ZeikstraalOp zondag 03 februari 2002 00:03 schreef cybermans het volgende:
die zou toch om 0.00 gepost worden
het statsfetchscript draait net man, ik doe mijn best!
Neem er nog eentje zou ik zeggenOp zondag 03 februari 2002 00:06 schreef cybermans het volgende:
net als bier
Ok nu danOp zondag 03 februari 2002 00:04 schreef Blistimo het volgende:
[..]
Zeikstraal
het statsfetchscript draait net man, ik doe mijn best!
Verwijderd
Dit vraagt om een slotje!
fragment uit de FAQ:
...
OMGANG MET ELKAAR:
Om het gezellig te houden hanteren wij enkele richtlijnen voor de omgang met mede forum-gebruikers:
Sta elkaar fatsoenlijk te woord
Iedereen is newbie geweest, reageer daarom "volwassen" op newbie-posts, iemand heeft er veel meer aan als jij iets keurig uitlegt dan dat je opmerkingen als "UTFS" gaat gebruiken
Ik weet dat velen onder ons (vooral subteams) het leuk vinden om elkaar een beetje "op te jutten", houd dit echter binnen de perken, we zijn tenslotte allemaal teamgenoten en niet iedereen is ervan gediend
Ga niet vragen om een Dutch Power Cows Hitparade als die er nog niet is, ik weet dat je vol smart staat te wachten op de statistieken, maar die komen vanzelf wel, niemand is 24/7 aanwezig op GoT, word je toch erg ongeduldig, vraag het dan vriendelijk in #dpc op irc.sorcery.net, daar zijn de meeste statsposters wel te vinden
...
bla bla bla bla lekker de hele faq quoten gaapOp zondag 03 februari 2002 00:10 schreef [Goose] het volgende:
Dit vraagt om een slotje!
[..]
Weheheh om een slotje roepen mag volgens mij ook niet hoor 
* scorpionv trekt nog maar een pilsje open
Fun while it lasted: World Community Grid!
Idd. Die Lemon-Wodka-SevenUp smaakt goedOp zondag 03 februari 2002 00:12 schreef scorpionv het volgende:
Weheheh om een slotje roepen mag volgens mij ook niet hoor
[topic=400125/1/50]
Alstudankuvriendelijk.
Alstudankuvriendelijk.
Hij moet wel, jij had hem nog niet gelezenOp zondag 03 februari 2002 00:12 schreef cybermans het volgende:
[..]
bla bla bla bla lekker de hele faq quoten gaap
ik heb hem wel gelezen maar met mijn slaapkop weet ik eg niet alles meer man.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()