Toon posts:

Hier word ik nou ziek van

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Iedereen heeft een hekel aan bots maar ik begin onderhand ergens anders een grotere hekel aan te krijgen.

En dat zijn die verrekte smoesjes mensen, daar kots ik echt op.

Okay voorbeeld nr1:
Ik zit te quaken, ik schiet goed met de rail in ra3. Mijn opponents pruimen dat neit dus ben ik.. jaja een raillamer -> maak dan gdvdomme niet elke seconde een rocketjump.
Aangezien ik geen zin had om te flamen ben ik gestopt met railen tegen de zeikerds van in het voorbeeld hierboven, om ze zogezegd een kans te geven. Nu ben ik een shaftlamer geworden |:(
Dus ik dacht laat ik dan maar alleen maar rocketten, ik win nog steeds omdat ik in vorm was. En nu word ik door iedereen rocket lamer genoemd :? ja daaaag! :r :r

Leer gdvdmme spelen dan en ga niet lopen zeiken! Ik pas me al aan omdat men vind dat ik teveel rail. Is het nog niet goed..

En ik begin onderhand ook een hekel te krijgen aan het volgende
1. Als je wint dat ze dan LOL zeggen (zo vaak).
2. Als je n1 zegt dat ze dan LOL zeggen.
3. Dat ze verliezen dankzij hun muis, keyboard of whatever
4. Dat ze verliezen omdat ze een slechte ping hebben (hebben ze zelden) of pingloss hebben (ook dit hebben ze zelden)
5. Dat dit een kut map is en dat ze me op welke willekeurige andere map wel zullen ownen.
6. Dat ze dronken zijn, en daarom verliezen :r
7. Dat ze stoned zijn, en daarom verliezen :r
8. Dat ze aan de telefoon zijn en daarom al een uur achter elkar verliezen. Ze winnen na het ophangen ook niet :?
9. Dat ze aan het surfen, icq-en whatever zijn ondertussen en dat ze daarom verliezen. Helaas winnen ze daarna ook niet.
10. Dat alles aan hun team of teamm8 ligt.

Ik vind het tegenwoordig dun gezaaid met sportieve spelers en ik word echt moe van al dit gezeik! Als ik kut speel dan zeg ik niks en als ze lol gaan roepen (uiteraard) dan zeg ik gewoon dat het me niet lukt. That's it.
Als iemand mij ownt, dan zeg ik n1, gg etc. Ik bedoel diegene doet ook zijn best en als ie niet LOL gaat roepen en 2easy enzo. Vind ik het niet erg om te verliezen.

Mja.. ik had deze week redelijk veel gespeeld en kreeg er een beetje genoeg van, vandaar deze post.

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Mess with the best die like the rest !

Zeg ik altijd tegen die puny huumaans ~!! >:)

dikzak

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 03 februari 2002 00:31 schreef Chello200 het volgende:
Mess with the best die like the rest !

Zeg ik altijd tegen die puny huumaans ~!! >:)
Jij moet niet zoveel 'hackers' kijken ;) :+

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-02 23:01
hehehe...
bij elk spel heb je wel van dat soort lamers
UT
CS
Q3
enz. enz. enz.

Mijn advies: just frag their asses :Y)

Verwijderd

Topicstarter
Ik reageer nooit als ze zo doen. Dus hier zullen ze wel pissed van worden. Als ze voortaan zeggen dat ik een rail/rocket/shaft lamer ben ga ik vooral dat wapen gebruiken denk ik.

En continue LOL roepen als reactie, misschien dat ze het beter snappen als je op hun niveau zit dan.

* NB ik wil hier helemaal niet mee zeggen dat ik zo goed ben of whatever. Naar mijn weten ben ik niet slecht, maar ja, ik heb best veel vrije tijd en ik speel al 3 jr quake, dan mag het onderhand ook wel.

