kan na booten hd niet meer vinden

Pagina: 1
Acties:

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Hallo allemaal

Vandag boote ik me pc en toen bij het opstarten merkte ik dat ie me hd(Maxtor 20gb 5400rpm)niet meer kan vinden :( Ik heb al andere stroomkabel geprobeerd maar daar ligt het nie aan. Ik merke ook toen ik me hand er oplegde dat ie helemaal niet rondraait, dus hij zal wel gewoon kaduuk zijn :(. Dat zou namelijk best wel eens kunne klopppen omdat ik er tijden geleden ook al problemen mee had, toen maakte ie allemaal rare geluiden. Ik dacht toen zelf al dat dat ding z'n beste tijd wel gehad heeft en dta zeiden andere ook. Bener toen mee naar de paradigit mee gegaan en die zeiden dat er niks mis mee was,maar daar was ik toen ook nie helemnaal van overtuigd. En me hd is nog niet eens heel oud ongever anderhalf jaar.
ik hoop dat een van ullie een oplossing heeft

thx

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

• Aike
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Voel & luister eens of dat hij nog draait ? Controleer je jumpers, probeer het ff zonder andere ide apparaten etc.

suc6 iig :)

Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com

• Toet3r
  • Niet online
Dat heb ik al geprobeerd hij draait echt nie, de jumpers heb ik niks mee gedaan dus lijkt me dat het ook nie is en ook booten met alle andere aparaten nie aangesloten werktg ook al nie :(
Op zaterdag 02 februari 2002 23:03 schreef Lord of the Pentium het volgende:
Voel & luister eens of dat hij nog draait ? Controleer je jumpers, probeer het ff zonder andere ide apparaten etc.

suc6 iig :)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dan issie kaduuk denk ik. Als hij al niet meer opspint. Dus RMA aanvragen.

• Toet3r
  • Niet online
Ik heb nog garantie van de paradigit dus ik denk dat ik daar eff langs ga dat is wat makelijker