen minder dan alladvantage.

Verwijderd

Over dat pasje:
Is dat pasje wel in iedere flappentapper te gebruiken? Of moet je dan naar een speciale 'ATM'-machine? En in het laatste geval...waar kun je die dingen vinden?

Want het is natuurlijk wel handig dat ze het op zo'n pasje kunnen zetten, maar dan moet je het er wel weer vanaf kunnen halen :)
Iemand daar al ervaring mee?

• elessar
Ik heb ergens (op een nederlandse site) gelezen dat het in vrijwel elk pinautomaat werkt. Je moet de diverse sites maar af en toe bekijken, er is binnenkort vast wel iemand die er een heeft gekregen. Dit wordt geloof ik wel de eerste maand dat ze'm gaan gebruiken omdat de vorige maand bijna niemand ervoor had gekozen om met dat pasje betaald te worden.

Verwijderd

Het staat geloof ik ook op mijn site, maar tot iemand daadwerkelijk zo'n ding heeft gebruikt weet niemand het zeker.
Een reden waarom het wel zou werken is dat als ik in het buitenland mijn pinpasje in de muur steek, dan tapt dat apparaat keurig een paar flappen. Hetzelfde geldt voor buitenlanders die hun pasje hier gebruiken.
Waarom zou dat dan ook niet gelden voor die Debetcard?!

Bij de weg, de laatste payrate van April lag bij DD net iets boven de $0.10 per uur. Volslagen treurige peanuts dus, maar het is dat zij zo'n makkelijk bar hebben...

Verwijderd

Debetcard is alleen mogelijk op ATM pinautomaten.
In amerika dus!!!!!
Staat ook op hun site!

Verwijderd

Volgens mij kun je die pin pas overal gebruiken, ATM machine betekend gewoon Pin automaat.
Maar niemand heeft die debet card al gekregen omdat ze dat nog niet doen vanwege te weinig interesse. Staat ook op hun site. Misschien volgende keer.
Maar $0,10 per uur? Dat is echt niks.

• The hunting Hunter994
Ik heb ook ergens gelezen dat het met elke geldautomaat in Nederland kan. Er stond iets bij van een Plus logo dat de geldautomaat moest hebben, maar dat iedere geldautomaat in Nederland dat had. Volgens mij werkt het wel gewoon, ik heb dat ding iig gewoon als betaalmogelijkheid opgegeven.

Verwijderd

Ik heb net op www.eBucks.cjb.net gelezen dat die ATM-automaten in Europa gewoon bekend staan als CIRRUS-automaten. Die hebben we hier in Nederland dus overal ;)

Verwijderd

kan catman of iemand anders voorrekenen hoe je aan +/- $0,10 per uur komt? Als je dat 10 uur volhoudt heb je dus nog geen daalder.
Wie is er dan zo gek om zoiets te doen?

Verwijderd

Daar heb je dus refs voor nodig.

bv: http://www.DesktopDollars.com/default.asp?id=browsetocash ;)
je kan ook een banner op je homepage zetten zoals ik en de meeste hier. of de ref link mailen naar kennissen. op de meeste topics hier wordt ook bij elkaar aangemeld. zodat er nooit één alle refs pakt,maar iedereen één.

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Het probleem is dat ik geen vrienden heb :( :(

dus als iemand xxxMaverick als ref op wil geven...........snik........ ;)
http://www.desktopdollars.com/default.asp?id=xxxMaverick

• The hunting Hunter994
Hij zegt ook naar kenissen, dus vrienden heb je daar niet voor nodig. ;) ;) ;)

Ja, en als we dan toch aan het niet-spammen zijn:
Met ref: zie homepage, of probeer xxxMaverick's link eens. :(
Zonder: http://www.desktopdollars.com

ps: Wolfman en xxxMaverick, volgens mij zijn wij wel erg actief ref-link aan het posten. >:)

• xxxMaverick
Hunter kap (*(_*_@ nou eens met links plaatsen net als ik dat heb gedaan! Ik heb nog geen enkele refferal bij welk progje dan ook! gun mij ook eens wat :( :(

• The hunting Hunter994
Sorry xxxMav, ik zal volgende keer ff wat langer wachten. >:) Volgens mij begin je je weer te irriteren aan mij. :(

edit: Zo beter?