Verwijderd

das met cs ook zo, maar als je gewoon op goede nederlandse servers gaat zitten, dan heb je veel minder gezeik en gecheated. Helemaal irritant is lui die zomaar iedereen voor cheater uitmaken. Maar die lui staan zelf meestal onderaan. ze kunnen dus gewoon niet winnen en gaan irritant doen :(

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Het word pas lollig als 1 gast de hele chat vol spammed omdat jij met awp loopt :P

mjaw word leuker als hele team dan met awp gaat lopen ofsow >:)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Op zondag 03 februari 2002 00:45 schreef YakuzA het volgende:
Het word pas lollig als 1 gast de hele chat vol spammed omdat jij met awp loopt :P

mjaw word leuker als hele team dan met awp gaat lopen ofsow >:)
Wat ook leuk is: ik zit wel eens met newbies in een server en rag iedereen dood met de M3 :9 ;)

Wat je dan ziet, is dat ineens iedereen shotguns koopt :D

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Bij mij in de klas zit de top van excuses bedenken.
Als ik mn maat neerschiet zegt hij altijd. Ja maar jij hebt Ping 0 lol.
En als hij mij neerschiet. Jij hebt ping 0 lol.
( is dan training op LAN en ik maak de server dan )

Heel gewoonlijk is iemand cheater noemen.
Als ze dan ownen zeggen ze dat ze geen geluid hebben en met 1 hand spelen etc.

Als ze dan negatief staan en daarvoor iedereen uitgelachen hebben omdat ze 1e stonden reconnecten ze snel en zeggen ze dat ze nog ff hun mp3tjes moesten afsluiten met natuurlijk LOL erbij.

Als je ze fragged met een mp5 en headshot dan ben je een sproein00b, doen ze hetzelf hebben ze een mp5 ownage.

Als je ze killed hebben ze lag. Dan heb jij lag en hun niet en kill je ze dan komt het omdat je zo lagged dat ze je niet kunnen raken.

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Wat een gezeur om gezeur. Gamen is gamen, niet IRC...

Forget your fears...
...and want to know more...

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Op zondag 03 februari 2002 02:24 schreef Capitol_Gee het volgende:
(...)
...als ze dan ownen...
(...)
...als je ze fragged...
(...)
...dan ben je een sproein00b...
(...)
...mp5 ownage...
Is dat nou nodig? Sta je zelf 100% achter dit taalgebruik of doe je het omdat iedereen het doet? Want ik begin me zo onderhand echt een beetje te ergeren aan 0wnage en fragz0r en 0wnz0r en hax0r en blablablaz0r.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02 17:47

-Stef-

Slainthe!

Hehehehe.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 03 februari 2002 02:51 schreef Captain Pervert het volgende:

[..]

Is dat nou nodig? Sta je zelf 100% achter dit taalgebruik of doe je het omdat iedereen het doet? Want ik begin me zo onderhand echt een beetje te ergeren aan 0wnage en fragz0r en 0wnz0r en hax0r en blablablaz0r.
Gooi het in de groep :P

Verwijderd

Op zondag 03 februari 2002 00:35 schreef Crash-Override het volgende:
hehehe...
bij elk spel heb je wel van dat soort lamers
UT
CS
Q3
enz. enz. enz.

Mijn advies: just frag their asses :Y)
precies wat ik altijd doe :D

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:33
ik :r op jou ...

Aap!

Verwijderd

boothill: was dat nodig? Volgens mij niet en daarom krijg je van mij een NOW.

• Zorg
  • Laatst online: 14:17
in hl was het nooit zo (lees een dik jaar geleden) en volgens mij valt het nu nog wel mee hoor...

heb een half jaartje terug nog eens een potje gespeeld en ik ging een server in met me favo level...dus ik loop wat rond, beetje wennen, zitten ze me eerst uit te lachen (sja na een jaar of wat niet gespeeld te hebben..) en opeens zegt een andere van een clan pas op die kan nog wel eens goed zijn..

dus na een tijdje gewent te hebben begin ik lekker te spelen, uiteindelijk zeggen ze gewoon van netjes gespeeld

zo was het altijd...maar nu lang niet meer, das de reden waarom ik gekapt ben

Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-01 22:24
gewwon negeren dat gezeik.. gewoon ass kicken en roelen daar :)

Verwijderd

Interessant !!

