Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[sp] topic gesloten, mogelijk terecht maar wel raa

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
[topic=400067/1]

In de FAQ staat duidelijk 'vraag van tevoren aan mij'. Ikzelf geef al aan de FAQ gelezen te hebben, en het ook gevraagd te hebben. IceStorm reageert daar niet op, vandaar mijn post.

Blijkbaar is er dus nog wel een mod actief, misschien is het te regelen dat mods elkaars (mod-)email lezen om dit te voorkomen?

Beetje kinderachtig om de FAQ te kwoten btw, zeker omdat ik al duidelijk aangeef te weten wat er staat.

Verwijderd

Er staat duidelijk in de FAQ dat het echt niet gewenst is, behalve in uitzonderlijke gevallen. Om dan bij gebrek aan antwoord maar aan te nemen dat het mag is niet erg handig :)
IceStorm is lid van het DT en krijgt derhalve erg veel mail. Je hebt kans dat het mailtje helaas gewoon is zoekgeraakt, of dat hij het over het hoofd heeft gezien.
Dat mods elkaars mail gaan lezen lijkt me geen goed plan. Op zich zou bij SP ook wel mogelijk zijn om a la bijv. W&L de verschillende mods bereikbaar te stellen onder 1 mailadres.

Verwijderd

Het lijkt me verstandig toch even te wachten op een antwoord voor je zo'n topic opent. Mocht IceStorm positief staan tegenover jouw verzoek zal ik hem met alle plezier weer voor je openen. Ik vraag wel even geduld totdat hij terug is :)

Overigens zijn er nu 3 mensen die daarop mogen/kunnen worden aangesproken. Niet alleen IceStorm maar ook Jotti en (sinds kort ook) ikke.

Verwijderd

Op zaterdag 02 februari 2002 23:30 schreef ItSnows het volgende:
Het lijkt me verstandig toch even te wachten op een antwoord voor je zo'n topic opent. Mocht IceStorm positief staan tegenover jouw verzoek zal ik hem met alle plezier weer voor je openen. Ik vraag wel even geduld totdat hij terug is :)

Overigens zijn er nu 3 mensen die daarop mogen/kunnen worden aangesproken. Niet alleen IceStorm maar ook Jotti en (sinds kort ook) ikke.
En als jullie er nu met z'n vieren helemaal niet uitkomen, dan mag je bij mij aanbellen :)

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ondanks dat het eigenlijk niet mag volgens de FAQ vind ik deze toch wel erg orgineel bedacht :)
Vergeleken met mensen die vragen: Ik heb een clan en ik zoek members :P

Verwijderd

Topicstarter
k, misschien een plan om de FAQ dan even te updaten en daar alle email-adressen in te zetten.

Nog een beter plan (imo ;) ): maak per forum 1 email adres aan en geef alle voor dat forum van toepassing zijnde mods hier toegang toe.

Op die manier voorkom je ook dat mail 'kwijt' raakt, of dat mensen het overzicht verliezen (1 mailtje tussen alle DT mailtjes)

voor de rest is het allemaal geen ramp. Ik had de FAQ voortijds gelezen en wist dat dit kon gebeuren.

Nah ja, 't is niet anders :)

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:47

JT

VETAK y0

Omdat hezik niet op een andere manier te bereiken is : hezik, klik op me sig en de rest wijst zich denk ik vanzelf :P

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11 21:47

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Sorry, ik heb het nog eens nagekeken maar ik heb geen mailtje van je gehad. Daar wil ik op zich @home de schuld van geven ;).

Daarnaast is het zelden zo dat ik mail op IceStorm@tweakers.net niet 'lees'.. Ik geef toe dat antwoorden soms langer dan 2 min duurt :P.

Uiteraard kun je voortaan ook bij ItSnows terecht en in noodgevallen mag Jotti ook nog wat zeggen :+.

edit:
Sorry, ik ben wat brak, dat is dit verhaal ook gok ik ;)

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:55

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op zondag 03 februari 2002 15:57 schreef IceStorm het volgende:
Sorry, ik heb het nog eens nagekeken maar ik heb geen mailtje van je gehad. Daar wil ik op zich @home de schuld van geven ;).

Daarnaast is het zelden zo dat ik mail op IceStorm@tweakers.net niet 'lees'.. Ik geef toe dat antwoorden soms langer dan 2 min duurt :P.

Uiteraard kun je voortaan ook bij ItSnows terecht en in noodgevallen mag Jotti ook nog wat zeggen :+.

edit:

Langer dan 2 min. Hoe durf je :P

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:47

JT

VETAK y0

Op zondag 03 februari 2002 15:57 schreef IceStorm het volgende:

edit:
Niks aan de hand, Hezik en ik zijn al iets aan het regelen :D

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Pagina: 1