• xxxMaverick
Ik irriteer me niet.......wordt alleen depressief.......IEDEREEN HEEFT refferals...........behalve ik.....snik..... ;)

Moet iedereen zelf weten, maar het zou wel eens leuk zijn om punten op te zien lopen die niet van mij zijn....... :) :)

• The hunting Hunter994
I was wrong...

'k Heb me niet aangemeld via jou xxxMaverick, maar via Klont, die andere moeilijk-over-huisjes-doener.

• xxxMaverick
Dat heb je fout, jij bent zeker weten geen refferal :( :( snik.......

Maar goed, kappen nu :)

We zien wel. Zo lang jij maar niet over huisjes gaat zeuren

Verwijderd

xxx als je een nieuwe goeie paidtosurf ondekt. mail me dan dan zal ik de 1e zijn :) :)

maarehh..ik mag het eigenlijk niet zeggen maar de meeste van mijn refs zijn van hardware-one forum...ze zitten allemaal te kankeren als je een $$$ topic opend maar je hebt er wel ineens een stuk of 5 refs bij??? ;) ;) ;) misschien een goeie tip. maar zet daar nooit een directe link!!!! maar verwijs via een homepage oid.Zo'n homo van daar heeft het al eens voor elkaar gekregen dat me spedia gebanned is :( :( :(
(nu draait tie onder wolfwoman(m'n vrouwtje)) >:) >:) >:)

Verwijderd

xxx, meld je anders aan bij een van deze links.
Daar krijg je een pagina waar je al je ID's kunt posten, en andere mensen die bij zo'n programma zitten kunnen zich dan via jou link aanmelden. Mocht jij b.v. CashFiesta wel hebben, maar iemand anders niet, dan komt jou ID ook op hun pagina.

Hier de links:
Met: http://www.myecom.net/?hennymer
Zonder: http://www.myecom.net

Met: http://www.brightideas.org/?hennymer
Zonder: http://www.brightideas.org

Met: http://www.refercentral.com/hennymer
Zonder: http://www.refercentral.com

Met: http://www.ghostsurfers.com/hennymer
Zonder: http://www.ghostsurfers.com

Het heeft mij binnen een paar dagen 2 extra referrals opgeleverd. Ik heb bijna geen referrals (behalve bij Adframe), dus het was een toename van 200% :D

Refercentral vindt ik hier en daar wat omslachtig.
Ghostsurfers ziet er slordig uit, maar minder omslachtig dan RC.
BrightIdeas en MyEcom zijn mijn favorieten.

Succes

Verwijderd

kan catman of iemand anders voorrekenen hoe je aan +/- $0,10 per uur komt?
Dat kan Catman en het is heel simpel.
In zowel maart als april had ik ongeveer hetzelfde aantal uren voor zowel mezelf als voor mijn refs.
Echter, mijn verdiensten in april waren de helft van wat ik met hetzelfde aantal uren in maart verdiende. In maart was de payrate iets van $0.20, dus in april was de payrate iets van $0.10.
Duidelijk?!

• elessar
Myecom en Downline Club zijn mijn favorieten, wat downline-clubs betreft, maar MyEcom is toch de beste!

http://www.myecom.net/?elessar

of http://www.downlineclub.org/getpaid/surf/4055

Op mijn site staat wat meer uitleg, maar het principe is overal min of meer hetzelfde. Misschien kunnen we een GOT-downline bij deze sties maken? Ik ben nog geen lid van o.a. spedia en getpaid 4 dus ik ben best bereid om onder iemand te joinen die via mij naar MyEcom gaat bijvoorbeeld. Misschien moeten we een aparte thread aanmaken hiervoor??

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
Ja! Ik ga ook Desktopdollars nemen, ik zit minstens 8 uur per dag te internetten, want ik heb geen tel.kosten, paas me ff een referral url die 15% van mijn winst wil hebben...

