Toon posts:

RPG Games Co-op

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek RPG games waarin je samen met een ander (op LAN) zeg maar het het spel uitspeelt. Dus niet zoals diablo , maar dat je echt gewoon de "single" (wat in dit geval dan geen single meer is ) player mode samen uitspeelt.

Verwijderd

Baldurs Gate 1/2, Icewind dale. Dit werkt net zo als in Diablo 2.

En met Diablo 2 is single player precies hetzelfde hoor.

Of wil je met je single player savegame verder? Hmm dat lijkt me niet logisch want je hebt het spel nog niet.

Vaag.

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

Wacht ff op Neverwinter Nights ;)

Verwijderd

Ooh hij bedoelt Diablo en niet Diablo 2. Ja vaag dat ze die quests er in MP uitgeript hebben.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 02 februari 2002 23:20 schreef Dobie het volgende:
Baldurs Gate 1/2, Icewind dale. Dit werkt net zo als in Diablo 2.

En met Diablo 2 is single player precies hetzelfde hoor.

Of wil je met je single player savegame verder? Hmm dat lijkt me niet logisch want je hebt het spel nog niet.

Vaag.
Ja ik bedoel idd Diablo 1 . Maar zover ik weet kun je dus met Diablo 2 samen de single player doen, maar ken je daar ook saven als je met ze 2en bent? Dit soort spellen bedoel ik dus.

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:33
Da's wel handig hè, anders moet je het spel aan een stuk door spelen om het uit te spelen en dat is nogal vervelend ;)

There is no magic.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 03 februari 2002 10:01 schreef The Will het volgende:
Da's wel handig hè, anders moet je het spel aan een stuk door spelen om het uit te spelen en dat is nogal vervelend ;)
Ja maar ik bedoel als je met ze tween speelt heb je soms gewoon ff een eenmalige kleine map waarin je mekaar moet killen. En mischien in dit geval gewoon de single player maar ken je daar ook met ze tweeen saven?

• The Will
Bij Diablo 2 kun je in MP ook gewoon allebei saven ja.

There is no magic.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 03 februari 2002 10:15 schreef The Will het volgende:
Bij Diablo 2 kun je in MP ook gewoon allebei saven ja.
Kijk, dat wou ik horen (zien). Zijn er nog meer RPG's die het zo doen.

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-09 11:00
Baldur's Gate 1 en 2 prachtige spellen voor op lan :)

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-11 12:57

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Arcanum is in MP helaas een beetje een tegenvaller, want daar kan je niet saven...

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Verwijderd

Topicstarter
Hmmzm ok, maar wat is nou leuker over netwerk. Zit te twijfelen tussen Baldur's Gate 1 en Diablo 2.

• The Will
Dan zou ik BG doen omdat ik Diablo beetje lomp vind, vanwege het Hack & Slash gebeuren. Laat ik dan ook maar weer even zeggen dat het _geen_ RPG is :P

There is no magic.

Verwijderd

Diablo werkt in MP net zoals in SP. Niet met savegames maar met het saven van je char en waypoints.
In BG gaat het ook net zo als in SP, ook met savegames. En je kunt de chars ook aanpassen als je een nieuw spel begint/laad.

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

voor een echte RPGer zal BG1 leuker zijn, iemand die liever hack&slash speelt kiest voor Diablo

• PsyFlash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-10 21:25
Het is ook niet echt dat Diablo ronduit slecht is. Het heeft zeker zijn leuke kanten. Vooral op het begin. Maar op een bepaald ogenblik heb je gewoon scores en wapens met stats, die gewoon nergens meer over gaan.
BG, en BG1 in het bijzonder, is wat dat betreft veel meer sumier. Als je een midden weg zoek. Kijk dan naar Throne of Bhaal.
Ergens vind ik het echt jammer, dat ze niet een mp spel uitbrengen, met de PS: T gameplay en regels. Ook hoeven ze van mij niet eens veel aan de GFX te komen.
Bijvoorbeeld Fire an Ice is gewoon echt MOOI.

Verwijderd

Ik zou diablo doen :)
Da rulet hoor

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-08 17:50
DiabloII rulz ja, zeker mp

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Verwijderd

diablo is wel leuk maar k ben er wel op uitgekeken het word na een tijdje eentonig

Verwijderd

Op zondag 03 februari 2002 10:20 schreef FiZz_ het volgende:
Baldur's Gate 1 en 2 prachtige spellen voor op lan :)
Mee eens, maaarrr hou er rekening mee, dat je vaak met loaden en saven (als je tenminste met normale characters begint), want sommige gevechten kun je alleen met goeie taktiek winnen en de pause knop is dan de uitkomst om dan is ff lekker te overleggen hoe je kan winnen.

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Quake 2 :P
Pagina: 1