Sinds kort heb ik webruimte met PHP 4 en mySQL ondersteuning.
Nu wil ik dus een vBulletin forum op mijn site plaatsen. Deze namiddag heb ik dan alle files geupload en de installatie voltooid. Alles zag er goed uit totdat ik een nieuwe thread wilde posten. De 'Post new thread'-page krijg ik te zien, maar als ik submit krijg ik deze vervelende boodschap
vBulletin Message
No forum specified. If you followed a valid link, please notify the webmaster
Iedereen die iets wilt posten heeft net hetzelfde probleem.K'heb al wat gezocht op de support forums van vBulletin zelf, maar k'ben er niet veel wijzer van geworden...
Dit staat vermeld in 1 van de topic die handelen over dit probleem: "Take out the "enctype" attribute of the <form> in the newthread/newreply/editpost templates."
Maar ik vind die "enctype" nergens? Wat moet ik doen om mijn forum te laten bollen?
vBulletin Message
No forum specified. If you followed a valid link, please notify the webmaster
Iedereen die iets wilt posten heeft net hetzelfde probleem.K'heb al wat gezocht op de support forums van vBulletin zelf, maar k'ben er niet veel wijzer van geworden...
Dit staat vermeld in 1 van de topic die handelen over dit probleem: "Take out the "enctype" attribute of the <form> in the newthread/newreply/editpost templates."
Maar ik vind die "enctype" nergens? Wat moet ik doen om mijn forum te laten bollen?