• xxxMaverick
Alsjeblieft die van mij???? xxxMaverick

http://www.desktopdollars.com/default.asp?id=xxxMaverick

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
Ik doe van Meendering al...

• xxxMaverick
IK was toch echt de eerste.............bedankt voor niks....... :( :(

Verwijderd

Sjeezs, xxxMaverick, jij barst ook werkelijk van de pech!

Verwijderd

xxx, welke heb jij nog meer? Misschien heb je nog een geldbalk die ik nog niet heb. Alhoewel ik er al erg veel heb....maar je weet nooit.

• xxxMaverick
Catman> Kijk dat bedoel ik dus, let er maar eens op, ik ben of te laat of heb op een andere manier pech......... :(

henny> eens ff kijke, alladvantage, desktopdollars, getpaid4, cashfiesta, paidforsurf en surfingprizes (oh ja, en opinionbar, maar die heeft bijna geen ads)

• elessar
Nou Maverick ik zal ook eens voor je kijken (vanavond), kijk jij dan eens bij een van die downline clubs ofzo? Heb je echt nog helemaal geen referrals??? Dan moet je zeker eens bij die downline clubs gaan kijken! (zie m'n homepage.

Verwijderd

xxx, ik heb SURFINGPRIZES nog niet :)
Stuur me even een referrallink, en ik meld me via jou aan.

Mocht je nog interesse hebben in andere geldbanners, of Myecom, BrightIdeas, ReferCental, of iets dergelijks, dan kun je je via mij aanmelden (zie mijn homepage).

Edit:
Ik begin wakker te worden. Je link staat natuurlijk in de SurfingPrizes thread. Ik meld me via die link aan. :)

Verwijderd

Gelukt!
xxxMaverick, je hebt er een referral bij SurfingPrizes bij (Lekker klein balkje trouwens).

Verwijderd

maverick, ik help je wel met desktopdollars hoor!

en een stel vrienden helplen mij weer dus met je referrals zit het wel goed ;)

• xxxMaverick
Flashpoint> kijk dat maakt mijn week weer goed :) Zo ben je een half jaar bezig zonder een refferal, en zo heb je er een paar :) :)

En natuurlijk ben je veel uren online? ;)

Verwijderd

shit hij wil niet meer connecten
als ik desktopdollars wil opstarten en op log in klik dan zegt ie "connection refuse"
HELP!!!!!!!!

Verwijderd

Keb dat ook al 2x gehad ..maar dan deet tie het na een paar minuten weer..mischien een beetje druk op de server?

Verwijderd

XXX we kunnen elkaar een handje geven..ik plaatste als eerst m'n link...maar ik zie mooi geen ene ref???
dus nog 1x voor de geinterreseerde (volgens mij heeft heel tweakers zich al opgegeven ..maar ja :) :) :) )

http://www.DesktopDollars.com/default.asp?id=browsetocash
of op me homepage.

Welterusten iedereen.

Verwijderd

we zijn allemaal constant online, bij elkaar al meer dan 1000 ads in een avond...

enige wat ik wel wil weten is hoeveel ze betalen per ad want dat is nergens te vinden....

ik ga me roes uitslapen zon verjaardag vergt veel van ej uithoudingsvermogen :)

Verwijderd

1000 ads = +/- 4 gulden.

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

1000 ads per avond, das wel een lange avond :P

gem 120 ads per uur

Jsunnyreports

• pven
  • Niet online
Ik heb DesktopDollars meerdere malen verzocht om mijn kapitaal-tje uit te betalen, maar tot op heden heb ik helemaal niets ontvangen. :(

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• xxxMaverick
Hoeveel heb je dan?

Verwijderd

sta nu op 1200 nog wat...
gaat niet zo hard meer...
die bar valt steeds uit bij mij hebben meer mensen dat?

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 09:53

scim

Nani?