Verwijderd

Ik vind het irritant dat "ze" vaak training$weapon in hun naam hebben staan. Schiet je ze neer. Ja ik ben aan het trainen |:(.

Edit:
"ze" lopen dan dus wel met een ander wapen dan in de naam staat he.

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:00
LOL

• AxzZzeL
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-02 20:34

AxzZzeL

maakt oogsnoep

Dat zie ik nou elke keer in quake als een ronde is afgelopen en dan zeggen ze gg tegen de winnaar.
Wat betekent die gg?

Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-01 15:49

Apache

amateur software devver

Op zondag 03 februari 2002 11:15 schreef AxzZzel het volgende:
Dat zie ik nou elke keer in quake als een ronde is afgelopen en dan zeggen ze gg tegen de winnaar.
Wat betekent die gg?
good game

naja, enkel wars spelen is de oplossing gisteren nog in 2 on 2 cs het andere team grandioos afgemaakt, toen gaven ze ons enorm positieve commentaar op de war repport van clanbase dingen als: perfecte synchronisatie en teamplay, daarna die gasten geadd op icq en gezegd dat ik het erg sportief vond van hun en dat dat zeldzaam is de dag van vandaag.

Toen ik begon te spelen was het helemaal anders, dan gingen de verliezers en winnnaars erna vaak op een public fraggen en was er een enorm goeie sfeer ... nu zijn de spelers vaak te jong en zien een oudere flamen en dat heeft een domino effect ... daarom speel ik niet meer op publics, wars lopen meestal wel goed, hoewel er gisteren 2 franse eikels opstapten in het midden van de war omdat ze zeiden dat we aan het cheaten waren, dus gingen ze de war cancellen op clanbase, gelukkig was m'n teammate snel en had hij de score ingegeven voor ze dat konden doen, we zullen nu wel zien wat ze er bij clanbase over hebben te zeggen, word je toch wel slecht gezind van :(

If it ain't broken it doesn't have enough features

Verwijderd

wat een nerds,
een goeie railer railt toch gwoon trug?

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Niet op letten.
Gewoon schieten. :P

🌞🍃

• brainball
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2023
ach ja je vindt ze overal.
Bij CS ook ga je spelen wordt je gebanned omdat:
- je ping onder de 40 zit
- je de admins een paar keer dood schiet met desert eagle
- zelfde als boven alleen met pump
- je een bepaald sound file-tje niet hebt.
- een admin die probeert of je een cheater bent en vanaf recht voor je niet raak kan schieten.

en zo kan ik er nog wel een stuk of tien bedenken. dit is ook de reden dat ik gestopt ben met het spelen van cs.
Speel nu Science and Industry heeft een mooie functie genaamd Llama-filter.
Bepaalde woorden kan je gewoon niet zeggen zoals cheater, Llamafilter, hostage, gay en dat soort woorden. Deze woorden worden vervangen door andere meer toepasselijke zinnen zoals "I should just admit that is suck". :P

• tec
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

in hl was het nooit zo (lees een dik jaar geleden) en volgens mij valt het nu nog wel mee hoor...
heb een half jaartje terug nog eens een potje gespeeld en ik ging een server in met me favo level...dus ik loop wat rond, beetje wennen, zitten ze me eerst uit te lachen (sja na een jaar of wat niet gespeeld te hebben..) en opeens zegt een andere van een clan pas op die kan nog wel eens goed zijn..

dus na een tijdje gewent te hebben begin ik lekker te spelen, uiteindelijk zeggen ze gewoon van netjes gespeeld

zo was het altijd...maar nu lang niet meer, das de reden waarom ik gekapt ben
Idd 1 a 2 jaar geleden (toen was ik op mn top HLDM speler..) was die scene erg sportief altijd gg aan het eind van de match. Mensen waardeerde het als je mooie frags maakte enz enz.. Maand of 2/3 geleden nog eens gespeeld.. mensen schelden je non stop uit voor cheater.. geen gg aan het eind.. n1.. doen ze net alsof ze nooit van gehoord hebben..

