Ik was daarstraks een bezig met een rescuedisk te maken voor mijn linuxsysteem toen ik om de een of andere reden mijn systeem liet hangen bij het opruimen van wat plaats op die disk. Na zo'n 10 minuutjes gewacht te hebben eens vanop een andere PC geprobeerd verbinding te krijgen, maar helaas wilde dat ook niet meer werken. Omdat Ctrl+Alt+Del ook niet meer werkte heb ik mijn PC hard moeten rebooten. Na de schijfcontrole kom ik netjes in kdm, maar als ik probeer in te loggen als bartcopp word het scherm zwart, en na een tiental seconden staat het inlogscherm van kdm weer voor m'n neus. Dan maar kde1 geprobeerd, ook hetzelfde. Zelfs met gnome lukte het niet. Als root inloggen lukte daarentegen vanzelf. (ik weet dat het niet zou mogen, maar ik werk liever met Opera om een topic te posten)
Nu denk ik dat XFree denkt dat de user bartcopp gewoonweg bog bezig is met een sessie (ook al is het na een reboot

), maar hoe maak ik hem nu wijs dat ik al lang terug ben uitgelogd?
Ik heb al geprobeerd m'n /root/.Xauthority en .wmrc naar /home/bartcopp te kopiëren (die waren vreemd genoeg gereduceerd tot 0kb), maar ik blijf hetzelfde krijgen. Ik heb ongeveer elke directory die met XFree te maken heeft uitgespit naar bestanden waar ik mezelf zou kunnen 'afmelden' maar tevergeefs