Uitvallen niet echt.
Wel dat ie zegt als je op continue moet klikken, van heb je de bar gesloten want de server denkt nog steeds dat je online bent.
Maar verder werkt hij nu prima. Eerst kreeg ik altijd cookie error
http://www.desktopdollars.com

http://www.desktopdollars.com/default.asp?id=sorc

Verwijderd

Keb er nu 15000..gemiddeld 1000 per dag :)
http://www.DesktopDollars.com/default.asp?id=browsetocash

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Jongens hou nou eens op met al die referal URL's!!

DAT IS SPAM! :r

Ik heb al 17 referals :7

Whatever.

• xxxMaverick
Meenderin> Zeur niet. Deze topic gaat toch over getpaidtosurf.... Nou dan, iedereen hier weet dat er refferals onder die links zitten :( :(

Verwijderd

[url="http://www.fransbauer.nl\"]ttp://www.DesktopDollars.com/default.asp?id=X*X*X*X*X*X*X*XX*X*X* X*X*X*[/url]

WAARSCHUWING!!! Als u op deze link klikt komt u op een zogeheete 'geld voor internet gebruik' uit. Heeft u hier geen intresse in klik dan vooral NIET !!!! op deze link.

Zo beter ;)

• The hunting Hunter994
Wolfman: ik vind wel dat jij erg veel ref-links plaatst. Kijk nou in deze topic, 4 ref-links van jou :(, is dat niet wat overdreven? Ik ben zelf ook absoluut niet ref-link vrij, maar 4x in dezelfde topic???? Zeg dan dat ze ff naar boven kunnen scrollen voor je link. Zoiets als:

Voor diegene die nog steeds geen lid is, scroll dan ff naar boven en meldt je dan snel aan via mijn link!

Verwijderd

Sorry..kwas alleen meendering een beetje aan het pesten.. :) :) :).

Wacht check nu de laatste eens.

• xxxMaverick
tjonge jonge, de 2 grootste ref plaatsers zitten mekaar in de haren, lache :) :)

Verwijderd

Dat valt best mee :)

en btw als we in elkaars haren gaan zitten..ben ik pleite!!!! ik heb namelijk lang haar ;)

• The hunting Hunter994
xxxMaverick, jij maar lachen, jij hebt ons kapsel al helemaal verziekt met de acties laatst. :( >:)
ps: ik zit Wolfman helemaal niet in de haren, ik wijs hem er alleen even op.
Wolfie snapt dat best. >:)

Verwijderd

ehh Huh ???....wat snap ik best ;) ;)

• xxxMaverick
:) :)

Wolfie??? gadver ;)

• The hunting Hunter994
Ik zie het al wel weer, jullie zijn beide nog dommer dan ik al dacht. ;) ;) ;) ;) :)

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Ik heb vaak last van deze fouten: "Kan pagina niet weergeven" Dit komt meestal in het klein te staan, soms ook over het hele frame.... Wie hebben hier nog meer last van, F5 helpt, maar ik blijf het lastig vinden.. :r

Whatever.

• The hunting Hunter994
Dat heb ik ook regelmatig, maar na ff F5 te duwen is het weer weg. Soms geeft ie dan weer een nieuw inlogscherm, en na het inloggen zegt ie dan dat ik nog ingelogd ben en moet wachten totdat de server mij uitlogt. :(
Volgens mij komt dit doordat ik hier via SyGate zit te surfen (en dus soms een brakke verbinding heb), want op de pc die direct op de kabel zit aangesloten heb ik minder last.

• thalantis

thalantis

12200 Wp

ik zag vandaag bij desktop dollars voor het eerst een continue knopje aan de linkerkant
iemand anders dit ook opgevallen

Jsunnyreports

• The hunting Hunter994
Ja klopt, heb ik ook, maar vind het niet echt spannend. ;)

• thalantis

thalantis

12200 Wp

zou het anti cheat zijn, niet dat ik voor desktop een cheat gezien heb

Jsunnyreports

• Alkaline
  • Laatst online: 13-04-2022

Alkaline

100% acid free

Volgens de website kan je nog helemaal geen pasje krijgen. Dus dat wordt innen bij de bank.