• Booth
  • Laatst online: 09:27

Booth

¯¯¯¯¯¯

Op zondag 03 februari 2002 01:35 schreef Captain Pervert het volgende:

[..]

Wat ook leuk is: ik zit wel eens met newbies in een server en rag iedereen dood met de M3 :9 ;)

Wat je dan ziet, is dat ineens iedereen shotguns koopt :D
Benelli? :D

GG= Good Game
HF= Have fun
GL= Good Luck
HFKM= Have fun killing me :)

• Zorg
  • Laatst online: 14:17
Op zondag 03 februari 2002 11:50 schreef tec het volgende:

[..]

Idd 1 a 2 jaar geleden (toen was ik op mn top HLDM speler..) was die scene erg sportief altijd gg aan het eind van de match. Mensen waardeerde het als je mooie frags maakte enz enz.. Maand of 2/3 geleden nog eens gespeeld.. mensen schelden je non stop uit voor cheater.. geen gg aan het eind.. n1.. doen ze net alsof ze nooit van gehoord hebben..
T-Rex? ken jou nog wel :P maar indd vroeger was het altijd gg aan het end van de level en dan door naar de volgende...etc etc

en nu maken ze je uit voor cheater ;(

Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Op zondag 03 februari 2002 11:48 schreef brainball het volgende:
ach ja je vindt ze overal.
Bij CS ook ga je spelen wordt je gebanned omdat:
- je ping onder de 40 zit
- je de admins een paar keer dood schiet met desert eagle
- zelfde als boven alleen met pump
- je een bepaald sound file-tje niet hebt.
- een admin die probeert of je een cheater bent en vanaf recht voor je niet raak kan schieten.

en zo kan ik er nog wel een stuk of tien bedenken. dit is ook de reden dat ik gestopt ben met het spelen van cs.
Speel nu Science and Industry heeft een mooie functie genaamd Llama-filter.
Bepaalde woorden kan je gewoon niet zeggen zoals cheater, Llamafilter, hostage, gay en dat soort woorden. Deze woorden worden vervangen door andere meer toepasselijke zinnen zoals "I should just admit that is suck". :P
Welk/wat voor soundfiletje?

S&I snap ik niet zo goed, je moet poppetje cappen voor betere wapens enz maar dat lukte me eerst niet? Njah laat maar, me HL doet het tog niet meer ;(|:( :r :'( :(

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01 16:23
Ik heb het ook zat gehad. of je bent een camper of je bent een sniperlamer of je bent een aimbotter.

het beste is gewoon, dat heb ik van een engelse clanm8, om helemaal niks te zeggen.

die gast zegt bija nooit wat, ook niet tijdens een war ofzo, hij speelt alleen maar :)

ik vind dat best wel stijl hebben, dus tegenwoordig als het goed gaat en ik ben aan het ownen dan kunnen ze me voten, maar ik zeg dan helemaal niks terug. Juist als je gaat happen dan hebben ze hun zin, als je niks terug zegt, lijkt het net of je er niks van "verstaat" of dat zij in hun eigen zitten te lullen. dan is het probleem vaak opgelost :)

ik speel overigens alleen maar TO :)

P.S vaak is het zo erg, dus zit ik alleen maar te snipen ergens en iedereen dood te schieten (ja het is officieel toegestaan dus waarom niet) dat dan iemand van je eigen team een nade naar je gooit en dus jou TK-ed. dat is echt super lame. en dan zeggen: hahaha weg sniper :r
maar ook hier zeg ik niks meer op, en als FF aanstaat gewoon steeds TK-en of niet, gewoon een nade terug flikkeren.

