Toon posts:

[RTCW] Medic zkt. Luitenant voor actie

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ben jij die ondernemende Luitenant welke het leuk lijkt eens samen te werken met een goede medic?

Zit je in het ziekenfonds of ben je particulier verzekerd en blokkeer je geen deuren/schiet je niet op teammates/ga je niet voor een raam staan als er een sniper is/duik je niet op granaten/weet je hoe een granaat getimed wordt/deel je ammo uit?

Dan is het heel goed mogelijk dat JIJ de ideale kandidaat bent. Reageer nu en zie al je ziektes en overlijden tot het verleden behoren.

Mocht er uit een samenkomst een vruchtbare samenwerking voortvloeien dan behoort het opzetten van een clan ook tot de mogelijkheden.

Reageren kan gewoon in deze thread.

//
ps IceStorm.. ik heb je over deze post gemailed maar had na 2 dagen geen antwoord. Ik ga er van uit dat dat betekent dat je het goed vind, zo niet dan gaarne slotje en excuses van mijn kant.

Verwijderd

oftewel , wie dat allemaal heeft mag in je clan :?

of heb ik het mis ?

• RedTop
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-01-2024
Geniale post IMHO :)

ff wat inhoudelijks om niet te vervallen in een lege post...

Lt-medic combo's zijn echt super... Wees wel zo pienter om als medic achter de LT te blijven... NJij kan hem reviven, maar hij jou niet! (Waarschijnlijk wist je dit al :) )

Verwijderd

Topicstarter
't is meer dat ik imo gewoon een goede medic ben. Daarnaast weet ik dat de combo luit/medic totaal moordend kan zijn, zeker als ze op elkaar ingespeeld zijn.

Een clan heb ik (nog) niet maar het lijkt me wel lachen er 1tje op te starten/te joinen bij 1tje.

Maar goed, in 1e instantie lijkt het me gewoon cool om eens met een goede luit te teamen.

Ben al die nOObs zo spuugzat die deuren blokkeren , spawnen voordat je ze kunt reviven, schieten op teammates..

van die lui dat je tot 10 keer toe zegt : WATCH OUT, SNIPER, WATCH OUT, SNIPER en dan nog doodleuk op een mounted gun aflopen om neergeknald te worden.

Ik speel vaak mp_beach en meestal op de servers welke voor mij de laagste ping hebben. Ik zit dan eigenlijk altijd in de top-2 van het team. Vaak kan ik door van team te wisselen de einduitslag bepalen. Dat is, tenzij ik in een team met morons geplaatst wordt en de tegenstanders goed teamen.

Verwijderd

Uit onze faq:
Ik zit in een clan en nu wil ik members werven hier op GoT/Ik wil in een clan en ik kom me op GoT promoten.
Clans/squads zijn een bekend fenomeen in de online-gaming. Hoewel GoT een ideale plaats lijkt om in een clan te komen of om leden te werven, kun je je voorstellen dat als IEDEREEN zo denkt er erg veel topics ontstaan die alleen maar gaan over het 'clangebeuren'.
Wil je in een clan, speel dan gewoon op een vaste server en speel je zelf een beetje 'in the picture'. Ben je op zoek naar clanleden, kijk op een vaste server, leer mensen kennen en vraag ze gewoon voor je clan.
Wil je echt perse een clan voor het een of ander beginnen om vooral met GoT'ters te spelen, vraag het dan van te voren even aan mij. Doe je dit niet gaat je topic gewoon simpelweg dicht.
En begin anders eens op www.clanbase.com. Dat is een site voor clans van UT/Q3/HL/CS.

Dit topic is gesloten.