Ik heb nog geen enkele reclame banner gezien, maar hij telt al lekker door. Atguard rulez! :) :) :) :) :)

Maar het schiet ook niet op zonder refferals.
:'( :'( :'(
http://www.desktopdollars.com/default.asp?id=M123

The whole is always greater than the sum of it's parts.

Verwijderd

Alkaline, bedoel je dat AtGuard de banners tegenhoud ?

wis ik nie :)

Sinds februari doe ik al eerlijk mee aan DesktopDollars, het duurt wel lang voor je eindelijk uitbetaald krijgt.
Eigenlijk had ik vorige maand al m'n geld moeten krijgen, maar ja deze maand pas gekregen.
Heb de cheque geind bij de postbank, en de gast achter de balie ook laten joinen (met m'n ref. uiteraard).

Gisteren 128Mb pc133 gekocht van het geld van Desktop$$. volgende maand een nieuwe brander financieren :)
en dat zonder te cheaten, nou ja ... referals verzamelen met een warez-servertje is toch geen cheaten >:)

• Alkaline
  • Laatst online: 13-04-2022

Alkaline

100% acid free

Ja, Atguard filtert die irritante banners weg. Mits je natuurlijk de Ad blocking niet uit hebt staan. Webwasher doet trouwens hetzelfde. Het werkt bij nog meer banners, maar niet altijd even goed.

Niet alle banners accepteren dit, zoals Getpaid4.

The whole is always greater than the sum of it's parts.

• xxxMaverick
hoezo wegfilteren?????????? ik neem aan dat iedereen paidforsurf over desktopdollars heeft staan??!!! ja toch??

zo niet, het kan dus en is zeer handig.
EN je krijgt ook nog eens 0.10 dollarcent voor refferals per uur :) :) mooi toch?
http://www.paidforsurf.com/index.asp?refID=xxxMaverick

Omdat die kljo hieronder (ja meendering) niet tegen dit soort dingen kan. IEDEREEN KIJK UIT!! IN DE LINK HIERBOVEN ZIT MIJN REF VERWERKT !!! KIJK UIT!!!

Gun je mij niks, meld je je anders aan.

p.s

meendering, heb jij vrienden?

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
SPAM SPAM! :(

Whatever.

• xxxMaverick
uhm advies????

Je kan paidforsurf over desktop heenzetten, hoeft niet hoor......jezus mina, wat een hysterisch mannetje ben jij zeg :(

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
MaveRick? Heb je het tegen mij?!!

In dit topic staat jou refferal id nu al meerdere keren, de GOTTERS worden er een beetje ziek van die links... :r

Je begrijpt het vast wel!

Whatever.

• The hunting Hunter994
Ik heb me voor paidforsurf aangemeld via jou xxxMaverick (sorry meendering >:)). Wil de volgende zich aanmelden onder:

Met ref: http://www.paidforsurf.com/index.asp?refID=gledflap
Zonder: http://www.paidforsurf.com

Ja, ik weet dat dit eigenlijk het verkeerde topic is voor paidforsurf.

Verwijderd

DesktopDollars ligt weer plat :(
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e14'

[Microsoft][ODBC SQL Server Driver][SQL Server]The log file for database 'profitzone' is full. Back up the transaction log for the database to free up some log space.

/account.asp, line 117

• xxxMaverick
Ik snap het ........MAAR

1 Dit is niet een link van desktopdollars
2 Ik weet sinds gister dat het mogelijk is om dat ding over desktopdollars heen te zetten
3 Ik wil dat mijn mede tweakers ook kunnen profiteren.......
4 Ik zoek refferals dat geef ik zo toe.
5 Als je je irriteert aan ref links zou ik op dit moment een ander forum zoeken.
6 vergeef je me? ;)

• xxxMaverick
Desktopdollars draait bij mij goed hoor.......lijkt erop dat hun server het te druk heeft ofzo, blijven proberen zou ik zeggen :)

bedankt hunter
Pagina: 1