• tec
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

Als je cs speelt.. gewoon naar Demon UK gaan.. daar duurd het erg lang voordat ze mensen veroordelen als cheater of lamer.

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

..
het beste is gewoon, dat heb ik van een engelse clanm8, om helemaal niks te zeggen.

die gast zegt bija nooit wat, ook niet tijdens een war ofzo, hij speelt alleen maar :)
..
ik speel overigens alleen maar TO :)
Psies, niet lullen, gewoon fraggen.
Tis g1 chat-strike oid maar Counter-Strike, een spel waarbij je all1 moet praten wanneer het om het teamspel gaat (vind ik).

TO?

• Rody
  • Laatst online: 26-01 16:23
Op zondag 03 februari 2002 11:58 schreef Booth het volgende:

[..]

Psies, niet lullen, gewoon fraggen.
Tis g1 chat-strike oid maar Counter-Strike, een spel waarbij je all1 moet praten wanneer het om het teamspel gaat (vind ik).

TO?
tactical ops, bijna het zelfde als CS maar op de UT engine :)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-02 23:01
Op zondag 03 februari 2002 10:52 schreef NG het volgende:
Toepasselijk :)
hehehe....LOL @ story :+

meestal zeg ik nix terug als ze me een cheater ofzow noemen,
door dat gezever ga ik meestal alleen nog maar beter spelen :)

• pica
  • Laatst online: 30-01 15:58
Jups...
Ik heb het vaker met Q3/RA als met cs, aangezien ik 80% van de tijd met railgun rondloopt(heeft denk ik wat met CS te maken ;) , ben ook vol scheitert, vol hard wegstraffe-rocketjumpen als ik iemand mis enzo, tot ik een nieuwe kans krijg :P )
In cs heb ik daar helemaal geen last van, alleen dat ze me heeel soms een cheater noemen. Dan zeg ik gewoon, jup, ik heb een missbot >:) :P .

Steam

Verwijderd

Idd, sportieve spelers zijn dungezaaid. Ik speel daarom de laatste tijd alleen maar 1 on 1. Ik pik iemand uit een server, ga met hem naar een lege server en speel een mooi spelletje. Maar het moet toch ook mogelijk zijn om gewoon ff goed te Quaken met mensen die je niet kent en nog nooit eerder hebt gezien? Belachelijk :(

• MM-
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

*knip
Ja maar jij hebt Ping 0 lol.
*knip
Tim jij bent zo dom he :) als ik ping 120 heb dan is het nogal logisch dat jij wat beter kan awpen dan ik he :)

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Op zondag 03 februari 2002 12:16 schreef Hermen het volgende:
--Ik speel daarom de laatste tijd alleen maar 1 on 1. Ik pik iemand uit een server, ga met hem naar een lege server en speel een mooi spelletje. --
Speel je Quake1?

• pica
Op zondag 03 februari 2002 12:21 schreef MM- het volgende:

[..]

Tim jij bent zo dom he :) als ik ping 120 heb dan is het nogal logisch dat jij wat beter kan awpen dan ik he :)
( is dan training op LAN en ik maak de server dan )
Tis toch op LAN :? hoe kan je dan ping 100+ hebben :? .

Steam

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 03 februari 2002 12:34 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

[..]

Tis toch op LAN :? hoe kan je dan ping 100+ hebben :? .
Neem de netwerkbeheeder van de opleiding multimedia in eindhoven en voila! :)

Ik weet trouwens wel dat dit soort posts, al een aantal keer voorbij zijn gekomen. Maar ik vond het tijd worden om maar weer eens zo'n topic te openen, aangezien ik op tijd van posten best wel pissed was. Normaal ben ik dat nooit, maar het is de laatste tijd gewoon niet anders meer..
En ja reageren doe ik eigenlijk nooit.. Alleen juist heel vriendelijk, express om ze te dissen.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 03 februari 2002 10:22 schreef --boothill-- het volgende:
ik :r op jou ...
Thanx btw :Y)

