Ik heb de search en google al gebruikt, maar ik vind maar geen oplossing voor dit probleem.
Ik heb op http://nvidia.netexplorer.org beide methoden geprobeerd (de methode uit hun documentatie met de linux drivers en de methode beschreven in de README file van de FreeBSD-Current driver op de downloads pagina)
Met de eerste methode kwam ik nergens, met de tweede methode kwam ik een heel eind, tot hier:
[qoute]
- Disable 'dri' and 'glx' in your XF86Config file.
- Assuming you are already using the XFree86-4 'nv' driver
change the Driver of your Device Section to 'nvidia'.
- Invoke X.
[/qoute]
1. Ik kon geen dri of glx in mijn config bestand vinden.
2. Als ik een 'Driver "nvidia"' toevoeg in het Device gedeelte krijg ik een error (Er hoort geen driver in de device section)
3. Ja, gedaan, werkte niet, zit nu met VGA16 server op 640x480x16kleuren (
)
Ik heb een Geforce 3 Ti-200 (hij wordt nu herkend als je 'kldload nvidia' intypt) en mijn monitor is een Iiyama Vision Master Pro 451 (A902MT)
FreeBSD 4.5 en XFree86 4.1
Als iemand mij op weg kan helpen, graag. Liever geen discussies over of FreeBSD wel een desktop systeem is
d0g1e
Ik heb op http://nvidia.netexplorer.org beide methoden geprobeerd (de methode uit hun documentatie met de linux drivers en de methode beschreven in de README file van de FreeBSD-Current driver op de downloads pagina)
Met de eerste methode kwam ik nergens, met de tweede methode kwam ik een heel eind, tot hier:
[qoute]
- Disable 'dri' and 'glx' in your XF86Config file.
- Assuming you are already using the XFree86-4 'nv' driver
change the Driver of your Device Section to 'nvidia'.
- Invoke X.
[/qoute]
1. Ik kon geen dri of glx in mijn config bestand vinden.
2. Als ik een 'Driver "nvidia"' toevoeg in het Device gedeelte krijg ik een error (Er hoort geen driver in de device section)
3. Ja, gedaan, werkte niet, zit nu met VGA16 server op 640x480x16kleuren (
Ik heb een Geforce 3 Ti-200 (hij wordt nu herkend als je 'kldload nvidia' intypt) en mijn monitor is een Iiyama Vision Master Pro 451 (A902MT)
FreeBSD 4.5 en XFree86 4.1
Als iemand mij op weg kan helpen, graag. Liever geen discussies over of FreeBSD wel een desktop systeem is
d0g1e