• FailFr8er
  • Laatst online: 10:13
Wat is n1, ik ken veel termen, maar deze niet :)

Oh ja, en TO 0wns, ik zit nu op een niet nader te noemen server, en daar kennen we elkaar allemaal. Ook hebben we daar allemaal functies (snipers, attack, defence etc), is allemaal heel erg gezellig, en heel erg sportief. Heeft er iemand giga LAG, niet erg, dan wachten we toch allemaal even een paar secs :P en dat soort dingen, dat is gewoon sportief en is zoals een game zou moeten zijn :P

TO rulz the world *D

Verwijderd

Op zondag 03 februari 2002 00:28 schreef funksngrooves het volgende:
Iedereen heeft een hekel aan bots maar ik begin onderhand ergens anders een grotere hekel aan te krijgen.

En dat zijn die verrekte smoesjes mensen, daar kots ik echt op.

Okay voorbeeld nr1:
Ik zit te quaken, ik schiet goed met de rail in ra3. Mijn opponents pruimen dat neit dus ben ik.. jaja een raillamer -> maak dan gdvdomme niet elke seconde een rocketjump.
Aangezien ik geen zin had om te flamen ben ik gestopt met railen tegen de zeikerds van in het voorbeeld hierboven, om ze zogezegd een kans te geven. Nu ben ik een shaftlamer geworden |:(
Dus ik dacht laat ik dan maar alleen maar rocketten, ik win nog steeds omdat ik in vorm was. En nu word ik door iedereen rocket lamer genoemd :? ja daaaag! :r :r

Leer gdvdmme spelen dan en ga niet lopen zeiken! Ik pas me al aan omdat men vind dat ik teveel rail. Is het nog niet goed..

En ik begin onderhand ook een hekel te krijgen aan het volgende
1. Als je wint dat ze dan LOL zeggen (zo vaak).
2. Als je n1 zegt dat ze dan LOL zeggen.
3. Dat ze verliezen dankzij hun muis, keyboard of whatever
4. Dat ze verliezen omdat ze een slechte ping hebben (hebben ze zelden) of pingloss hebben (ook dit hebben ze zelden)
5. Dat dit een kut map is en dat ze me op welke willekeurige andere map wel zullen ownen.
6. Dat ze dronken zijn, en daarom verliezen :r
7. Dat ze stoned zijn, en daarom verliezen :r
8. Dat ze aan de telefoon zijn en daarom al een uur achter elkar verliezen. Ze winnen na het ophangen ook niet :?
9. Dat ze aan het surfen, icq-en whatever zijn ondertussen en dat ze daarom verliezen. Helaas winnen ze daarna ook niet.
10. Dat alles aan hun team of teamm8 ligt.

Ik vind het tegenwoordig dun gezaaid met sportieve spelers en ik word echt moe van al dit gezeik! Als ik kut speel dan zeg ik niks en als ze lol gaan roepen (uiteraard) dan zeg ik gewoon dat het me niet lukt. That's it.
Als iemand mij ownt, dan zeg ik n1, gg etc. Ik bedoel diegene doet ook zijn best en als ie niet LOL gaat roepen en 2easy enzo. Vind ik het niet erg om te verliezen.

Mja.. ik had deze week redelijk veel gespeeld en kreeg er een beetje genoeg van, vandaar deze post.
man , weet je wat jij moet doen ? lekker een potje RTCW`en :7 in dat spel chatten ze echt bijna NOOIT , en als ze chatten valt dat bericht weg binnen 10 sec 8-)

• bolleh
  • Laatst online: 01-02 16:21
sinds ik windows xp heb is mn ping over het algemeen van 50-75 naar 200-300 gegaan, hier kan ik mee leven omdat ik niet meer zoveel speel, echter nu krijg ik bij een potje q3f de reacties dat ik lagscripts gebruik enzo. gister nog ff zon gastje goed duidelijk gemaakt dat ik dat niet heb, ging ie gauw de server af :+

het ergste op q3f publics zijn wel de midfield snipers, die zijn zo irri, sniper is te sterk in beta 1h en dus ragt een lagloze goede sniper iedereen af :(

gelukkig bijna geen cheaters in q3f

ook krijg ik regelmatig de comment mee dat ik een wallhack gebruik, ik ben dus defense piper(ik leg grenades en detonate ze wanneer een enemy erop komt :P ) echter ik gebruik mijn geluid gewoon goed en weet dus precies waar ze vandaan komen, en nee dat is gewoon stereo geluid en geen 3d :9

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
dat is idd wel irritant..
ík ga wel zeiken over m'n connectie, maar niet het hele potje lang. alleen aan het begin of het eind ('gvd kanker chello' oid), niet steeds nadat iemand me killed ofzo.
350 ping instagibbed niet zo fijn ;)

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ach ja met Landwarrior zet ik bij zeikerds altijd textmute aan ;) en de mensen die ik wel mag laat ik aanstaan. Zou in elk spel moeten zitten.

Verwijderd

ik vind zoiezo bijna iedereen die vaker als 5 dagen in de week op internet gaat zitten quaken lamers.

en het leukste vind iknog als ik na een half jaar maar weer eens op UT inlog en gelijk eerste word, meestal ben ik dan zelfs stoned ;)

• pica
Op maandag 04 februari 2002 07:58 schreef Sephiroth het volgende:
Wat is n1, ik ken veel termen, maar deze niet :)
Denk eens heel hard na :+
Nice one :P .

Steam

• FailFr8er
  • Laatst online: 10:13
Op maandag 04 februari 2002 13:24 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Denk eens heel hard na :+
Nice one :P .
|:( darnit, sorry, was er even niet bij toen *D

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 04 februari 2002 08:02 schreef DazZta het volgende:

[..]

man , weet je wat jij moet doen ? lekker een potje RTCW`en :7 in dat spel chatten ze echt bijna NOOIT , en als ze chatten valt dat bericht weg binnen 10 sec 8-)
Denk jij dat ik geen RTCW speel ;)
RTCW rules! Ik moet alleen de opdrachten nog een beetje door zien te krijgen, maar rtcw is echt cool imo. Ik heb hem niet voor niks gekocht!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:26
Topicstarter is right...

Ik speel bv veel op de CS server van mijn ISP, Zeelandnet's Zeestrike. Daar speelt een clan Tr, die pikkies stonden in de PCZone afgelopen maand nog ook.

Afijn, die jongens zijn gewoon slecht, zijn gewoon n00b en nog steeds bij elke kill klagen he.

Nu begint iedereen zich eraan te ergeren.

En idd, altijd lol, ping dit, msn stond nog aan, telefoon, geen geluid, kutserver, choke, loss, lag maakt niet uit.

Verwijderd

Blijkbaar ken je het spel door en door en win je van iedereen...

Waarom probeer je niet eens een ander spel? Is voor jezelf ook misschien leuker en wat meer uitdagender...

Dat gezeik moet je je gewoon niet zo aantrekken man :Z :Z

who cares

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Op dinsdag 05 februari 2002 06:58 schreef Kaap het volgende:
Topicstarter is right...

Ik speel bv veel op de CS server van mijn ISP, Zeelandnet's Zeestrike. Daar speelt een clan Tr, die pikkies stonden in de PCZone afgelopen maand nog ook.

Afijn, die jongens zijn gewoon slecht, zijn gewoon n00b en nog steeds bij elke kill klagen he.

Nu begint iedereen zich eraan te ergeren.

En idd, altijd lol, ping dit, msn stond nog aan, telefoon, geen geluid, kutserver, choke, loss, lag maakt niet uit.
whehe! geef mij dat ip maar... zal ik ze vanavond wel ff laten zien hoe je moet CSen... :P
Pagina: 1